Maaliskuun muruset 2011 *syyskuussa*

25.02

kamiliya--kolmas--34--NKL

Peppioliina--toinen--27--LPKS

27.02

dindei--toinen--22--NKL

sasuma--esikoinen--20--VKS

01.03

teppana--toinen--26--PS

Juli87--esikoinen--23--?

Nunnika--esikoinen--22--?

sasha80--toinen--30--SKS

02.03

Anna31--esikoinen--31--VAS

EveliinaQ--toinen--35--TAYS

muikkunuu79--kolmas--31--LS

03.03

Peppi-1--kolmas--24--JS

moumou--?--29--?

Vien0--?--?--?

04.03

maamo79--kolmas--30--PKKS

05.03

KatsuAmsku--kolmas--32--TYKS

Kaapo80--ensimmäinen--30--?

marr--esikoinen--20--KHKS

Jade--esikoinen--23--?

Lumi-Aurinko--esikoinen--22--KÄT

06.03

Muruz--esikoinen--?--?

07.03

äiti09--toinen--?--TYKS

jenksu--toinen--23--?

miraci--toinen--26--?

08.03

GCS15--toinen--23--SEKS

Poulain--toinen--28--?

majj--toinen--?--VKS

Tiitulipituuli--kolmas--?--?

samara88--esikoinen--22--HYS

09.03

Inka79--toinen--31--?

myymimamma--viides--?--?

10.03

mariaana80--esikoinen--30--KHKS.

Piparminttu75--viides--35--?

kirpsi--kolmas--32--KÄT

flower again--kolmas--33--SATKS

heinähattu--?--27--NKL

11.03

Sane--esikoinen--31--TAYS

tonnionni--toinen--30--OYS

Heipa--esikoinen--29--TAYS

12.03

Miraci--toinen--26--NKL

Teto--kolmas--28--PKKS

kanarianlintukeltainen--toinen--?--?

pMyy--esikoinen--25--KAKS

Tintti83--toinen--27--KÄT

JennyAdelina--toinen--34--K-PKS

Marilla77--toinen--32--KYS

13.03

mimia85--toinen--25--PHKS

pihpuu---toinen--27--JS

ziina--toinen--?--?

14.03

Naurukohtaus--kolmas--23--NKL

novelle78--toinen--32--K-SKS

15.03

Dipadapa--toinen--25--KÄT

Sssalla--kolmas--?--TYKS

tupunen--esikoinen--22--K-SKS

Ipanapiina--neljäs--31--NKL

Naurukohtaus--kolmas--23--NKL

Kisak79--toinen--31--TYKS

Ruusunpiikki--toinen--25--SEKS

tonnionni--toinen--31--OYS

16.03

meep--toinen--26--?

Adalaine--toinen--28--TAYS

Silvia Logo--esikoinen--34--KÄT

17.03

hemptu--kolmas--25--K-PKS

18.03

Jinda--esikoinen--24--?

axda15--viides--?--LKS

Eijukka80--toinen--?--PHKS

19.03

empompii--toinen--?--?

Pilleriina--?--?--VAS

Viinirypäle--neljäs--37--TYKS

Jonaa--?--?--?

20.03

Toivotar80--30--toinen--KAS

21.03

Toinentoive--toinen--20--?

Kaana--ensimmäinen--32--OYS

vattihattu--neljäs--26--SatKs

tombatar--kolmas--?--SEKS

dogitar--toinen--29--K-HKS

22.03

miinama--toinen--?--?

Otava35--seitsemäs--35--?

anna31--esikoinen--31--VAS

CrystalBlue--viides--29--TYKS

23.03

Littledeath--esikoinen--23--OAS

Tingelstina--kolmas--32--K-HKS

24.03

Maariana83--kolmas--27--SATKS

Mömmömmöö--esikoinen--23--HYS

Emily83--toinen--27--KÄT

25.03

Plink--esikoinen--22--OYS

Marble--kolmas--28--K-HKS

Hlemmur--esikoinen--28--OYS

26.03

Urholiina--toinen--36--?

Gorthaur--toinen--26--SATKS

tombatar--kolmas--?--SEKS

pahkuratäti--esikoinen--23--OAS

27.03

MrsBree--toinen--40--Kotisynnytys

28.03

katjahei--esikoinen--?--KAKS

Orkidea88--esikoinen--22--?

Liro--kolmas--24--SATKS

mindi83--kolmas--27--SATKS

29.03

mucho--kolmas--27--Kotisynnytys

Ammuska--kolmas--26--MKS

30.03

niiskunenä-78--toinen--32--K-HKS

Iidapiida--esikoinen--27--VAS

Valerie--toinen--22--K-SKS

31.03

kike79--kolmas--31--KÄT

Meitä on jo melkein 100 odottajaa!!
Meitä on jo melkein 100 odottajaa!!

Vielä ilman laskettua-aikaa:

Lomalainen
Manzu
Tiinatitityy
pahkuratäti
Grönis
Fairytales lover--?--21--?
Margaret82
Fiviann

Surun kohdanneet:

Muutosta
Anniala
Pyyter-2
PieniTytönTylleröinen
Minsku82
balik
KorpiKuusenKasvattaja
Mamulis
Pikkuliisi
Blanco
innoM

Viimeksi muokattu:
Kiits uudesta pinosta!

Ette ikinä usko!! Mul oli eka koulupäivä tänään... tai siis piti olla , mä vaan unohdin mennä sinne

Olotilat täällä iha hyvä, pelkkää väsymystä, välillä enemmän välillä vähemmän. Eipä muuta oikeestaan ole.
Poikaolo, ja viikon päästä nt-ultra.

CB- 10+4

Kopsasin tän tänne, päiväittäisitkö mun l.a:n joka on 26.3

Mulle saa laittaa pahkuratäti - esikoinen - 22 - oas

LA on 16.3, tosin varmasti vaihtuu myöhemmälle sitten kolmen viikon päästä kunhan pääsen lääkärinneuvolaan.

Kiitos tästä ketjusta, uskomattoman hieno tuki ja "keskustelukanava" :) Varsinki ku vielä "ihan kahestaan odotellaan" eli kellekkään ei olla kerrottu.. Yks ystävä vain tietää. Noh, nt-ultran jälkeen muutaman viikon päästä sitte ehkä kerrotaan.. On vaan niin ihana ajatella, että meilläpä on pienenpieni iso salaisuus <3

Pahkuratäti ja pikkumuru 12+0 *poks* tai 10+2 (ekan terkkarin ultran mukaan)

kiitos jälleen uudesta pinosta..

Mä tulin tänne nyt vaan ON juttuja kertoilemaan:
Niin elikäs mulla tuntuu liikkeet jo ihan "selkeesti" pitkin päivää. Alkuunsa kun vaan ajottui iltoihin niin nyt tää piti meukkalaa kun vein roskiakin. Aika ihanaa. Toisaalta odotan kyllä kovasti sitä kun alkaa tuntemaan ne varsinaiset eikä pieniä töykkäsyjä vaan jossain mutta sen aika on tulossa ja varmaan jo aika pian.
Pahoinvointikin jatkuu, väsymys ym oireet jotka loppuivat viime raskaudessa jo rv12 mennessä. Myös kiukkua on ilmassa normaalia useammin, mies parka. No eiköhän siinä ollut jos jonkunmoista kuulumista..

Dindei + pikku 14+ 3

Voi kun tuntisikin jo liikkeitä, mutta ei ihan vielä. Jos vaikka 4 viikon päästä ne alkaisivat tuntumaan.

Mä suunnittelin että paljastan tän vauvan suvulle vasta ultran jälkeen. Mutta oli tuo tuleva mummo jo kerennyt suunsa avaamaan ja kertomaan. :whistle:

Tuolla monissa ketjuissa pyydetään päivitykset yv:nä.
Oliskos helpompi jos me tehtäis samalla tavalla. Varmaan vaikea aina löytää noita päivitys pyyntöjä muiden tekstien seasta.

Silvia ja Vilianna 12+1

Mä oon taas flunssassa, voi itku! Oikeesti, tää koko vuosi ja varsinkin kesä on ollut yhtä sairastamista. Ja tämä flunssa tekee olon entistä väsyneemmäksi. Koulussakaan ei millään jaksais olla.
Tosi etova ja paha olo on myös tänään ollut. Väsyttää niin kauheasti...

Mulla taas on niin etten oo kertakaikkiaan voinut pitää salassa ja melkeinpä kaikki läheiset tietää. Oon tällanen hölösuu :D Mut kukin tietysti tyylillään :)

Maanantaina on nt-ultra ja jännittää. Aloin jo miettimään että onko järkeä mennä sinne sittenkään ollenkaan. Emmä tiedä.. mut kyllä mä menen vaikka hieman mietityttää. Jos oliskin niskaturvotusta niin mitäs sitten? Mitä mä sitten teen? En haluais taas valintojen eteen enkä haluais tietää vastoinkäymisistä. Voii kun kaikki menis vaan hyvin..

Littledeath + pikkunen 11+2 (kauheaa kun aika menee nopeeta)

Hyvää syyskuuta vain kaikille..

Heti omaa napaa..Käyty tänään neuvolalääkärissä ja siellä pieni edelleen porskutteli ja liikkui kovasti..Oli tosi ihana naislääkäri, aikaisemmissa raskauksissa on ollut todella tökeröjä mies- ja naislääkäreitä mut tää oli ihan yliveto..Kirjoitti mulle närästyslääkereseptinkin koko loppuraskauden ajalle ettei tartte sitä käydä uusimassa..Oon nyt syönyt edellisestä raskaudesta jääneitä pillereitä noin viikon ajan ja eipä oo enää närästänyt kun muistaa aamulla tabletin ottaa tyhjään vatsaan..Juteltiin ihan niitä näitäkin, yleensä ollut sellaista kohtelua että kiitos ja näkemiin..

Mäkin olen muutamana iltana nukkumaan mennessä ainakin olevinaan tuntenut sellaisia hentoja töytäisyjä..Omat farkut alkavat käydä ahtaaksi, ylänappi ei mene enää kiinni..Joten kai tässä sitten ihan oikeesti ollaan raskaana ja ehkä tästä nyt voisi ruveta jo nauttimaankin..

Huomenna meidän tyttö täyttää vuoden...kamalaa todellakin miten tämä aika menee nopeasti, vastahan hänet synnytin...

muikkunuu79 + asukki 14+0

Littledeath Mulla on tosiaan se ens viikon torstaina, ens tiistaina eka se lääkäri, sieläki varmaan selviää jotain? Mut muakin pelottaa kyl, et mitä jos kaikki ei ookkaan hyvin, et oon liikaa intoillu yms. :|

Tervetuloa Vattihattu, mukaan kyllä mahtuu :)

Misc se Hb voi vaihdella suurestikkin myös sen takia, miten hyvin kropassa on nesteitä. Jos ihminen on kuiva tai kuivahko (mm. kesä ja helteet), Hb voi olla kevyesti paljon suurempi kuin normaalitilassa. Sitten, kun taas nestetasapaino on saavutettu niin Hb "aito". Samoin tietenkin päin vastoin, jos ihmisessä on liikaa nestettä niin Hb matala. Mutta tämä tila on vaikeampi saavuttaa, kuin kuivuminen. Ihmisen kroppa kun osaa tosi hyvin poistaa nestettä :) Sori pitkä sepostus, mä vain oon tällänen future-sairaanhoitaja :D

Marilla voihan olla, että sit ku työrintamalla tuli uudet tuulet, niin kroppa saattoi helpommin raskautua kun tuli ns. muuta ajateltavaa... Just guessing :D

(.)
Huomenna on ultra! Jee! :heart: Sitä nyt innolla odotellaan. Oon kyllä tänään ollut NIIN yliväsyksis! Heräsin jo puoli 5 vaikka olisin saanut nukkua 1½-tuntia. Sitten ei tietenkään uni tullut ja rupesin kaikkea märehtimään ja murehtimaan. Oon muutenkin nyt aika superväsynyt taas kaikella tavalla. "Onneksi" esikko menee isälleen kolmeksi yöksi, joten saan olla omiin nimiin, eikä tarvi aamulla nousta klo 8.
Mua rasittaa, kun rakennetaan parasta aikaa (tontti/pohjatyövaiheessa) ja aika alkutekijöissä ollaan. Nyt sitten ukkeli on päivät pitkät + vapaa-ajan tontilla. Oon toki siitä iloinen, kun rakentaminen etenee, mutta olis kivaa jos edes välillä se vois tehdä esikolle iltatouhut, kun ite on joutunut koko päivän olla läsnä ja passata. Tuntuu vain, että illalla oon jo sekä henkisesti, että fyysisesti poikki, etten jaksais enää millään klo 19 jälkeen tehdä MITÄÄN! Ja tottakai tiedän, että sen kuuluu nyt rakentaa ja siks musta tuntuukin niin vi**umaiselta vaatia sitä osallistumaan "enemmän" lapsenhoitoon, mutta kun ite on finaalis, niin en voi mitään. Oon ollu parina iltana mun vanhempien luona, että siellä saan edes hetken olla hiljaa eikä mun tarvi passata ketään, kun muksu on mumman ja paapan kanssa pihalla ja nakittaa niitä kaikkeen :kieh:
Tiedän, että tää helpottuu kun saan univelat pois ja silleen, mutta nyt on jotenkin kiukutikiukuti-olo.
Ai niin, hokasin muuten senkin, että olen tooooodella pahalla tuulella, jos en saa nukuttua päikkäreitä (vaikkei oliskaan yliväsy).
Jep, näihin kuviin, näihin tunnelmiin. Toivottavasti huomenna tulis vain ihanaa tralla-lal-lal-laa-kirjoitusta ultran jälkeen.

Vähäsen valivali-tekstiä.. SOOOOORIIII!

GCS15 & Masukki rv13+1

Heippa kaikille! :wave:

Kiitos uudesta pinosta myös! :)

Munki la oli vaihtunu vanhaan uuden pinon myötä! Eli LA 22.2. Anna31- esikoinen- 31v - VAS

hieman tyhmänä tässä heti kyselen, mut missä ne tein masukuvat oikein on...? :whistle:

Ja sitten siirtyy heti omaan napaan...
Tänää oli lääkärineuvola ja siellä kaikki hyvin. Sydänäänet pomppaili kivasti, ja kaikki oli muutenki kuten piti. Mut vähä tylsä maku siitä jäi, ku mies ja hänen 5v poikansa oli mukana sillä ajatuksella että kuuntelevat sä:t ja lähtevät sit pois, kun kuitenkin oli sisätutkimusta ym. Noh terkkari ei edes kätelly heitä eikä esittäytyny, ja lääkäri oli eka ihan kauhuissaan et tuleeks noiki ku hän tekee sisätutkimuksen. Selitin sit et mikä oli ajatus (tuttu lääkäri mulle työn kautta). Noh, eihän poika meinannu paikoillaa pysyä ,niin lääkäri sit totes et no katotaa nyt ne sydänäänet nii saadaan heittää noi ulos täältä!! Ei jumankauta! miten voi olla tollasta! Olen ite alalla enkä tosiaankaan kohtele perheitä tuolla tavalla! Jos jonku pitää poistua tai ei voi tulla niin kyl sen voi toisinki ilmasta. Ei jääny miehellekään kauheen hyvät fiilikset! :kieh:

Siitä suivaantuneena painuin taas kerran nettiin ettiin kotidopplereita mut joteki ne on vaan hakuses, tai ebaysta löytyy, mut ku ei oo tota kielipäätä et miten siel pitäs toimia... Pitää nykästä miestä hihasta ku se on enemmän kielimiehiä! :)

Noh, sit toiseen asiaan. Vaunuista on ollu puhetta. Me käytii viime perjantaina vaan kattelees lastentarvikeliikkees et mitä kaikkee on tarjolla ja minkä hintasta ym. Noh, meille muuttiki siltä reissulta heti yhdet Emmaljungat ja Gracon turvakaukalo telakalla!! :D Hyvä ku masu ees kasvaa mut meilläpä on jo vaunut!! :whistle: Piti niin odotella veronpalautusrahoja... No, käytetään ne sit muuten...

Jaahas, jospa sitä valmistatuis miehen kotiutumiseen töistä! :)

Anna ja "Vilma" h15+1

Littledeath: Mulle sanottiin kättärillä että pelkästään sillä mitalla mitä saa ultrassa ei voi sanoa onko niskaturvotusta, vaan verikoe ja muiden tietojen yhteistulos sen kertoo.

Mene vaan ultraan niin näet pikkuisen. On se aika ihana tunne nähdä kun sydän sykkii ja jalat heiluu ja lapsi muutenkin liikkui :heart:

Huomenta!

Anna31: Koska olen ihan vaunuhullu niin heti alkoi kiinnostaa millaiset ja minkä väriset kotiin tuli?
Mä en malta odottaa et saisin kokeilla koppaa vaunuihin, mutta cangaroon kanssa kangaiden pois ottaminen ei ole ihan helppoa puuhaa. Sitä ei siis viitsi kokeilumielessä alkaa tehdä. Odottelen sitten vauvan syntymää ja siihen saakka poika saa nauttia vielä omista rattaistaan :).

Näin Lindexillä ihanan elefanttipuvun (tummansininen tai vaaleanvihreä v.pun vuorella) ja olis tehnyt mieli ostaa. Ei kuitenkaan ihan vielä viitsi kun jos tulokas olisikin yllättäen tyttö. Hän joutuu aika paljon muutenkin pitämään pojan vanhoja vaatteita. Ei viitsi kaikkia kalliita hyväkuntoisia vaatteita laittaa kiertoon parilla eurolla vaan sukupuolen takia. Ostetaan sitten edes uusia tyttömäisempinä. Kestän kyllä vielä muutaman kuukauden shoppailematta! Voinhan aina ostella vaikka tuttipulloja sun muita :LOL::LOL:

Odottelen kauhulla kuinka kauan pahoinvointi voi jatkua! Viimeks se oli mennyt tässä vaiheessa jo ohitse ja nyt vaan jatkuu ihan samana. Autossa oksettaa, hajut oksettaa, kumartaminen oksettaa... :headwall:

Nimetön asukki nyt 12+5 :)

Huomenta kaikille..

muikkunuu79 onnea syntymäpäivän johdosta tytöllesi. Meidän poika "täytti" tänään 11kk :heart: ja itsestäkin tuntuu että vastahan meilläkin oltiin vatsan kanssa.

Nt-ultrasta sen verran että itse kävin verikokeessa tuno nt-mitan lisäksi. Ajatus on minulla se että vaikka lisääntynyt riski olisi ollut en olisi missään nimessä mitään aborttia edes harkinnut mutta olisin osannut jo raskausaikana ottaa selvää esim tuosta downin syndroomasta ja suhtautua siihen että lapsella olisi se. Nämä on tietysti jokaisen omia valintoja. Sama koskee sitä kun jotkut toivovat jompaa kumpaa sukupuolta hullunlailla ja sitten eivät ota selville sukupuolta.. No tiedän tuttavapiirissäni lapsia jotka ovat saaneet tytön ja kaikki vaatteet ovat olleet sinisiä yms ja toisinpäin. No näitä asioita ei nyt keskenään voi verrata. siis todellakaan. Mutta itse sain jonkunlaisen mielenrauhan osallistuessani seulontoihin. Samahan on sitten ettei kävisi rakenne UÄ ssä kun siellä voi selvitä poikkeavuuksia tai esim. sydänvikaa joka valitettavasti on muutamalla ystävälläni käynyt. Tsempitykset kaikille kyllä siellä teidän pikkusilla kaikki asiat ovat hyvin :heart:

kotieläimistä sen verran että onko muilla minkälaisia karvasia taikka karvattomia kavereita. Meillä on koira. Dobermanni uros. Jo esikoista odotellessa muutama sukulainen soitteli aktiivisesti että "teidän on luovuttava koirasta (rodun vuoksi)". Noh eikai mekään nyt niin tyhmiä oltaisi että jos koira olisi jotenkin lapselle uhka että oltaisiin se pidetty. Tosin asia on päinvastoin. Meidän koira rakastaa poikaamme aivan hullunlailla. Välillä nukkuvatkin oikeen kasassa matolla (siis koira ja poika). Koiramme on muuten varsinainen rontti herkkujen perään muttei se ikinä varastaisi mitään pojalta vaikka se söisi lattiallakin vaikka naksua. Pientä puolustamista on ilmassa ollut muttei sekään mitenkään pahaa. Esim vieraat saavat tulla ja pidellä poikaa yms mutta kyllä tämä karvaherra käy varmistamassa ettei poikaa kukaan "varasta" :LOL:

Dindei + pikku 14+4

mulla on kaks kissaa ja koira. kissat 10v. ja koira 7v.
meillon käyny taaperoita eikä elukat välitä niistä. koiruus ei tykkää kylläkään jos sitä mennään lääppimään,se pelkää pikkulapsia,mut mä en kyl odota mitään ongelmia myöhemmässä vaiheessa...

meil oli isännän kans puhetta niistä vaunuista ym tavaroista. se on aikonu ostaa kaverilta kaikki pois,niillon kuulemma lapsiluku täynnä :D ovat uutena ostaneet ja priimakunnossa kuulemma.
se kaveri on 26 ja niillon 3 yhteistä lasta ja vaimolla 1 edellisestä...
mä kyl haluisin telakalla olevan istuimen,ko joudun kuitenki paljo liikkumaan autolla. olis paljo helpompi,ku ei tarviis turvavyön kans tapella :p

mä tässä suunnittelen viikonlopuksi ratsastuslenkkiä =) onki jo tovi taas vierähtäny edellisestä kerrasta vuotojen takia. onneks hepalla on ollu liikuttajia!
mut nyt pitää mennä hakkaamaan saunapuita,mies tulee lapista tänään. en oo nähny sitä kahteen viikkoon!!!!

Kotieläimistä Meillä kanssa kaksi koiraa (8-vuoiaita kumpikin). Rotikka ja sekarotuinen labbis coctail. Meillä kanssa oli alkuunsa sukulaiset sitä mieltä että rotikka pitää ehdottomasti antaa pois kun vauva tulee taloon!! :headwall:

Rotikka tuli meille vuoden ikäisenä erittäin huonoista oloista ja on tämän vuoksi aika arka, mutta hyvin kiltti ja nöyrä kuitenkin että en kyllä pelkää että lapsille mitään tekisi. Ja koira hakeutuukin itse aina omiin oloihinsa kun meno käy kovaksi.
Meilläkään ei kuitenkaan jätetä koiria ja lapsia keskenään vahtimatta.

Täällä muutaman pikkuiset ovat tulleet vuoden ikään joten ONNEA! :flower:

Muutoin ei taidakkaan olla mitään uutta kerrotavaa, joten pyykkejen pariin! :wave:

Liro ja papu 10+4

Lemmikkieläimistä: Meillä on kolme kissaa ja kaksi kania :heart:

Täällä olo ihan ok. Väsymys painaa...

huomenna poksuu 14+0 mutta ultran mukaan mennään kuitenkin silloin jo 14+5 ja itse luotan siihen enemmän :D

Heippa!

Käyn taas työajalla ilmoittamassa itsestäni...vaikka ei ehkä saisi. On vaan niiiiin hemmetin väsy edelleenkin että tämä työnteko on melkeen mahdotonta :|

Täällä oli osalla jo pahoinvointi alkanut helpottamaan! Hyvä niin! :) Itsellä taas meni ihan hyvin siihen n. viikolle 12 asti, vähän etovaa oloa ja kovasti olin väsynyt, mutta ei muuta...Nyt oonkin sitten viikon verran oksentanut joka ilta ja olo on aika kamala ajoittain ja eikös sen olon pitänyt parantu ensimmäisen kolmanneksen jälkeen?? Yksi ystävä naureskeli (hyväntahtoisesti tosin) että vauvasta tulee näköjään ihan samanlainen ku äidistään ku alusta asti pitää tehdä vähän päinvastoin ku normaalisti. ;) Noh, olihan täällä muitakin joilla pahoinvointi vielä jatkuu, etten ole ainut ja toisaalta mun ei pitäis valittaa, ku vasta pari viikkoa on huonoa oloa oikeestaan edes ollut ja toiset on kärsineet jo monta viikkoa.

Lemmikeistä täällä on ollut puhetta, meillä on vain yksi kissa, joka tosin ei ole tottunut lapsiin, että saas sitten nähdä miten suhtautuu kun ei olekaan enää ainut vauva talossa.

Me käytiin miehen kanssa maanantaina kunnallisessa nt-ultrassa, että mieskin pääsi näkemään pienen ihmeen siellä masussa. Kävi vaan vähän nolosti ku just ennenku mentiin sisälle sinne tutkimushuoneeseen niin sanoin miehelle että vitsi ku pissittää, mut en kyllä enää ehdi vessaan... noh sitten ku gyne alko ultraamaan tuosta massun päältä se passitti mut ensimmäiseks vessaan ku mun virtsarakko oli ihan täynnä eikä se nähnyt mitään :ashamed: No ei se sen vessareissun jälkeenkään nähnyt paljoa ku oon kuitenkin tällanen pyöryläinen, niin se sitten ultras alakautta vielä ja siellä se pieni vilkutteli ja kääntyili :D Kaikki oli siis kunnossa. Me ei muuten menty siihen veriseulaan ollenkaan.

Mulla ei aivot nyt oikeesti oikeen toimi, etten muista mitä kaikkea piti kommentoida, anteeksi siitä. Joka ilta käyn kyllä lukemassa jutut ja täällä töissäkin sopivassa välissä kurkin onko tullut lisää tekstiä. En vaan oo jaksanut, varsinkaan iltasin, kirjotella oksentamisen lomassa. Mulla siis tuo oksentaminen ei todellakaan ole mitään aamupahoinvointia vaan työpäivän jaksan jotenkuten oksentamatta ja sit aika tarkalleen klo 17 eteenpäin olo vaan pahenee pahenemistaan joka ilta. Mutta ei valiteta, kärsimyksellehän on tosi hyvä syy! ;)

No jospa yrittäisin taas tehdä töitä. halauksia kaikille!! :hug:

muoks. unohdin laittaa nimen ja viikot "allekirjoitukseksi" =)

Eli... Moumou ja bebe 14+0 POKS POKS

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä