Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Miulla on vielä liki kolme litraa punkkua! Eli ole huoletta!
Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Miulla on vielä liki kolme litraa punkkua! Eli ole huoletta!
Onko vaimo vielä pikkujouluissa ?
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Miulla on vielä liki kolme litraa punkkua! Eli ole huoletta!
Onko vaimo vielä pikkujouluissa ?
No on!
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:Mulla olis siideriä jääkaapissa, mut en taida jaksaa nousta hakemaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:Mulla olis siideriä jääkaapissa, mut en taida jaksaa nousta hakemaan.
Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:Mulla olis siideriä jääkaapissa, mut en taida jaksaa nousta hakemaan.
No konttaa
Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:Eikö oo tylsää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:Mulla olis siideriä jääkaapissa, mut en taida jaksaa nousta hakemaan.
No nouse ny. Mäkin käyn nyt röksällä ja hakemassa kaksi siideriä valmiustilaan :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:Eikö oo tylsää![]()
No ei oikeastaan. Saapahan kerrankin sättäillä rauhassa!![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:Mulla olis siideriä jääkaapissa, mut en taida jaksaa nousta hakemaan.
No konttaa
olis huvittavan näköstä kun yrittäisin perse pystyssä kontata jääkaapille...toiseen käteen ei pysty vielä tukemaan, niin pitäis varmaan leuka maassa edetä.
Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:Vaimos kyllä arvaa missä olet,se mikään yllätys hälle kuin ei täällä olioille muillekkaan
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:Mulla olis siideriä jääkaapissa, mut en taida jaksaa nousta hakemaan.
No nouse ny. Mäkin käyn nyt röksällä ja hakemassa kaksi siideriä valmiustilaan :saint:
No sait ylipuhuttua, vaikka koitin kuinka taistella vastaan :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:Vaimos kyllä arvaa missä olet,se mikään yllätys hälle kuin ei täällä olioille muillekkaan
Ei sen tarvii mitään arvailla kun aamulla ratsaa profiilista mitä ja mihin aikaan olen kirjoitellut.
Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:Mulla olis siideriä jääkaapissa, mut en taida jaksaa nousta hakemaan.
No konttaa
olis huvittavan näköstä kun yrittäisin perse pystyssä kontata jääkaapille...toiseen käteen ei pysty vielä tukemaan, niin pitäis varmaan leuka maassa edetä.
Kiiriminen onnistuu kaikilta
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:Mulla olis siideriä jääkaapissa, mut en taida jaksaa nousta hakemaan.
No konttaa
Kieriminen? nyt ei onnistu multa, kun tosta kädestä on kyynärpää paskana, sen päältä ei voi kieriä, mut kuperkeikka kyllä onnistuu...
Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:Jospa sil on siunaamaton krapula ei se sit jaksa katsoa, eikö se yv.tä katso![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:Mulla olis siideriä jääkaapissa, mut en taida jaksaa nousta hakemaan.
No konttaa
Kieriminen? nyt ei onnistu multa, kun tosta kädestä on kyynärpää paskana, sen päältä ei voi kieriä, mut kuperkeikka kyllä onnistuu...
Me tääl puhutaan aina kiirimisestä.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:Jospa sil on siunaamaton krapula ei se sit jaksa katsoa, eikö se yv.tä katso![]()
Eiköhän se kolua kaikki omantunnontuskissa. Että jostain saisi minulle sanoa ja omaa oloa helpottaa!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:Eikö oo tylsää![]()
No ei oikeastaan. Saapahan kerrankin sättäillä rauhassa!![]()
![]()
![]()