H
hjälpa mig
Vieras
eli varasin netistä turku-tukholma risteilyn ja maksoin sen tietty netin kautta etukäteen. Mikä tosite mun pitää nyt ottaa mukaan maksusta sinne lähtöselvitykseen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sieltä verkkopankista se maksukuitti, jossa näkyy se pitkä litania, jossa on numeroita ja kai kirjaimiakin, se jonka oikeaa nimeä en nyt muista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sieltä verkkopankista se maksukuitti, jossa näkyy se pitkä litania, jossa on numeroita ja kai kirjaimiakin, se jonka oikeaa nimeä en nyt muista![]()
apua, en mä mitään kuittia tajunnu tulostaa! siis verkkopankin puolelta vai jostain siljan sivujen kautta?
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:Sähköpostiin tuli ilmeisesti varausvahvistus? Sen tulostat mukaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Eiköhän tuo riitä pelkkä varausnumero.Ei tarvi tulostella edes mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Eiköhän tuo riitä pelkkä varausnumero.Ei tarvi tulostella edes mitään.
Kyllä mulla ainakin joka kerta on lukenut, että nyt todistus maksusta mukana oltava. Eihän pelkkä varausnumero välttämättä todista, että olet oikeasti matkan maksanut...?
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:Siis tarvitset kuitin siitä maksusta, jos et saa sitä enää jälkikäteen tulostettua, niin saat sen pankista.
Mulla on aina ollut tulostettuna se lasku minkä sähköpostiin laittavat ja kuitti suoritetusta maksusta.
Pelkkä tuolistettu lappu missä näkyy varaus tililtä ja saaja ei riittänyt, vaan jouduimme maksamaan matkan terminaalissa uudestaan, mikäli mielimme päästä laivaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Eiköhän tuo riitä pelkkä varausnumero.Ei tarvi tulostella edes mitään.
Kyllä mulla ainakin joka kerta on lukenut, että nyt todistus maksusta mukana oltava. Eihän pelkkä varausnumero välttämättä todista, että olet oikeasti matkan maksanut...?
No, me ollaan viimeiset 7v aikana reissattu laivalla useita kertoja vuodessa eikä kyllä koskaan olla mitään muuta kysytty. Ja sillä varausnumerollahan näkevät omilta koneiltaan mistä matkasta on kysymys ja onko matka jo maksettu.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:Siis tarvitset kuitin siitä maksusta, jos et saa sitä enää jälkikäteen tulostettua, niin saat sen pankista.
Mulla on aina ollut tulostettuna se lasku minkä sähköpostiin laittavat ja kuitti suoritetusta maksusta.
Pelkkä tuolistettu lappu missä näkyy varaus tililtä ja saaja ei riittänyt, vaan jouduimme maksamaan matkan terminaalissa uudestaan, mikäli mielimme päästä laivaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:Siis tarvitset kuitin siitä maksusta, jos et saa sitä enää jälkikäteen tulostettua, niin saat sen pankista.
Eli joskus sitä maksukuittiakin voidaan kysyä, mut yleensä sitä ei kysytä, mutta entäs jo kysytään ja sitä ei olekaan...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:Siis tarvitset kuitin siitä maksusta, jos et saa sitä enää jälkikäteen tulostettua, niin saat sen pankista.
Eli joskus sitä maksukuittiakin voidaan kysyä, mut yleensä sitä ei kysytä, mutta entäs jo kysytään ja sitä ei olekaan...