Minäkin haluaisin valita mitä luen. Jos kaikki on jo otsikossa, tulee valitettavasti etenkin tästä sellainen

-olo et mitä vit...nyt pakko lukea.
Mutta mä olen ihan liikaa kuullut ja lukenut tän 33v aikana kaikkea järkyttävää ja ne jää mun mieleen kummitteleen ja pilaa mun elämän. Esim se baby P on jäänyt eikä lähe pois. Onko järkevää joka päivä miettiä sitäkin? Ei. Mutta mietin. Se ei silti asiaa muuta.
Toki on hyvä välillä muistuttaa itseä ja muita siitä et olisimme kiitollisia omaan hyvään elämään jne mutta pitää olla myös valinnanvapaus siitä, mitä lukee.
Tuollaiset voi osalla(niin kuin mulla) jäädä kummitteleen mieleen häiritsevästi. Ei oman elämän pilaaminen enää pelasta kärsineitä lapsia.
kyllä mä ymmärrän mitä ajat takaa, ihan todella, mutta toivon että ymmärrät meitä herkkiksiäkin.
Ja kyllä, mä tiedän paljon kaikenlaista mitä en haluais tietää, eli
en elä pumpulissa enkä ole koskaan elänyt. Päinvastoin. Itseasiassa olen nähnyt niin paljon vain pahaa ympärillä median ansiosta että teen kovasti töitä itseni kanssa et ymmärtäisin että maailmassa on
muutakin kuin pahuutta. Se on juuri työn alla ja vaikeaa. Nämä aloitukset eivät auta sitä.