Mä vihaan,vihaan,vihaan mun eksää!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja S**TANA!!!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

S**TANA!!!!!

Vieras
Yhä edelleen, yli kolme vuotta erosta, se koettaa manipuloida mua ja pompottaa mennen tullen. Lapset on sille pelkkiä koriste-esineitä, jotka se kuvittelee voivansa ottaa hyllystä kerran vuodessa kun pitää esittää roolia "maailman paras isä"- näytelmässä.
Elareita ei maksa senttiäkään, vaikka on 24/7 töissä niin ettei ehdi sen takia lapsilleen edes soittamaan joskus. Paitsi silloin tietty kun istuu pilkillä, mutta eihän sitä silloinkaan voi puhelimeen puhua. Tosin mulle voi siinä samalla kätevästi laittaa herjaavia tekstareita.

Tää aivoton idioottiapina todellakin kuvittelee, että mä järjestän täällä päässä elämäni ja arkeni just niinkuin hän haluaa, ja tottelen kuin sätkynukke jokaista päähänpistoa. Ja kun vähänkin pullikoin vastaan, herra yksisoluinen alkusian inkarnaatio alkaa uhkailemaan kaiken maailman viranomaisilla.

Siis mä olen niin raivoa täynnä!! Mä vihaan sitä niin paljon, ettei sanat riitä kertomaan!! *ARGH!!*

Pakko sen on elareita maksaa, ihan lain mukaaan. Ja jos on töissäkin,. niin palkasta otetaan, entoi tai ei.
Vai oletko tyhmyyttäsi luvannut sille paskalle että ei tartte. Vai mitä helvettiä?!
Nyt, ole nainen ja pistä se EDES maksamaan elarit, jos ei muuhun kykene.

Mua alko vituttamaaaam.

Puhnro on jo vaihdettu, mutta sitä varten jos tää järjellisyyden riemuvoitto sattuu saamaan joskus päähänsä todellakin soittaa lapsilleen, niin mulla on pidettävä siihen omaa liittymäänsä. Ja sitäpaitsi, se on varmaan puolisokea eikä nää kännyn pieniä näppäimiä, kun kirjoittelee paljon mieluummin herjansa mun sähköpostiin. Enkä mä voi sitäkään laittaa pois. Kun pitää olla jokin kanava jota kautta tän ameeban kanssa voi kommunikoida. Sen kanssa ei voi puhua, se ei anna suunvuoroa eikä kuuntele ketään muuta kuin omaa ääntään.

Alkuperäinen kirjoittaja aaargh:
Pakko sen on elareita maksaa, ihan lain mukaaan. Ja jos on töissäkin,. niin palkasta otetaan, entoi tai ei.
Vai oletko tyhmyyttäsi luvannut sille paskalle että ei tartte. Vai mitä helvettiä?!
Nyt, ole nainen ja pistä se EDES maksamaan elarit, jos ei muuhun kykene.

Mua alko vituttamaaaam.

Kuule, niin vituttaa muakin!
Ihan just viime viikolla olin lv:n luona ja sanoin että elatussopparit ja tapaamissopparit uusiksi, äijä käy omien sanojensa mukaan jatkuvaan töissä. No, tää lv oli varmaan samaa alalajiketta idioottieksän kanssa (sekin oli mies) kun sanoi että hän on tehnyt sellaisen sopimuksen jonka mukaan eksältä ei tulla edes perimään koskaan mitään! Ja että ei voi tehdä uutta sopparia jos tää alkulima ei ilmoita omia tulojaan. Että ei niitä mistään saa tietää!!! Se lv puhui muutenkin kaikkea täysin asiatonta, mm siitä miten katkeroituneet naiset huijaavat miesraukoilta kauheat elarit ja kiskovat ne sitten kurkustaan alas tai shoppailevat itselleen kaikenmaailman hepeneitä.

Lv vaihtuu vuodenvaihteessa, että viimeistään silloin otan asian uudelleen puheeksi, uuden AMMATTITAITOISEN ja PUOLUEETTOMAN ihmisen kanssa.

Yhteistyössä