Apuaaa! Liityn mukaan jos sopii!
Tein just äsken positiivisen testin, kierron mukaan on varmaan pari kolme viikkoa pidemmällä, mutta oviksesta laskettuna olis nyt 4+1 ja laskettu varmaan 14.3. 6- ja 3-vuotiaat lapset on entuudestaan, ihan oon yhtä pöllämystynyt kun ensimmäistä odottaessa. Tilanne meillä oli siis sellainen, että koko ajan tuntui siltä että on nyt huono hetki eikä kolmas sovi kuvioihin ollenkaan ja nyt sit vähän aika sitten puhuttiin, että kyllä täytyis kohta alkaa yrittää jos vielä meinaa. Ja ensimmäisestä kierrosta näköjään tärppäs ja vielä tällaisesta pitkästä! Toivottavasti pysyy kyydissä
Nyt kun miettii taakse päin, niin oireita on ollut oviksesta asti vaikka muille jakaa. Oviksen aikaan mulla on aina paha olo, mutta nyt se jatkui ihmeen pitkälle. Liian pitkät ateriavälit heikottaa, ei huvita treenata, ei huvita ulkoila. Twin Peaks on liian pelottava ja lapsista on koko ajan kamala huoli. Korvat on jatkuvasti likaiset (mun vakioraskausoire
), iho ja hiukset rasvaiset, kauheesti on finnejä, näkö sumenee välillä. Lisäks mulle tuli joku ihme vietti järjestää kaikki asiat uusiks, siivota ja sisustaa kämppä varastoja myöten, vaihtaa duunia ja niin edelleen. Että sellasta!
Tsemppiä meille kaikille alkuviikkoihin!