Mäkin haluaisin kertoa vasta viikon 12 paikkeilla, mutta mies ei ole ainakaan vielä ymmärtänyt, miksi vasta silloin. Ollaan molempien vanhempien kanssa aika paljon tekemisissä, koska asutaan lähekkäin, mutta ei kuitenkaan olla niin läheisiä, että haluaisin vanhemmat heti aluksi tähän jännitykseen mukaan... Ensin voisin kuvitella kertovani parille läheisimmälle ystävälle. Mä vaan olen äitini kanssa samassa työpaikassa, joten salailu tulee olemaan vaikeaa, jos/kun alan voimaan pahoin tai joudun esim. sopimaan neuvola-aikoja keskelle työpäivää!
Mietityttää, olisiko mulla kuitenkin kyseessä vain kemiallinen raskaus, kun viimeisimpien kuukautisten alkamispäivä oli mulla vasta reilut kaksi viikkoa sitten. Toisaalta, olisiko mulla tulleet tissit kipeäksi vasta muutama päivä sitten ja raskaustestit näyttäneet niin vahvasti positiivista vielä nytkin?
Jos muuten olette nähneet What to expect when you're expecting-elokuvan, mulle kävi juuri niin kuin siinä, kun tajusin olevani raskaana
Olin menossa perjantai-iltana nukkumaan, ja ihmettelin, miksi tissit on yhtäkkiä niin arat ja turvonneet. Heti välähti, ja tuli se leffa mieleen. Hain testin valmiiksi odottamaan aamua, ja positiivinenhan se oli.