Maailman parhaat jeggingsit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Barca*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Barca*

Vieras
Kertokaapas mitkä on ollu teidän parhaat jeggingsit mitä ootte ikinä ostanu? Haluisin löytää hyvät mustat tai tummansiniset. Tärkeintä olisi etteivät löystyisi heti ekassa pesussa tai haalistuisi tai muuten menisi huonoksi.

Eilen taas alennusmyynneissä näky jengillä joka toisella ihania tiukasti ilman rypyn ryppyä istuvia housuja ja mun kaikki venyy ja vanuu heti ekalla viikolla. Miten teette sen ja mistä ostatte ne? Pesettekö ollenkaan? Ostetteko 2 kokoa pienempinä? Miten teette sen? :D

Itse olen kuullut hyvää Dr.Denimistä ja Onlyn Just Jutesta, onko noista kellään kokemuksia?

:D

600578-0160_2

Tää on siis se millasia haen, jos vaan näyttäisivät sit tolta eikä ryppykasalta

Jos kangas saa olla farkkumaista, niin suosittelen Kappahlin 19,90 maksavia farkkuleggareita. Istuvat ainakin minulle täydellisesti. Muualta en ole yhtä hyviä löytänyt.

Ostin joskus kirpputorilta Gina Tricotin sellaiset tummansiniset ja ne pysyi mun mittapuulla tosi kauan (ainakin koko talven) hyvänä, jos ajatellaan että ne oli sitä ennenkin käytetty ja niitä tuli useasti pestyä. Maksaa muistakseni uutena 39e, niin en ole ostanut toisia kaupasta. Sen jälkeen olen kokeillut mm. Piecesin, Cheap Mondayn ja jotain Stockalta ostettuja ja kaikki lösähtää tai ei pysy päällä parin viikon jälkeen. Piecesiä ei ainakaan kannata kokeilla, ellet ole jo.

Olen kuullut, että Guessin housut on oikeasti hyviä, ja olen nähnyt päälläkin ja näyttää ihan aloittajan kuvalta. Ne on kai vähän ohuempaa materiaalia, mutta ne ei sitten kuitenkaan ole ihan jegginsit, jota minäkin etsiskelen. Voisinkin tänään käydä vähän tutkimassa tuota KappAhlia, jos AP ei ehdi ensin niin voin raportoida miltä vaikuttaa :D

En ajatellutkaan kappahlia kun oon pitänyt sitä vähän typeränä keski-ikäisten kauppana. En kyllä enää tänään pääse enää käymään. Kiitti vinkistä!

Guessia soisi kokeilla jos ei maksaisi niin sikana :/ Eikös toi Just Jute ole Piecesin? Parilla frendillä on ja ne näyttää kyllä hyviltä vaikkei olekaan tollaista kiiltävämpipintaista kangasta vaan enemmän mattaa.

Tarkotatko Hmm... noita polyuretaanista tehtyjä? Mulla on sellaset ja ne näyttää ihan sairaan hyviltä päällä ja ei veny ja ei haalistu, mutta.... ne hiostaa :/ Ei pahasti siis että hyvin voi kylmemmällä säällä laittaa kaupungille mutta ei koko päiväksi töihin. Jos mieheltä kysytään niin mun ei kuulemma muuta tarviis käyttääkään ;)

http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/vaatteet/housut-shortsit/vero-moda-631/wonder-pu-jeggings-631979-14/

Uusimmat

Yhteistyössä