Maahanmuuttajia kohdellaan rasistiseti vankiloissa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullista:(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"Maahanmuuttajavankien tarkkaa määrää on vaikea saada selville, koska heitä ei suoranaisesti tilastoida. Suomen vankiloissa on reilut 3 300 vankia ja tästä määrästä noin 12 prosenttia on ulkomaalaisia vankeja."

Mamuja on Suomessa noin pari kolme prossaa, mut vangeista mamuja on 12 prosenttia. Mamuilla on aikamoinen yliedustus rikollisessa aineksessa. Tämä on varmaankin sitten sitä kulttuurien rikastuttavaa vaikutusta.

mitäs helvettiä ne maahanmuuttajat ensinnäkin tekee siellä vankilassa? jos ne kerta suostutaan tänne ottamaan niin käyttäytyisivät sitten ihmisiks täällä siitä hyvästä. jos omaa vammasuuttaan sinne vankilaan päätyyvät niin saa mun puolesta kohdella miten vaan. pitäs karkottaa omaan maahansa vankilaan eikä hyysätä suomen luksusvankiloissa

"Maahanmuuttajavangit asuvat muita enemmän suljetuilla osastoilla."

Naisille ja lapsille pahaa tehneet rikolliset joutuvat oman turvallisuutensa takia suljetulle.

[QUOTE="jinni";25996712]mitäs helvettiä ne maahanmuuttajat ensinnäkin tekee siellä vankilassa? jos ne kerta suostutaan tänne ottamaan niin käyttäytyisivät sitten ihmisiks täällä siitä hyvästä. jos omaa vammasuuttaan sinne vankilaan päätyyvät niin saa mun puolesta kohdella miten vaan. pitäs karkottaa omaan maahansa vankilaan eikä hyysätä suomen luksusvankiloissa[/QUOTE]

Täysin samaa mieltä!

[QUOTE="vieras";25996708]"Maahanmuuttajavankien tarkkaa määrää on vaikea saada selville, koska heitä ei suoranaisesti tilastoida. Suomen vankiloissa on reilut 3 300 vankia ja tästä määrästä noin 12 prosenttia on ulkomaalaisia vankeja."

Mamuja on Suomessa noin pari kolme prossaa, mut vangeista mamuja on 12 prosenttia. Mamuilla on aikamoinen yliedustus rikollisessa aineksessa. Tämä on varmaankin sitten sitä kulttuurien rikastuttavaa vaikutusta.[/QUOTE]

Suurin osa heistä on venäläisiä ja virolaisia. Miksi heitä ei voi suoraan heittää Siperiaan?!?

Liki miljoonan ihmisen joukkotuhontaan osallistunut ruandalaispappi Francois Bazaramba on istunut vankilassa viisi vuotta. Kolmen vuoden kuluttua hän pääsee avo"vankilaan" ja siitä noin viiden vuoden kuluttua hänet vapautetaan ja elämä saa jatkua puhtaalta pöydältä kunniakansalaisena, ellei sitten Korkein Oikeus vapauta ruandalaista. Suomen Laki on ihmeellinen asia.=)

[QUOTE="vieras";25996865]Liki miljoonan ihmisen joukkotuhontaan osallistunut ruandalaispappi Francois Bazaramba on istunut vankilassa viisi vuotta. Kolmen vuoden kuluttua hän pääsee avo"vankilaan" ja siitä noin viiden vuoden kuluttua hänet vapautetaan ja elämä saa jatkua puhtaalta pöydältä kunniakansalaisena, ellei sitten Korkein Oikeus vapauta ruandalaista. Suomen Laki on ihmeellinen asia.=)[/QUOTE]
Virossa kun saa elinkautisen tuomion niin on vankilassa loppuelämän.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Virossa kun saa elinkautisen tuomion niin on vankilassa loppuelämän.

Ja Norjassa on työn alla TAKAUTUVAA lainsäädäntöä jolla aiotaan pitää muutaman kymmenen ihmisen tappamiseen syyllistynyt Breivik lukkojen takana loppuelämänsä, mutta meillä Suomessa melkein miljoonan ihmisen joukkotuhontaan osallistunut pääsee muutamassa vuodessa avovankilaan ja sitä kautta vapauteen.=)

[QUOTE="jinni";25996712]mitäs helvettiä ne maahanmuuttajat ensinnäkin tekee siellä vankilassa? jos ne kerta suostutaan tänne ottamaan niin käyttäytyisivät sitten ihmisiks täällä siitä hyvästä. jos omaa vammasuuttaan sinne vankilaan päätyyvät niin saa mun puolesta kohdella miten vaan. pitäs karkottaa omaan maahansa vankilaan eikä hyysätä suomen luksusvankiloissa[/QUOTE]

samaa mieltä!

Täysin samaa mieltä. Niitä vois muutenkin palauttaa sinne mistä ovat tänne tulleetkin:kieh:

[QUOTE="vieras";25997275]Eikö kukaan halua puolustaa vankilaan joutuneita maahanmuuttajia, vaan kaikki kaatavat vihaa niskaan?[/QUOTE]

Miksi puolustaa? Ne on tehneet rikoksen, ei ne muuten siellä vankilassa olisi. Ja rikollisia en puolusta, oli se sit suomalainen tai mamu.

[QUOTE="vieras";25997437]Miksi puolustaa? Ne on tehneet rikoksen, ei ne muuten siellä vankilassa olisi. Ja rikollisia en puolusta, oli se sit suomalainen tai mamu.[/QUOTE]

Sepä se, tätä "linkittäjän" on vaikea käsittää. Harmi. :-(

Jep, itsekkin sitä mieltä olen että sopii pistää postimerkki perseeseen ja takaisin vaan.

Yhteistyössä