Meillä on näemmä @Jesy samat ultrapäivät Meilläkin kaikki ok, niskaturvotusta 1,6mm. Olin jännittänyt ultraa koko viikon, onneksi nyt tuntuu kuin ois paino otettu pois harteilta ja uskallan olla enemmän ja enemmän onnellinen vauvasta. Laskettu aika muuttui, ollen nyt 20.3.18. Sopii paremmin kuin hyvin tämmönen yhen viikon pikakelaus! Istukan sijainnista en hoksinut kysyä, eikä ultraaja maininnut muuta kuin että sekin näyttää normaalilta.
Minä olen jo jonkin verran googletellut rattaita ja kaukaloita, mutta tarjonnan paljous on saanut vain pään pyörälle. Että jos kokeneemmilla on jotain suosituksia, kuulen mielelläni! Vartalo/imetystyyny ois ostoslistalla nyt ensimmäisten joukossa, nukun jo nyt niin että ruttaan peiton pötköksi ja nukun sitä halaillen
Tuut1kk1 ja sintti 13+2
Minä olen jo jonkin verran googletellut rattaita ja kaukaloita, mutta tarjonnan paljous on saanut vain pään pyörälle. Että jos kokeneemmilla on jotain suosituksia, kuulen mielelläni! Vartalo/imetystyyny ois ostoslistalla nyt ensimmäisten joukossa, nukun jo nyt niin että ruttaan peiton pötköksi ja nukun sitä halaillen
Tuut1kk1 ja sintti 13+2