Maaliskuiset 2021

  • Viestiketjun aloittaja Dohelo
  • Ensimmäinen viesti
Enhän mä malttanut sit kuitenkaan olla testaamatta. Toivotaan näillä viivoilla parasta, huojensi kuitenkin mieltä että vahvistumista tapahtunut ja nyt en oikeesti tee enää yhtään testiä. Uusi raskausviikko käyntiin 5+0


Onko joku muu vielä testannut?
Minäkin testailin vaikka piti vasta huomenna ja ostin digin myös jota ei pitänyt. On tää kans :D
Testejä vielä 4 jäljellä ja tulen varmasti tekemään nekin.
Saisinkohan kuvan liitettyä.

Momon 4+4

 
Tämä 24 h pähkäily ja vertailu aiempiin kokemuksiin on uuvuttavaa. Kun on noita huonoja kokemuksia taustalla niin vertailee ja etsii yhtäläisyyksiä. Hieman olen huojentunut kun ainakin kemiallisista ei tullut näinkään vahvoja viivoja mitä tänään. Tuulimuna kun oli niin en muista ja aina loppuviimein toteaa sen että joutuu sen 2 vk kärvistelemään ultraan.

@mimmi92 Yritän myös miettiä samoin ultrasta. On vain pirun vaikea olla innostumatta.
 
Kiva, kun meitä tulee koko ajan lisää <3 Tervetuloa ja onnea plussasta teillekin!

Hieno plussa!
Mä kans päiväpissasta plussasin jo leffaviivat, eli hormonit kasvussa. Huomenna kokeilen viel oisko digi muuttunut jo 3+ :) Sit yritän jo rauhoittua testaamisen kanssa :D

Papuleijona/35v/la 6.3/1.lapsi/4+6
 
Viimeksi muokattu:
Mä ajattelin huomenna kauppareissulla ostaa testin ja testata vielä. Oon aika oireeton, väsymystä lukuunottamatta. En kyllä muista että aiemmissakaan alkuaskauksissa olis ollu mitään erikoisempia oireiluja (loppuraskauksissa sitten sitäkin enemmän).
Kunnan kautta en pääse tällä kertaa ar-ultraan enkä varmaan yksityisenkään kautta pysty menemään, kun oon pääasiassa keskenään lasten kans heinäkuun :/

Kettu88 ja pikkurepolainen 5+2
 
Mulla ei vielä tullu tänää digiin 3+. Joillahan ei välttämättä tuu ollenkaa vaikka kaikki hyvin menis mutta ehkä voisin ens viikolla joskus testata uudestaan. Mistähän sais sellasen rauhan ettei hermoile keskenmenoa :D oon siis ihan itkunen välillä ku toivoisin niin tätä syliin <3 ja aika haastavaa pitää sisällä tätä tunnemyllerrystä.

Mirella92 ja salamatkustaja 5+1
 
  • Rakkaus
Reactions: papuleijona
Paljon voimahaleja @Dohelo ❤

Mulla tuli aamulla Digiin 3+, ja nyt yritän lopettaa itseni jatkuvan tarkkailun ja malttaa 2,5vko ar-ultraan
@Mirella92 Ei se tarkoita vielä mitään, hormonit voi nousta hitaasti❤ Ymmärrän kyllä täysin sun huolen! Koko ajan tuulimuna kummittelee takaraivossa, mutta yritetään nauttia tästä hetkestä ja toivotaan, että salamatkustaja on tarrannut tiukasti kiinni❤

Papuleijona/ 5+0
 
  • Rakkaus
Reactions: Santso ja Mirella92
Ihanaa että löytyi jo maaliskuiset 2021! Täällä ois menossa 4+0 omien laskujen mukaan ja laskettu 13.3. :)
Ennestään meiltä löytyy 1,5-vuotias poika ja hän on niin vauhdikas tapaus että vähän jännittää tuleva :D
Esikoinen sai alkunsa ovulaation induktiolla + inseminaatiolla kahden vuoden yrityksen jälkeen. Nyt ehti olla kahdessa kierrossa Terolutit mukana kunnes juuri tässä tärppikierrossa päätin että en halua ottaa mitään enkä laskea kokoajan päiviä. Se sitten auttoi ja tämä pieni sai alkunsa ❤ toivottavasti pysyy matkassa mukana loppuun asti :)
 
Ihanaa että löytyi jo maaliskuiset 2021! Täällä ois menossa 4+0 omien laskujen mukaan ja laskettu 13.3.
Ennestään meiltä löytyy 1,5-vuotias poika ja hän on niin vauhdikas tapaus että vähän jännittää tuleva
Esikoinen sai alkunsa ovulaation induktiolla + inseminaatiolla kahden vuoden yrityksen jälkeen. Nyt ehti olla kahdessa kierrossa Terolutit mukana kunnes juuri tässä tärppikierrossa päätin että en halua ottaa mitään enkä laskea kokoajan päiviä. Se sitten auttoi ja tämä pieni sai alkunsa toivottavasti pysyy matkassa mukana loppuun asti
Meillä kans vauhdikas saman ikäinen tyttö entuudestaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: miimii90
@Dohelo voi ei, voimia
Tervetuloa uusille

Mä ajattelin tehdä faceen ryhmän. Mulle vaan viestiä ni lisäilen ryhmään

Päätin etten anna keskenmenopelolle nyt valtaa. Yritän ajatella vaan positiivisesti että pieni pysyy matkassa
Joo mulla kans muuttu ääni tänää kellossa ku kerroin tästä edes 1 tärkeälle ihmiselle, vierähti aikamoinen kivi rinnasta <3 oikein hyvä päätös ettei anneta pelolle valtaa :)

Mä voisin myöhemmässä vaiheessa ehkä liittyä kans fb keskusteluihin :)
 
Täällä plussattu eilen haalealla viivalla. La olisi menkoista laskettuna 13.3. Takana kolme keskenmenoa, kaikki rv7, jännitys on siis ihan valtava. <3
Varovaiset onnittelut ja toivotaan että nyt on pieni tarrannu lujasti kiinni ja kaikki menisi hyvin <3 todella surullista että olet joutunut keskenmenoja kokemaan :(
 
Voi ei :( Tänään ei mitään tuntemuksia. Tissitkään ei ole kipeät ja näyttäisi että pc testi olisi vähän haaleampi.
Ei auta kun seurailla mutta pelkäänpä että tää on tässä.
Kuinka teidän oireet?
 
Voi ei Tänään ei mitään tuntemuksia. Tissitkään ei ole kipeät ja näyttäisi että pc testi olisi vähän haaleampi.
Ei auta kun seurailla mutta pelkäänpä että tää on tässä.
Kuinka teidän oireet?
Tissit ajoittain arat, pientä pahaa oloa jos ruokavälit menee liian pitkiksi, pientä menkkamaista juilintaa. Repäisykipuja tulee aina välillä.
Toivottavasti kaikki olisi sulla kuitenkin hyvin ❤
 

Yhteistyössä