Maailman kauhein herätys lauantaina!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Seitsemän jälkeen toinen poika juoksi makkariin aivan mielettömästi itkien, me sitte unen pöpperöisenä noustiin ja huomattiin, että pojan silmästä vuosi "verta". Mä sitte painelin täysillä hakemaan haalareita ja vaatteita, että päästään lääkäriin. No vastaan tuli toinen poika naama mustana ja kädessä mun edellisenä päivänä ostama eye liner |O
Kurkkasin sitte vessaan, niin se oli täynnä hammastahnaa, eye lineria ja punaista kynsilakkaa. Eli ei se poika verta vuotanutkaan, vaan oli laittanu luomeensa kynsilakkaa, jota oli sitte koko poski täynnä. Onneksi ei ollu paljo silmään menny, sen verran vaan että kirveli. Kyllä mä säikähdin niin mielettömästi, että tutisin varmaan tunnin sen jälkeen. Mä en tajua, kuinka ne on edes saanu mun meikit, ku ne on niin korkeella. Nyt kyllä aloin laittamaan peilikaapin ovet säppiin yöksi.
Onpa tuo toinen poika ehtiny luulla mun säärikarvanpoistovaahtoa ja jalkarasvaa geeliksi ja laittanu niitä joskus päähänsä :kieh: Kaikkia nuo kans keksii :laugh: :headwall: :o

Alkuperäinen kirjoittaja Kotinatsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:
mun tyär, 2vuotta, lakkas eilen ite kynnet iteltään... ihan se oli siististi osannu ne laittaa, että vissiin pikkasen sellasta prinsessan vikaa tässä :D :D

meidän 2v olis vedelly ne iloisesti seinille
:headwall:

Mä heräsin aikanaan siihen kun kakkonen lakkas mun jalkapohjat kynsilakalla :whistle: :D

oho! :D

Tuli mieleen mein kaksosten tempaukset ku olivat noin 3 vanhoja... Olivat veskissä aamulla hiljaa touhunneet ku me nukuttiin. Kuopuksen p*skavaippapussi oli levitetty pitkin huusin lattiaa, samoten kissanhiekat, mun meikit levitetty pesukoneeseen, huulipunalla 'maalattu' lavuaari, naamarasva tursotettu sinne vaippojen ja hiekkojen sekaan... Ainoa kerta ku olen kunnolla meinannu räjähtää.. Pakko oli painuu partsille ja karjuu niin lujaa ko sielu sietää.

Nyt jo naurattaa, mutta sillon pikemminkin itketti. :kieh:

Mahtoi olla naapureilla ihmettelemistä, ku minä tömistelin ympäri kämppää ja luulen, että minä ja poika huudettiin yhtä kauhuissaan ,minä varmaan enemmän. Olis kyllä kauheeta jos silmälle sattuis jotain, kumminki ne on niin tärkeet :/ Sitte ku säikähdyksestä selvisin, niin lapsien naamaa putsaamaan ja vessaa siivoamaan. Kynsilakkaa on toisella vieläkin silmän ympärillä, ku en silmän läheltä uskaltanu kynsilakanpoistoaineella putsata :) Oli kyllä entinen mun uusi eye liner, sillä oli sitte piirrelty vielä piirrelty ympäri vessaa. Sitte ne oli keksiny aukoi kaikki mun tamponit ja siteet. Niitä oli sitte suihkukaapissa kauhee vuori :kieh: Kaikki pitää yöksi laittaa katonrajaan |O
Mä sitte niitä muistutin, että meidät pitää aina herättää ensin, niin molemmat sanoi silmät pyöreenä, että me unohdettiin ja meinattiin ihan kohta herättää... Aivan varmasti :D

Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Auts :o
Onneks mie oon niin herkkäuninen, ettei meillä tapahdu mitään minun tietämättä :kieh: :kieh:
Kyllä mäki yleensä herään pienimpäänki naksahdukseen, mutta ne on sinne tietysti hiippaillu ihan hiljaa ja ku tiesivät olevansa pahan teossa, niin ovi oli tietysti ollu kiinni ja olivat sielä kuiskineet. Mä en edes ymmärrä kuinka ne keksii kaikkea tuommosta. Kohta ei uskalla nukkua, muuta ku sillon ku on toinen silmä auki :D

Hauskoja :D Meillä on tungettu pönttö aivan täyteen paperia, piirrelty omia tatskoja, tehty nenätipoista drinkkejä, tungettu dvd vhs-laitteeseen, saksittu mun kalenteri, viety mun huomaamatta pöydältä sormukset ja avaimet, sit oon ihmetelly miten onnistun hukkaamaan kaiken ym. :whistle: On ollu naurussa pitelemistä :D

Yhteistyössä