Mää kävin tänäpä Raision Ikeassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peppuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

peppuliini

Aktiivinen jäsen
01.10.2007
14 785
0
36
Ihan näin tärkeen tiedon halusin jakaa kanssanne. :D

Mukava reissu ja ei kauheesti porukkaa, monet kyl varmaan ei ollu tajunnu et on tänään auki. Emmä ainakaan ois tienny ellen täältä eilen ois lukenu. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä sitten varman bongasin sut ;) kun pihalla ollaan oltu koko päivä

Niin lisäys, minkä värinen auto?
Kun mulla oli valkoiset, pojalla harmaat, iskällä mustat ja 1. tytöllä keltaiset ja 2. hopeat.... (punaista ei saa valkata kun niitä on niin paljon )

Kun mulla oli valkoiset, pojalla harmaat, iskällä mustat ja 1. tytöllä keltaiset ja 2. hopeat.... (punaista ei saa valkata kun niitä on niin paljon )

siis mitkä teillä oli ton värisiä? autot??

Alkuperäinen kirjoittaja öh:

siis mitkä teillä oli ton värisiä? autot??

niil oli varmaan simmonen kisa.. et piti laskee eri värisii autoi.. :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja vihreemamba:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja mee:
Oliko ale jo alkanut?

jaa... eip tainnu olla.. mut onks ikeas sit yleensäkkään mitään aleja..?? :whistle:

on myös siellä

ookke pookke... kiva tietää.. :D mutta siis voi se olla et siel nytki oli alee... emmä niin tarkkaan kato mitää huomioinu.. eli mää oon ihan hiljaa vaan.. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja lissu:
Mekin eksyttiin paikalle ;) mutta en kyllä yhdy tuohon ap:n väittämään, meinaan oli tupaten täynnä väkeä koko ikea ku me siellä käytiin.

me oltiin sit varmaa nii myöhää.. puol viiden aikaan mentiin.. :whistle:

Oltaispa mekin oltu myöhempään liikenteessä, mä olin ihan varma ettei siellä ketään oo tämmöisenä päivänä joten porhallettiin paikalle jo yhden maissa.

Mekin eksyttiin paikalle ;) mutta en kyllä yhdy tuohon ap:n väittämään, meinaan oli tupaten täynnä väkeä koko ikea ku me siellä käytiin.

me oltiin sit varmaa nii myöhää.. puol viiden aikaan mentiin.. :whistle:

Oltaispa mekin oltu myöhempään liikenteessä, mä olin ihan varma ettei siellä ketään oo tämmöisenä päivänä joten porhallettiin paikalle jo yhden maissa.

no mä olin kyllä tosi ihmessäni kun ei kassoilla ollu jonoa lainkaan.. mut se johtu sit vaa ajasta. kerranki mulla hyvä ajoitus. :D

Yhteistyössä