Voih miten aikaisin teillä joillain onnellisilla alkaa äippäloma! Mulla vasta sen kuukauden ennen laskettua aikaa, eli helmikuun puolivälistä. Eipä sinänsä muuten mitään väliä ookaan, kun kotona poikaa hoidan, taikka siis työttömänä oon, ni kotona olohan siinä vain jatkuu edelleen, mutta rahat muuttuu, ja kelan laskureiden mukaan ylöspäin, ni siinä mielessähän sitä oottaa kyllä innolla! =)
Tein tänään pastan kaveriksi kastiketta rainbown lohikuutioista, katkaravuista, Cream Bonjour -tuorejuustosta (ei pastöroitu, mutta aattelin että kun kypsentää, ni voin sitä syödä ) ja ruokakermasta. Ne lohikuutiot oli kypsinäkin jotenki tosi outoja, ihmeellisen kovia ja jotenki kumisen olosia, eikä mielestäni ehtineet suinkaan ylikypsyä, eikä toisaalta liian vähääkään aikaa mielestäni porisseet... No, niiden lohikuutioiden omituisuuden, ja sen tuorejuuston takia multa jäi sit pastakastike syömättä, en vain uskaltanut sitä syödä! Kun kaloja koskee joku rajoitus, ja tuorejuustoja myös, ni tuntui, että mulla on lautasellinen kiellettyä nenän edessä, ni eipä siinä oikein ruokahalua sit ollu...
Käytiin ettimässä mulle tänään talvitakkia, ku entisestä poksahti vetoketju pulkkamäessä. Etin halpaa ja nättiä, semmosta että täksi talveksi vain, kun ens talvena toivon mukaan olen jo pikkuisen soukemmassa kunnossa!
Mutta ei... en löytäny mieleistä, ja jäinpä siis takitta. On mulla toki pariki vanhaa takkia jotka mahtuu masun kanssa, ja joilla voin ulkoilla esikoisen kans, mutta ollaan ens viikolla lähdössä reissuun etelä-suomeen, ja sinne ois kiva laittaa kyllä jotain vähän hienompaa ku joku vanha laskettelutakin räpsy...
Tjaah, tässäpä ne varmaan olennaisimmat, vähä tämmönen valitusvirsi-viesti tuli, ku on vähän kökkis-fiilis, vaikken oikeastaan tiiä ees että miksi. Jospa se tästä..
Ippu 21+2