**Maaliskuun murut** Heinäkuussa

400 ug:tä/tbl riittää hyvin! 500 on suositus mutta tuo on ihan yhtä hyvä, itse syön multivita raskaus ja imetys. Teratologisesta oikein suosittelivat just tota valmistetta.

Tosiaan kuukausi vaihtuu, yök ja syksy tulee :/ No siitä en ihan vielä stressaa, mutta muistakaapa siirtyä uuteen ketjuun juttelemaan viimeistään huomenna niin kaikki pysyy perässä :)

Arell ja Herne 6+4
 
Niinpä näyttääkin -Mira-, että mennään melkein samoissa raskauden ja iän kanssa ;)
Minä päivänä sulla on se ultra? Tai no, jos nyt samoilla lasketaan niin ilm. keskiviikkona..? Mä olisin päässyt omalle lääkärille jo 6.8, mutta mies ei päässyt mukaan töiden takia. Pitää sitten malttaa mielensä ja odottaa sinne perjantaille.. :headwall:

Meille tuli postissa tänään kutsu myös sikiötutkimusyksikköön syyskuulle, kun viime vuonna näitä vastoinkäymisiä kerääntyi. Tarkempia tutkimuksia siis edessä, pelottaahan tuo mutta tietysti mennään : /

VITAMIINEISTA: Mä olen syönyt koko ajan vähintään 400mikroa sitä foolihappoa (oma lääkäri käski hankkia vahvimman mahdollisen pillerin kaupasta), kalsiumia, reilusti d-vitamiinia ja sitten sellaista iho-omegaa, mitä tutkimuksien mukaan suositellaan äideille. Se on mustaherukansiemenöljyä mikä hoitaa sikiön ihoa ja ties mitä. Vaikka onkin luonnontuote, siitä on kuulemma ihan tieteellistäkin näyttöä jo hankittu.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä