Maalla

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Avasin oven naapurin nainen oli siellä. Silmä mustana ja nenästä tuli verta kutsuin sisälle. Annoin hänelle pyyheliinan ja ohjasin wc hen. Hän rupesi pesemään kasvojaan. Soitin töihin että myöhästyn tulen myöhässä. Pian naapurin nainen tuli vessasta ja kuivatti. Kasvojaan. Mitä tehdään kysyin et voi kotiisikaan mennä. Sanoin. Kysyin missä vanhempasi asuvat hän sanoi Kuopiossa. On pitkä matka kävellä. Onko jotain tuttuja täältä kysyin. Entisiä opiskelukavereita hän sanoi. Voi että mietin. Lähetään työpaikalleni sanoin siellä on tilaa. Ojensi naapurille takin ja käsineet. Isoja ne oli mutta takkia tarvitaan koleassa syys säässä. Kävelimme rappusia ales päin. Pihalla oli huoltomies joka moikkasi korjasi hafavoi lehtiä. Avasin auton ovent ja menimme autoon. Naapuri itkeä tissitteli koko 20 minutin matkan. Suora tie motaria ja verstas oli liittymässä ei tarvinnut paljon vilkkua käyttää. Menin pomoa moikkaa ja ohjasin naapurin rouvan konttoriin sanoin heille että sitä ei saa päästää lähtemään. Varsinkaan jos on kotiin lähdössä. Kello 12 menin katsomaan häntä. Hän käänsi jotain tekstejä suomeksi. Ei enää itkenyt mutta silmä kyllä näytti pahalta. Juttelin pomon kanssa hetken. Sitten lähdin viemään naapuria lääkäriin. Lyhyt matka autolla.

vierailija
Menimme lääkärin pieni vastaan otto. Muutamia lääkäreitä. Ja toimistoneito joka hoiti samalla myös hammaslääkärien asioita. Pia Naapuri pääsi lääkärin luokse. Ja jäin odotus tilaan. Toimisto nainen tuli minulta nkysyy mitä on tapahtunut. Sanoin että Naapuri oli vetänyt muijan sa turpaan. En tiedä miksi mutta silmä on kyllä pahan näköinen. Tarvis Naapuri saada jonnekin päiväksi että ei mene kotiinsa saamaan lisää turpaan. 80 kilometrin päässä on turva talo hän sanoi. Ei se taida sinne mennä. Se haluaa vanhempien luokse Kuopioon. Mutta yksi ei sitä voi jättää. 20 minutin päästä Naapuri tuli takaisin lääkärin huoneesta lääkärin kanssa. Lääkäri täytyi jonkun paperin ja sanoi että Naapuri pitää viedä sairaalaan tutkittavaksi.

vierailija
Lähdimme kohti sairaalla. Auto piti jättä aika kauas. Ei ollut vapaita parkki paikkoja. Naapuri oli kokoajan hiljaa. Enkä minäkään osannut mitään sanoa. Kävelimme suoraan silmä päivystykseen. Siellä nainen kysyi kaikkea naapurilta. En kuunnellut vaan istui ja katseli auto lehteä. Se oli äkkiä luettu ja avasin vastaan otoss oleva tv. N. Jotai uutisia siltä tuli yritin vaihtaa kanavaa. Mutta laitoin vaan ääntä lisää. Hetken räpellytyäni sai kanavan vaihdettua. Vanha suomi filmi. On tää uutisia parempi. Hetken päästä joku hoitsu tuli tuomaan minulle parisuhde väkivallasta jotain esitteitä. Sanoin hänelle että olen vain Naapuri ja autokuski. Ja eronnut enkä kyllä mee enää naimisiin. Hän katsoi minua ja jätti esitteet viereiseen tuoliin. Hulluja noi hoitsu. Ajattelin ei tainnut uskoa. Hetken päästä tuli viellä vartija odotus tilaan. 20 minutin päästä Naapuri tuli toimenpide huoneesta lappu silmän päällä. Ei sanonut mitään. Vartija tuli 4 askeleen päähän meistä. En välittänyt siitä vaan kysyin naapurilta. Jäätkö sairaalaan. Hän sanoi että kaikki pitäisi olla kunnossa. Tulee viikonpäästä tarkastukseen. Lähdimme kävelee kohti ovea. Kun vartija pysäytti meidät ja tivasi naapurilta etä aikooko hän lähteä minun matkaani. Puristelin päätäni ja sanoin hänelle että olet kyllä aika hullu. Vartija tuli viereeni ja sanoi melkein huutaen että ole sinä vaimon hakkaaja hiljaa. Naapuri pelästyi ja rupesi itkemään. Jolloin vartija työnsi kädellä minua kauenmaksi. Käski minun painua helvettiin tai soitaa polisin soita vaa sanoin. Vartija tuli lähelleni ja katsoi silmiäni ja käski lähteä. Naapuri vaan itki eikä pystynyt sanomaan mitään. Sanoin naapurille että odotan ulkopuolella ulkooven vierässä olevalla penkillä. Naapuri meni istumaan penkille ja itki. Kävelin ulko ovelle ja istuin penkille. 10 minutin päästä tuli poliisi auto paikalle ja toinen poliiseista tuli autosta ulos. Hän kysyi onko minut käsketty poistua sairaallasta. Vastasin että minut käskettiin painua helvettiin. En tiedä missä se on niin jäin tähän odottaa naapurini. Toinen poliiseista pyysi henkilöllisyys todistuksen. Annoin hänelle haljennneen ajokorttini. Ja hän meni takaisin autoon. Toinen kysyi miksi minut käskettiin painua helvettiin. Joku innokas vartija huusi sen minulle. Mutta oli se hullu. Olin tuomassa naapurin rouvaa siraallaan kun sen äijä oli vetänyt sitä turpaan. Vartija tuli ja heitti minut ulos. Luuli minua vaimon hakkaajaksi. Piti vahtia naapuria että se ei mee kotiinsa saaman lisää selkää. Mutta nyt se taitaa olla jo matkalla sanoin. Voi perkele sanoi poliisi. Toinenkin tuli ulos autosta ja antoi ajokorttini. Me käydään hakemassa se oota täällä. Poliisit lähtivät sairaalan sisälle. Istuin penkillä ja nautin aurinkosta. Noin 10 minutin päästä poliisit tulivat takaisin. Se vartija oli päästänyt naapurisi lähtee toinen sanoi. Voi perkele. Sillä ei oo rahaa sanoi poliisille että meen autolla ettii sitä se kävelee varmaan linja auto pysäkille ja yrittää päästä kotiin. Annoin niille puhelin numeroni ja pyysin soittamaan niitä jos näkevät naapurini. Kävelin autolle ja ajoin linja auto pysäkille siellä Naapuri istui. Kysyin kelpaako kyyti hän tuli autoon sisälle ja oli hiljaa. Soitin poliiseille ja sanoin että löysin naapurini. Ajoimme kohti työpaikkaani. Ja Pomo oli viellä siellä. Juttelimme kolmistaan mitä tehtäisiin. Pomo ehdotti että naapu ri asuisi heill pari päivää ja lähtisi siten vanhenmilleen. Sanoin pomolle muuten hyvä mutta miten päivällä naapurin pitää tulla sitten työpaikalle päiväksi.. Lähdin siitä ajelee kotiin. Kävin suihkussa ja otin pienet nokoset. Illalla soitin pomolle ja kysyin naapurin vointia. 3 päivän päästä lähdin viemään naapuria Kuopioon. Hän ei vieläkään puhunut mitään. Oli hiljaa ja käänteli radio kanavia. Kun saavuimme perille hn otti kassinsa jä käveli omakoti talon sisään. Pian sisältä tuli noin 55 vuotias upean näköinen nainen pitkässä oranssissa leningissä ja tuli auton luokse. Esitteli itsensä. Ja kiitti. Sanoin hänelle että Naapuri on vietävä sairaalan tarkastuksen silmastä. Moikkasin ja lähdin ajamaan kotia kohti.. 100 km jälkeen näin tien vieressä. Majatalo kyltin. Ajoin sen pihalle puurakennus jossa oli 2 kerrosta. Päätin käydä kysymässä voiko siellä yöpyä. Sisään astuessa näin naisen repivän seinää auki. Ei taida pystyä yöpymään sanoin naiselle. Hän kääntyi pystyy jos jäät auttaa remontissa. Hän vastasi.

vierailija
Voin jäädäkin sanoin. Mutta vasta huomenna. Nyt oon väsynyt autolla ajamisesta. Että pitää päästä nukkuu sanoin. Nainen tuli viereeni iso nainen jotain 190 cm 100 tai 130 kg. Toivottavasti sinusta on apua hän sanoi. On minusta olen oikealta ammattiani sähköasentaja. Et sitten karkaa hän sanoi. En karkaa niin kauan kun minulla on säky missä nukun ja vähän ruokaa sanoin. Mutta nyt pitää päästä pesulle ja nukkumaan. Noi 2 kerroksen huoneet ovat kunnossa hän sanoi. Ota se 8 siellä ol kaikki valmiina. Tuu tunnipäästä tohon punaseen taloon niin saat syötävää. En tartte syötävää sanoin mutta juotavaa otan. Teetä tai mehua. Kävelin ylkertaan rappuset narisivat olivat olleet paikallaan varmaan 100 vuotta. Huone oli siisti mutta karu parivuode 2 tuolia ja tv.

vierailija
Menin suihkuun. Ei tullut vaihto vaateita mukaan mutta ei haitannut 50. Minut päästä kävelin punaiseen taloon koiti ovi oli auki laitoin kenkäni eteiseen astuin sisään suureen keittiöön. Moi nainen sanoi. Hänellä oli päällään valkoinen paita ja vihreä hame. Näyttävän näköinen iso pitkä nainen. Varmaan huomasi kun olin pudottaa silmäni. Keitän sulle teetä. Hän sanoi Mutta otatko hömsyn hän kysyi otan ja ilman teetä se riittää hyvin. Eikö sinulla oo nälkä ei ole olen vain vähän väsynyt. Mennään tonne olohuoneeseen istuin sohvalle hän vasta päätä noja tuolinn. Kuka sinä olet hän kysyi esittelin itseni niin hänkin oli mies lähtenyt 5 vuotta sitte kaupalla käymään eikä ole vieläkään tullut takaisin. Kullema asuu Vaasan seudulla. Olen itsekin eronnut sanoin 40 vuotias. Vein naapurin rouvan vanhempien luokse Kuopioon oli saanut pahasti mieheltään turpaan. Nyt oon kotimatkalla 2 viikkoa lomasta pitämättä. Voin autella sua sen ajan jos haluat sanoin soitan huomen illalla töihin että jään 2 viikokksi matkalle. Jää vaan sanoi nainen saadaan toi majatalon eteinen hyvään kuntoon. Hetken viellä juttelimme. Heräsin klo 4 sohvalta päälläni oli peitto. Nousin ylös ja kävelin majataloon. Menin sänkyyn viellä hetkeksi nukkumaan.. Kello 6 heräsin ja kävelin punaiseen taloon. Nainen kin oli herännyt ja teki aamiaista. Mitä syöt hän kysyi. Paista mullekin 2 munaa sanoin teetä jos on ja jotain muuta. Pian istuimme kummatkin pirtti pöydässä kumpikin omalla puolellaan. Mulla ei ole sitten muita vaateita kun nää sanoin. Mutta täytyy illalla käydä ostamassa sanoin. Söimme ja menimme majataloon. Revimme eteisen seinät ja respan lattian auki oli vesi vahinko. Ja revitään nä pois ennekun talo homehtuu. Häneltä sujui homma hyvin irrotteli kytkimet ja pistorasioita. Ja teippasin johdon päitä. Poistin tulppa sulakkeet. Olin tulossa takaisin kun puhelin soi Naapuri soitti sanoi että ei kestä vanhempiaan on Kuopion juna asemalla. Ja pyysi hakemaan pois. Sanoin naiselle miten homma on ja voisiko Naapuri tulla tänne vähäksi Aika selvittää päätään. Nainen sanoi että voi jos hänkin auttaa. Ei se taida Silmä puolena pystyä. Mutta jos sinulla on käännettävää niin hän osaa sen. Hae vaan nainen suostui. Hyppäsin suoran autoon ja ajoin Kuopion juna asemalle siellä Naapuri istui ja joi kahvia pahvimukista. Taas ei sanonut mitään vaan istui autoon. Sanoin hänelle että menimme auttamaan majatalon remontissa että hän voi olla siellä aivan rauhassa. Ei ole kun omistaja ja me. Ajoimme majatalon pihan kävelimme sisälle. Nainen oli tehnyt kyllä aika tuhoja. Sanoin et jättänyt mulle mitään. Hän tuli luoksemme ojensi naapurille 12 huoneen avaimen. Se on yläkerrassa hän sanoi. Jos tarvit tekemistä niin tuolla on 2km päässä siellä on pula opettajista ja sinä osaat kieliä. Niillä on kyllä käyttöä sinulle.. Naapuri meni huoneeseensa. Se pitää viimeistään ensiviikolla viedä tarkastukseen sanoin. Silmä oli pahan näköinen. Jatkoimme hommia me vielä 3 tuntia. Nyt mennään tekee ruokaa sanoi nainen. Hae naapurisi. Hain naapurini ja kävelimme kahdestaan punaiseen taloon. Kiitos kun hait minut. Hän sanoi. Ei olisi enää kestänyt äiti oli hukkunut ja voivoitellut. Joo ollaa tällä 2 viikkoa ja katotaan sitten mitä tehdään. Kävelimme sisälle nainen käski istua pöytään. Naapuri istui toiselle puolelle ja minä toiselle. Nainen otti jääkaapista ison kalakukon ja leikkasi siitä siivuja. Meillä on tälläistä eväs ruokaa tänään tai ainakin viikon kun pitää saada toi majtalo korjattu. Kukko oli hyvää. Riittävästi kalaa ja rasvaa. Saimme syötyä kun naapuri sanoi että voi tehdä ruuat. Jos saa vaan käyttää keittiötä. Kyllä se sopii sanoi nainen ja lähdimme majataloon. Poistimme viellä loput kosteat laudat lattiasta ja seinistä. Sitten nainen otti viellä jonkin mittarin ja teki mittauksia. Haimme ladosta 3 lämpö puhalinta ja jonkun kosteus imurin. Kaikki päälle. Ja hurina alkoi. Toivottavasti saatte nukuttua nainen sanoi. Kyllä saan sanoin sun sohva on pehmeä. Et sinä voi nukkua viattoman naisen kanssa samassa talossa. Toi kestää viikon varmaan kuivua hän sanoi. Kävelimme punaiseen taloon. Naapuri laitoin pöytään kulhollisen lihapullia ja peruna muusia. Lisäksi hän oli tehnyt salaattia jossa oli vain vihreä. Ja keitettyä kevyesti. Nainen söi innolla tä on hyvää hän sanoi. Naapuri oli hiljaa ja istui meitä vasta päätä ja katseli meitä. Välillä hän söi. Nainen sanoi nyt saunaan ja sitten ne sinun vaatteet. Tarviiko neito vaatteita hän kysyi Naapuri puristi päätään. Syötyämme nainen kävi laittamassa sähkösaunan pääle täällä on puukiuas tuolla rannalla mutta ei nyt remontin aikana ehditä sitä lämmittää. Kävelimme naisen makuhuoneeseen täällä on mieheni ja poikani vaatteita. Jos sulle kelpaa 15 vuotta vahat teinin vaatteet niin ne on sopivia. Hän otti hyllyltä 2 isoa pahvi laatikkoa. Oli t paitoja housuja sukkia kaikkea katsoin niitä kaikki L tai M kokoa hyviä ovat. Kumpikin otti laatikon ja veimme ne majataloon huoneseeni. Onko teillä jotain nainen kysyi. Mitä ei neito on jotain 25 ja minä olen vanha äijä. Ja en jaksa nuorten kiukuttelua. Mutta tarvii sitä auttaa. Niin tarvii sanoi nainen. Mutta se taitaa pelkää kaikkea. Laskimme pahvilaatikot huoneeseeni ja otin niistä vaihto vaatteet mukaan. Nyt mennään saunaan sanoi nainen. Vai mitä mennään vaan sanoin. Kävelimme saunalle ja nainen otti kaikki vaatteensa poi ja laittoi ne lika pyyki koriin. Katselin hölmistyneenä ja tein perässä. Kyllä oli tissiä ja pyllyä jouduin puremaan huuleen ette ruvennut heti seisomaan suihkutilassa oli 2 suihkua vierrekkääin en voinut katsoa vaa laitoin kylmää vettä tulee ja suuntasin saunaan. Nainen seurasi ja toi löy veden mukanaan. On tä hienoa sanoi ja heitti löylyä. Älä heitä liikaa sanoin en ole hullu löyly mies. Ei ei. En heitä ollaan sitten miedossa lämmössä ja kysytään hitaasti. Juttelimme välillä kävimme ulkona vilvottelemasaa. Mutta suihkussa erehdyin taas katselee häntä liikaa. Ei kun kylää vettä niskaan hänkin huomasi sen. Istuimme hetken viell saunassa ja pesulle sanoin että käyn vaan suihkussa ja odotan ulkona en pysty katsomaan kun peset itseäsi. Et voi olla tosissani si hän sanoi. Olen ja tästä ei puhuta kävin äkkiä suihkussa ja menin ulos kuivaamaan itseni ja puin 80 luvun alun nuoriso vaatteet ihan hyvät. 20 minutin päästä nainen tuli ulos valkoinen kauluspaita vaalean sininen hame ja sininen esiliina päällään. Katsoin häntä ja sanoin teet tän tahallasi. Mitä hän vastasi. Menimme punaiseen taloon siellä neito katsoi tv. Tä hän kysyi naiselta voiko hän nukkua sohvalla kun puhaltimet humisevat. Katsoin naista ja sanoin anna neidon nukkua mutta sille toiselle asialle ei.

vierailija
Mitä ei. Voit kyllä nukkua täällä. En voi en ainakaan siinä sängyssä. Et niin sanoi nainen tuu nukkuu minun sänkyyn. Kai 2 aikuista voi nukkua samassa sängyssä. Neito haki laukkunsa punaiseen taloon join viellä teetä ja lähdin majataloon. Nainen oli siellä teki kosteus mittauksia ja kaato kosteus imurista vettä pihalle. Hyvin on lähtenyt kuivuu hän sanoi. Se on viikon pässtä kuva ja voimme tehdä uuden seinän ja lattian. Sitten kävelimme toiseen kerrokseen toin sinulle votkaa ja kolaa huoneeseen. Nyt voit tarjota minulle hän sanoi. Kaasin laseihin votkaa ja kolaa. Jos haluat lisää voit itse laittaa. Juttelimme vähän kaikesta kerroin olevani eronnut enkä mee kyllä enää naimisiin. Hän kertoi avioliitostaan ja lapsistaan. Jatkoimme juttelua kun kävin vessassa. Taks tultaessa huomasin hänen nukahtaneen sänkyyni. Hain neidon huoneesta tyynyn ja 2 peittoa ja nukahdin lattialle. Aamulla nainen herätti minut. Ja sanoi että olisit tullu viereen. Enhän minä voi viattoman naiseen viereen tulla nukkumaan. Vastasin. Itse sanoit että olet viaton. Menimme punaiseen taloon ja neito oli tehnyt aamiaista. Hän oli muuten hiljaa. Söimme ja lähdimme hakemaan tarvikkeita rautakaupasta. Erilaista puu materiaalia nauloja ruuveja listoja ja vähän kaikkea. Kauppias tunsi naisen ja he juttelivat. Pakattiin kaikki isoon pakuun. Tai kuormauto se oli. Ajoimme. Maja taloon veimme tavarat sisälle kuivaan huoneeseen. Nainen tyhjensi kaas kosteus imurin. Ja mittaili kosteutta. Hetken päästä neito tuli ja hän sanoi että olisi pientä purtavaa. Seurasimme häntä punaiseen taloon hän laittoi kulhoja pöydälle. Hän oli loihtinut syötävät eilisistä lihapullista ja kalakulosta. Nainen söi taas riittävästi. Neito katsoi hetken meitä ja kysyi että seukataanko me. Mitä kysyi nainen seurusteletko te keskenänne hän kysyi. Ei seukata sanoin. Vaikka käydäänkin saman aikaa saunassa. Se on suomalainen tapa ollut aina lisäsin. Nainen naurahti vai seukataan se on hienoa. Hän sanoi. Eikä seukata sanoin hänelle. Saimme syötyämme ja menimme vanhan liiteriin veimme sieltä lankuja ja sen semmoista majataloon nyt ne on kaikki valmiina voidaan vaikka lähteä kaikki käymään kaupassa.. Menimme kysyy neidolta lähteekö hän mukaan. Lähdimme kai

vierailija
Kauppaan autollani. Lupaan päästyämme neto ja nainen lähtivät ison kärryn kanssa tyhjentää sitä. Kävelin hedelmä tiskille ja ostin sitruunoita ja muutaman lemon hedelmät 8 ciquta bananeita ja pari pulloa sokeri Pepsiä. Jäin istumaan aulaanun he tulivat tysnäisen kärryn kansa. Kysyin että meinaatteko ruokki A koko kylän kyllä sanoi nainen kun aula on valmis. Niin pidetään kylä juhlat. Käydään viellä huomenna tukussa niin kaikki tavarat on valmiina. Kirosin mielessäni naisten hulluutta. Kotimatkalla neito ja nainen juttelivat en kuunnellut ajoin vaan. Pihalle päästyämme veimme tavarat keittiöön ja kapihin. Neito sanoi tekevänsä ruokaa menee 45 Min niin on valmista lähdimme naisen kanssa käymään ranta saunalla. Tänään lämmitetään ranta sauna hän sanoi. Oli Sisä wc pieni tila keittiön kanssa puku huone ja sauna jossa iso ikkuna järvelle. Tä on modermi sanoi. Niin on kunnosta kaikki pikku hiljaa. Niin ei tyy suurta kerta laskua hän sanoi. Laitomme kiukaaseen pari kertaa puita kun tarjosi wiskey paukun maistoin sitä kielellä tä on ihan ok. Joo 12 vuotiasta hn sanoi. Tuli viereeni. Jäätkä tänne rengiksi hän kysyi. Ei meidän tarvii seukata. Mutta pidetään yhtä maksan sulle pientä palkkaa mutta saat ruuat ja asunnon. Katsoin häntä voi että ollaan tunnettu 2 päivää ja kosit mua. Ei me edes kunnolla tunneta. En mä sinua kosi mutta voidaan me naimisiikin mennä tai vaan seukata niin neito saa rauhan. Katotaan mitä toi neito tekee se on viellä sekasin ja se pitää viedä yliopistollisen sairaalaan huomenna silmä polille. Laitoimme viellä pesällisen puita kukaasen ja kävelimme punaiseen taloon neito oli loihtinut savustetusta siiasta ja lämpimistä perunoista hyvän ruuan rouva taas söi silmät kiiluen lisukeena oli jotain keitettyjä kaislan varsia. Sitten neito sanoi menevänsä yksin saunaa. Että seukaava pariskunta pääse kahdestaan. Neidon lähdettyä nainen tuli viereeni sohvalle. Hyvin sinä tänne sovit. Hän sanoi. Pyörittelin vaan päätäni. Ja olin hiljaa. Katsoimme tv tä kun neito tuli. Nyt voitte mennä hän sanoi. Kävellessä olin vaan hiljaa nainen puhui silmät loistivat en kuunnellut sana sieltä täältä. Puku huoneessa katsoin liian pitkään hänen riisumistaan. Rupesi kunnolla seisomaan nainen otti kalustani kiinni ja teki muuttama runkkaus liikkeen kato nyt tämäkin haluaa. jäädä. Ei puhuta siitä parin päivään pyysin häntä ja tehdään majatalo käyttö kuntoon. Mutta ei sun tarvi lopettaa sanoin. Hän teki viellä muutamia runkkaus liikkeitä ja näki että olen laukeamista pisteessä. Sä et oo saanut pitkä aikaa naista. En niin mutta älä lopeta. Hän teki vielä pari kertaa sitten lopetti saat seksiä kun oot päättänyt puolin tai toisin hän sanoi. Olin aivan kiimassa kyllä jään sanoin. Hän laittoi kätensä uudelleen kullileni ja runkkasi muutaman kerran mällit lensivät kaaressa pukuhuoneen penkin päällä oleville vaatteilleni..

vierailija
Kun paladuin vähän keräsinspermaiset vaatteet likapyykki laatikkoon. Nainen sanoi nyt sitten jäät. Olin hiljaa ja menin suihkuun. Ja saunaan nainen tuli perässä ja heitti. Parikertaa löylyä. Taisit olla pahassa puutteessa hän sanoin. Olin hiljaa. Olimme löylyssä ja menimme pulahtamaan naku uinnille kylmään järveen. Ei tällä kukaan oo sanoin. Ja menin takaisin saunaan. Istuin lauteilla ja rupesi taas juttu luistaa. Kävimme pesulla ja kävelimme punaiseen taloon neito oli tehnyt jotain piirakkaa.. Erilaisista. Marjoista. Oli kyllä pirteään hyvää. Lähdin kävelee maja talon. Pian kuulin kun uko ovi kävi menin alas katsomaan nainen tyhjansi kuivaus koneen terassilla. Ja mittaili. On hyvin kuivunut hän sanoi. Mutta muulla on ehdotus. Tarjoon sulle votkaa. Kyllä sanoin kävelimme huoneeseeni ja nainen kaatoi votkaa laseihin minä kaadoin kumpaakin kolaa
Parin kulauksen jälkeen nainen sanoi että tänään kyllä nukutaan sassa sängyssä. Vai niin sanoin. Pia otin vaatteet pois ja laittoi ison t paidan päälle. Nainen riisuin itsen sä ja tuli peiton alle viereeni ja suuteli minua ja katsoi silmiini. Ja suuteli uudelleen. Kapusin hänen päälleen. Oli siina isot tissit suutelin niitä ja ohjasin kaluni hänen sisälleen. Nainen huokasi. Kun lopetin sanoin naiselle nyt ollaan tasoissa ei tarvi jädä tänne. Kyll tarvii hän sanoi. Ja laittoi yö paidan päälleen. Nukutaan nyt ja mietitään huomenna. Oli siinä nainen iso ja pehmeä. Kullini tykkää siitä.. Aamulla heräsin nainen oli lähtenyt

vierailija
Kävelin punaiseen taloon. Jossa nainen ja neito juttelivat. Olin hiljaa ja rupesin juomaan teetä ja söin eteeni laitettu kanamunaa ja pekonia. Pekoni siivut olivat paksuja. Ei tarvinnut syödä kun 2. Naiset juttelivat keskenään. Lähdin majataloon. Uusin koko päivän sähkö kalusteita ja kaapeleita. Vedin välillä uusia johtoja putkeen että sain laitteet toimimaan. Pidin välillä taukoa ja jatkoin puolelta päivin kävelin punaiseen taloon. Neito laittoi pöytään Janssonin kiusausta. Sanoi naisen lähteneen jonnekin ja palaavan kyllo kello 16. Lähdin jatkamaan remonttia. Kello 16 nainen tuli katsomaan käveli luokseni ja suuteli olet kyllä korvaamaton hän sanoi. En oo sanoin. Mutta tehdään tää valmiiksi niin saatte kemut. Tän pitää kyllä olla kunnolla kuiva että jatketaan hän sanoi. Tuolla on koulun rehtori kysymässä että voiko neito tulla tuuraamaan englannin ja ruotsin opettajaa. Sitten varmaan saadaan tyytyä eväisiin. Hän sanoi. Ei se haitta vastasin. Antaa neidon tehdä kuten tykkää. Mutta mulla on sinulle yllätys. Voin jäädä tänne viellä ainakin kuukaudeksi ellei toiseksi. Juttelin pomon kanssa meillä on hiljaista töissä. Ja sain 2kk pakko lomaa. Eikä sunkaan tarvii maksa mitään. Kyllä sin maksun saat ja korotuksen. Hän suuteli minua ja kuiskasi korvaan.

Yhteistyössä