Mä vähän veikkaisin et ap tarkottaa nyt omia lapsiaan kun kuvia lupaileeAlkuperäinen kirjoittaja ???:ja kaupunkilais lapsetko ei??? (itse kasvanut maalla ja omat lapset kasvavat kaupungissa!) eiköhän tuo ole ihan yksilöstä kiinni..
Njaah...Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa-Cullen:Mä vähän veikkaisin et ap tarkottaa nyt omia lapsiaan kun kuvia lupaileeAlkuperäinen kirjoittaja ???:ja kaupunkilais lapsetko ei??? (itse kasvanut maalla ja omat lapset kasvavat kaupungissa!) eiköhän tuo ole ihan yksilöstä kiinni..
Mitä ihmettä ne muksut on touhunnu?Alkuperäinen kirjoittaja meah:Älkää nyt jumaliste hikeentykö, puhun ihan omista kullannupuistani tässä.
Ja mulla meni hukkaan n. 40? rahaa, spaghettikauha, pizzaleikkuri, tavallinen kauha, kakkulapio, patakinnas, grillipelti, puuta, pahvia, paalinarua, petsilakkaa, sisustusnauloja, Ikean tuoli (joka oli täysin käypänen estetolppa ratsastuskentälle, mitä mä nyt hyppään, häh?), pari äitiyspakkauslaatikon kantta ja mitähän muutakin vielä...
Ex-anopin antamalle retro-paistinpannullekin heitin hyvästit.
Siis ???Alkuperäinen kirjoittaja meah:Älkää nyt jumaliste hikeentykö, puhun ihan omista kullannupuistani tässä.
Ja mulla meni hukkaan n. 40? rahaa, spaghettikauha, pizzaleikkuri, tavallinen kauha, kakkulapio, patakinnas, grillipelti, puuta, pahvia, paalinarua, petsilakkaa, sisustusnauloja, Ikean tuoli (joka oli täysin käypänen estetolppa ratsastuskentälle, mitä mä nyt hyppään, häh?), pari äitiyspakkauslaatikon kantta ja mitähän muutakin vielä...
Ex-anopin antamalle retro-paistinpannullekin heitin hyvästit.
Maalaislapset on VIISAITA! Tuo jälkimmäinen on paljon hienompi! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja meah: