Maa järisee, tulvii ja syöksee tulta

  • Viestiketjun aloittaja :/
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Japanin onnettomuus oli poikkeuksellinen, aivan eri luokkaa noiden muiden kanssa. Tuollaisia pienempiä on tapahtunut koko historian ajan. Tulvat ja järistykset ovat joillakin alueilla arkea, aivan kuten hurrikaanitkin.

siellä osataan rakentaa paremmin
 
vierailija
Jos on suuret tuhat, ei ole näkijöitä
Näin minäkin olen ymmärtänyt.

Melkoisen paljon on minusta tapahtunut viime viikkoina. Yleensä on sentään muutama viikko tälläisten uutisten välissä, mutta nyt mm. nämä on tapahtunut viikon sisällä. Maa on järissyt kyllä muuallakin ja tulivuoren purkaus/purkauksia oli jossain, en vaan löytänyt suoraan niitä uutisia.
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja .... lst: 23755602:
se on tätä lopunaikaa. Nämä katastrofit tihenevät ja suurenevat aivan kuten käy synnytyssupistusten loppua kohti. ei oo pakko uskoa kun kohta näette sen itse.
Ihminen päällysti laakson betonilla/asfaltilla
 
vierailija
[QUOTE="juu";23755602]se on tätä lopunaikaa. Nämä katastrofit tihenevät ja suurenevat aivan kuten käy synnytyssupistusten loppua kohti. ei oo pakko uskoa kun kohta näette sen itse.
Heitäpä tilastot tiskiin, että esim. maanjäritysten esiintyminen on tihentynyt. Hyvä paikka aloittaa on vaikkapa USA:n geologisen tutkimuslaitoksen sivut. Jos englanti ei taitu, Helsingin yliopiston seismologian instituutin sivut voivat auttaa.

Mikähän siinä on, että nämä maailmanlopun veijarit eivät ikinä vaivaudu tarkastamaan, onko luonnonmullistusten määrä oikeasti kasvanut mihinkään ennenkuin alkavat huudella asiasta? No, Iltalehdessä on varmaan ollut maanjäristyksistä enemmän otsikoita. Siitähän on hyvä vetää johtopäätökset, että Jeesus tulee ja maailma palaa :)
[/QUOTE]
Miksi sanoit "taitu"?
 
vierailija
[QUOTE="juu";23755602]se on tätä lopunaikaa. Nämä katastrofit tihenevät ja suurenevat aivan kuten käy synnytyssupistusten loppua kohti. ei oo pakko uskoa kun kohta näette sen itse.
Näin se on. Mutta Jumala on luonut taivaan ja maan ja kaiken mitä niissä on. Turvautumalla Jumalaan Jeesuksen kautta, ei tarvitse pelätä. Kaikki on kirjoitettu etukäteen Raamattuun.
[/QUOTE]Paavali otti kirjoitustaidon haltuunsa?
 

Yhteistyössä