Mä oon kans joutunut viime aikoina nousemaan hammaspesun jälkeen vielä toiselle kierrokselle iltapalaa, vähänkö ärsyttävää
. Mä oon tavannut lasten nukahdettua jäädä makkariin vielä kattelemaan tabletilta jotain sarjaa, ja oon pessyt hampaat heidän kanssaan samaan aikaan, kun ei oo yleensä ollut tarvetta sitten enää syödä... Tarvii ehkä viilata iltarutiineja.
Mä oon ollut tosi pahassa suklaakoukussa piiiiitkään, mutta nyt ei maistu. Öklöttää vaan. Puolison kaupasta viikko sitten tuoma jäätelökin on viipynyt historiallisen kauan pakkasessa, yleensä syön vuorokauden sisällä moiset
. Liian suolaiset asiatkin ällöttää, mutta ei niin paljon. Oli mielenkintoista eilen käydä kaverin kanssa kahvilassa, kun koitin miettiä, että mikähän ei ällöttäisi. Aamuteen juominenkin piti lopettaa, kun siitä tuli eilen tosi huono olo. Tänään jätin väliin ja on ollut parempi olo koko päivän.
Raskaushormonithan näin alussa tuplaantuu joka toinen päivä, että sillä se olo voi joinain päivinä olla ok ja toisina taas ihan kauhea. Ei kannata sen perusteella mitään johtopäätöksiä tehdä
.
Menkkamaisia kipuja on mullakin ollut joka raskauden alussa ja aina oon ollut huolissani, mutta ihan turhaan
. Tänään mietin et voiko nyt jo tuntua harjoitussupistuksia, kun kohdussa tuntuu välillä semmoinen pinkeä ilmapallo-olo, jos on kovasti rasittanut itseään. Muistaakseni tuosta nuoremmasta lapsesta oli aika varhain samaa.