Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:noni, eli soitin kaverille jolla on kenneli ja joka on eläinlääkäri, se sano että kannattee kokkeilla antaa naudanmahaa sille koiralle koska siinä on hyvä bakteerikanta. eli sillon on koiralla jonkulainen ruuansulatusongelma jos se paskaa vetelee.
Meillä on tipuja, naudanmahaa, lampaanihraa, sydäntä, kieltä, lihaa ja sitten vielä peuran jalkoja syötetty koirille koko niiden elämä ja ne on kyllä koko elämänsä paskaa syöneet.
Jotta lähetä lääkäriystävällesi terveisiä, että ei auta nyt meidän koiriin naudanmaha.
Mun hyvä ystävä työskentelee pieneläinhoitajana klinikalla ja mä olen ollut pieneläinhoitajana myös, jotta kyllä mullakin jotain tietoa on, kuin myös kaverilla. Ja senkin koirat syö paskaa...ja naudanmahaa.
no sitten se voi olla huomionhakua myös. mutta sille löytyy aina selitys että miksi se sitä paskaa syö, ihan aina. se ei koskaan ole mikään ominaisuus.
tai sitten koira kokee ettei saa tarpeeksi vatsantäytettä tai nirsoilee ruuasta. eli voi kokeilla vaihtaa raksumerkkiä (jos käytätte aina samaa raksua) tai antaa sitä ruokaa enemmän.
Häh...mistä nä nyt nää kaikki tähän vedit?
Ei se koira mitään huomiota saanut sillä paskavaipan syönnillä, eli turhaa työtä teki
Ruokaa saa kyllä riittävästi...piti tuossa jokinen aika sitten vähän pudottaakin painoa kun oli saanut sitä vähän liikaakin. Eikä toi ole IKINÄ kieltäytynyt ruoasta. Pienempi nirsoili kun annoin tipuja, mutta isompi ei. Maa ei kanna päällänsä sellaista ruokaa mitä tuo yksilö ei söis. Ja syö siis tosiaan paskaakin :xmas:
Kiitos että koitat auttaa, mutta kyllä mä osaan nuo koirat ruokkia
Jos annan ruokaa enemmän, koira lihoo. Eikä kisaava, tai edes treeaava koira saa olla läski, koska muuten pettää fysiikka. Vähempääkään en voi antaa tai se laihtuu.
Usko pois, mä olen tosiaan pohtinut tätä ruokintaa tarkasti vasinkin tämän ykislön osalta