Mä vihaan tätä sinkkuelämää!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
1,5 vuotta takana "villiä" sinkkuelämää ja voi että mua kyllästyttää! Tämä on kyllä niin kaukana villistä ja hauskasta sinkkuelämästä kuin olla voi! En ole pian vuoteen edes pussannut ketään miespuolista, seksistä nyt puhumattakaan.
KAIKKI mun ystävät seurustelee, menee naimisiin, kihlautuu tai muuta vastaavaa! Oikeasti mulla ei ole yhtään sinkkukaveria. En käy oikeastaan missään baareissa, kun ei oikein ole seuraa. Jostain syystä suurin osa mun kavereista haluaa viettää kaiken aikansa sen oman miehen kanssa...

"No mites sun miesasiat?"
"Mitkä? Ei ole mitään miesasioita!"
"Ai, eikö muka ketään? Kai sulla nyt jotain juttua on meneillään?"
"No ei ole."
"Aijaa..."

Mua niin ottaa päähän, oikeastaan tähän jo turtuu että on yksin :( Välillä tulee näitä huonoja hetkiä. Tuntuu että toivo on menetetty jo ja mä oon kuitenkin vasta 25!
Kaipaan niin toisen ihoa, syliä, suudelmia ja kosketusta :snotty:

Toisaalta turha valittaa, ei se mies kotoa tule hakemaan.

Höh..Älä hae seuraa baareista! Huom! Ystävät ja tututkin voivat tietää vapaan sinkku miehen sinulle ja jos ei muu auta niin oletko kokeillut netin deitti sivuja??? Tiedän pari naista jotka ovat löytäneet sen oman rakkaan nimenomaan netin kautta =) Yksi on jo naimisissakin =)
Ulkona/kaupassa kulkiessa kannattaa hymyillä ihmisille eikä näyttää hapanta naamaa!

Tää on kuin mun näppikseltä....
niillä erotuksilla, että olen suudellut ja seksiäkin on ollut... mutta mä olenkin jo kohta 38 vuotta.
Tälle ikää sitä on oppinut jo ottamaan rennommin noiden juttujen suhteen...
Lapset jo tehtynä, joten olisi aikaa parisuhteelle, mutta missä on se Mun Mies...????

Jos vaikka yrittäisit välillä keskittyä johonkin järkevään tekemiseen ja yksin olemiseen, kasva. Harratsa, opiskele, sivistä itseäsi, touhua ja katsele elämää. On varmaan ihan normaalia, jos välillä pulpahtelee tuollaisia ajatuksia mieleen, mut ei, jos se on jatkuvaa ja noin ahdistavaa. Maailmassa on muutakin kuin miehet:)

Kuulostaa siltä, että et osaa olla yksin ja haluat elää muiden (miesten) kautta, ehkä elämässäsi ei ole tosiaan tarpeeksi sisältöä. Hanki sitä.

Niin, kyllähän tää välillä ahistaa :/ Mie ollu nyt 2v3kk sinkkuna... Muutama "yhden illan juttu" ollu tässä, mutta eipä nekään ole mua varten...
Mie niin kaipaan hellyyttä ja läheisyyttä :'(
Välillä ahistaa enemmän ja välillä vähän vähemmän...
Mut kyllä miekin sen jonkun sitten jossain vaiheessa löydän, pakko uskoa niin...
*muoks* Toisaalta taas olen hyvinkin tyytyväinen ettei tartte olla tilivelvollinen kellekään, vaan saan tehdä mitä haluan ja millon haluan ja miten haluan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Silmät auki!:
Höh..Älä hae seuraa baareista! Huom! Ystävät ja tututkin voivat tietää vapaan sinkku miehen sinulle ja jos ei muu auta niin oletko kokeillut netin deitti sivuja??? Tiedän pari naista jotka ovat löytäneet sen oman rakkaan nimenomaan netin kautta =) Yksi on jo naimisissakin =)
Ulkona/kaupassa kulkiessa kannattaa hymyillä ihmisille eikä näyttää hapanta naamaa!

En haluakaan baarista oikeastaan edes etsiä.. Tuota nettiä olen miettinyt, en vaan ole vielä uskaltanut kokeilla :/
Ehkä joku päivä...

Alkuperäinen kirjoittaja hanki elämä:
Jos vaikka yrittäisit välillä keskittyä johonkin järkevään tekemiseen ja yksin olemiseen, kasva. Harratsa, opiskele, sivistä itseäsi, touhua ja katsele elämää. On varmaan ihan normaalia, jos välillä pulpahtelee tuollaisia ajatuksia mieleen, mut ei, jos se on jatkuvaa ja noin ahdistavaa. Maailmassa on muutakin kuin miehet:)

Kuulostaa siltä, että et osaa olla yksin ja haluat elää muiden (miesten) kautta, ehkä elämässäsi ei ole tosiaan tarpeeksi sisältöä. Hanki sitä.

Tykkään kyllä olla yksin, mutta välillä vaan kaipaa toista vierelle. Tuo on totta, että sisältöä mun elämällä ei oikeastaan ole. Käyn koulussa, töissä ja hoidan koiraani. Siinäpä mun päivät meneekin. Ja nyt kun yhtä äkkiä huomaakin että kaikki ystävät seurustelee niin on todella yksinäinen olo..

En tiedä mennä sanomaan ap:n puolesta kuinka on elämäänsä muutoin elänyt, mutta omalta kohdalta kyllä.
Olen todellakin elänyt, opiskellut ja katsellut maailmaa omalta kannaltani jo toista vuotta, nauttinutkin... mutta se taitaapi olla enemmän luonnon laki, että ihminen on luotu pääasiassa elämään toisen kanssa, eihän ne eläimetkään luonnossa ikuisesti yksin taivalla.
Kyllä sitä silti yksinolosta myös nauttivana, kaipaa toista saman henkistä ihmistä jakamaan ilot ja surut, ei siitä mihinkään pääse.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Tykkään kyllä olla yksin, mutta välillä vaan kaipaa toista vierelle. Tuo on totta, että sisältöä mun elämällä ei oikeastaan ole. Käyn koulussa, töissä ja hoidan koiraani. Siinäpä mun päivät meneekin. Ja nyt kun yhtä äkkiä huomaakin että kaikki ystävät seurustelee niin on todella yksinäinen olo..

No sittenhän huomaat itsekin, että sun ongelmat on siis ihan muualla kuin suhteettomuudessa, ne vaan ilmenee sitten tuolla tavalla. Hanki sitä sisältöä siihen elämään, nuori ihminen. Kun sitä ei ole, niin käy juuri noin ja se ei ole hyvä juttu. Eiväthän sinkkumiehetkään märehdi tuollaisia noin, ota oppia. Opettele seisomaan omilla jaloillasi henkisesti näissä asioissa ja kasva.

No sittenhän huomaat itsekin, että sun ongelmat on siis ihan muualla kuin suhteettomuudessa, ne vaan ilmenee sitten tuolla tavalla. Hanki sitä sisältöä siihen elämään, nuori ihminen. Kun sitä ei ole, niin käy juuri noin ja se ei ole hyvä juttu. Eiväthän sinkkumiehetkään märehdi tuollaisia noin, ota oppia. Opettele seisomaan omilla jaloillasi henkisesti näissä asioissa ja kasva.

Voihan viddu... ja mikähän mahtoi olla ikä...
meinaatkos tosiaan, ettei sinkkumiehet märehdi tuollaisia...???
Kannattaisi ensin tutustua asiaan kunnolla, ennenkuin puhuu. Kyllä vaan todellakin märehtivät!!!
Vaikka sitä sisältöä elämässä olisi kuinka sitä normaali, terve ihminen kaipaa toista jakamaan sitä elämänsä sisältöä.

Tiedän ap todellakin tunteen! Aikaa on liikaakin!

Tuntuu niin tutulta, itse olin monta vuotta sinkkuna ennenkuin löysin sopivaa kumppania. Eikä tänä aikana ollut kuin yksi parin kuukauden juttu. En tajua, mistä ne muut villit sinkut niitä miehiä repivät.

Elämään on muuten todella vaikea hankkia sisältöä enää näin aikuisena, kun kaikkien muiden elämät pyörivät vaan parisuhteiden ympärillä, etenkin jos rahaa ei ole kuitenkaan yhtään aloittaa mitään uutta harrastusta. :(

Onneksi löysin sitten netistä nykyisen poikaystäväni. Karu totuus on, että maailma on rakennettu parisuhteellisia ihmisiä ajatellen. Suosittelen sinuakin kokeilemaan nettiä! Tosin monilla treffeillä sain kyllä käydä ennenkuin hänet löysin ja tavata monta semmoistakin tyyppiä, kenen kanssa emme olleet ihan toisiamme varten luotuja, mutta ihan kivoja miehiä kuitenkin. Olipahan jotain seuraa hetkellisesti yksinäisyyttä lievittämään (en siis kuitenkaan koskettelutasolle mennyt näiden muiden miesten kanssa, ihan kahviteltiin ja juteltiin vaan, mutta sekin oli kiva, kun kavereilla oli niin harvoin aika nähdä - nyt parisuhteellisena kumma kyllä pyydellään ihan eri tavalla taas mukaan joka paikkaan!).

En keksi, mistä muualta olisin voinut mitään miesjuttuja saadakaan. Baareihin kun en yksin viitsinyt mennä ja parisuhteellisia kavereita ei kiinnostanut seuraksi tulla, silloin harvoin kun siellä käytiin, kaikkien huomio pyöri vaan näiden varattujen ympärillä enkä itse saanut ketään kiinnostumaan itsestäni. Tarpeeksi kauan yksin oltua, kenenkään kiinnostumatta, naisellinen itsetunto vajosi niin pohjalukemiin, ettei kadulla ihmisille hymyily ja pieni flirtti enää onnistunutkaan. :(

Alkuperäinen kirjoittaja maisku:
Vaikka sitä sisältöä elämässä olisi kuinka sitä normaali, terve ihminen kaipaa toista jakamaan sitä elämänsä sisältöä.

Tuo on niin totta! Olisi kiva kertoa päivän tapahtumat jollekin mutta eipä sitä viitti kavereille soittaa 10 min välein kun tulee joku juttu mieleen :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuntuu niin tutulta, itse olin monta vuotta sinkkuna ennenkuin löysin sopivaa kumppania. Eikä tänä aikana ollut kuin yksi parin kuukauden juttu. En tajua, mistä ne muut villit sinkut niitä miehiä repivät.

Elämään on muuten todella vaikea hankkia sisältöä enää näin aikuisena, kun kaikkien muiden elämät pyörivät vaan parisuhteiden ympärillä, etenkin jos rahaa ei ole kuitenkaan yhtään aloittaa mitään uutta harrastusta. :(

Puhuit todella paljon asiaa! Mullakaan ei ole varaa aloittaa yhtään mitään harrastusta tai käydä missään "turhanpäiväisessä." Ei ainakaan nyt kun opiskelee ja tulot on pienet. Lisäksi tuo oma koira kuitenkin "hallitsee" jollain tavalla elämää vaikka sitä ei moni tajuakaan. Asiat pitää suunnitella niin ettei koiran tarvitse olla kauan yksin ja että pääsee lenkille. En voi lähteä yhtä äkkiä vaikkapa toiselle paikkakunnalle jotain keikkaa katsomaan. Koiran ottamista en kuitenkaan kadu :)

Saako kysyä että missä nettisivulla sulla oli ilmoitus?

Alkuperäinen kirjoittaja maisku:

Voihan viddu... ja mikähän mahtoi olla ikä...
meinaatkos tosiaan, ettei sinkkumiehet märehdi tuollaisia...???
Kannattaisi ensin tutustua asiaan kunnolla, ennenkuin puhuu. Kyllä vaan todellakin märehtivät!!!

No joo, ehkä välillä, mutta se vaan on myös fakta, että jos on mielekästä tekemistä, niin ei ehdi/kiinnosta märehtiä noin paljon. Ja kyllä tuo vatvominen taitaa enemmänkin olla joka tapauksessa naisten ongelma.

Kaikki on kiinni omasta suhtautumisesta asiaan ja luonteesta, tuo päälle vuosi on muutenkin niin naurettava aika sinkkuna, että päivää vaan. Jos puhutaan vuosien yksinolosta, niin sitten. Ja joo, kai jokainen jollain tavalla kaipaa toista ihmistä, mutta pitää osata suhtautua asiaan, jos sellaista ei nyt ole saatavilla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Puhuit todella paljon asiaa! Mullakaan ei ole varaa aloittaa yhtään mitään harrastusta tai käydä missään "turhanpäiväisessä." Ei ainakaan nyt kun opiskelee ja tulot on pienet. Lisäksi tuo oma koira kuitenkin "hallitsee" jollain tavalla elämää vaikka sitä ei moni tajuakaan. Asiat pitää suunnitella niin ettei koiran tarvitse olla kauan yksin ja että pääsee lenkille. En voi lähteä yhtä äkkiä vaikkapa toiselle paikkakunnalle jotain keikkaa katsomaan. Koiran ottamista en kuitenkaan kadu :)

Saako kysyä että missä nettisivulla sulla oli ilmoitus?

Löysin poikaystäväni ilmoituksen deitti.netistä. Olin sieltä jo pitempään harvakseltaan ilmoituksia lueskellut, jossain vaiheessa oli omakin ja treffeillä tuli käytyä, muttei kenenkään kanssa sitten natsannut tarpeeksi hyvin ja olikin ollut pitkä tauko jo treffailuissa, kun ei sattunut yhtään kiinnostavaa ilmoitusta tai vastausta. Kun luin hänen ilmoituksensa, tuli semmoinen tunne, että voiko olla noin samanlainen ihminen kuin minä, oli pakko päästä tutustumaan paremmin ihan uteliaisuudesta. Ollaan kyllä monesti tuuriamme kiitelty, että satuin niitä lueskelemaan silloin ja hänen ilmoituksensa näin. Hänkin oli ollut jo pitkään sinkkuna ja käynyt tosi monilla treffeillä sinänsä ihan kivojen tyttöjen kanssa, mutta kukaan ei silti tuntunut ihan siltä miltä olisi pitänyt.

Varmaan se vaikutti paljon asiaan, että kaveripiiristä käytännössä kaikki tässä päälle parikymppisenä kunnon kumppanin löytyneet ovat tutustuneet jonkun deittipalvelun kautta. Kaverit ovat löytäneet sieltä niin mukavia miehiä, että tajusin, että ei siellä ole pelkkiä varattuja seksinvonkaajia tai ongelmaisia sekopäitä, vaan ihan normaaleja, vakavaa parisuhdetta kaipaaviakin ihmisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Silmät auki!:

En haluakaan baarista oikeastaan edes etsiä.. Tuota nettiä olen miettinyt, en vaan ole vielä uskaltanut kokeilla :/
Ehkä joku päivä...

Kannattaa kokeilla! Voithan aluksi vain kirjoitella mukavien tyyppien kanssa, ja jos joku kolahtaa niin että voisit uskaltaa hänet tavata, niin sitten tapaatte. Minä olen huomenna menossa toisille treffeille yhden tosi lupaavantuntuisen miehen kanssa :) Jo hänen kanssaan viestittelykin on tuonut mukavaa säpinää elämään, ja tapaaminen saakin jo perhoset lentelemään vatsassa :) Minulla on ilmoitus Suomi24:n treffipalstalla.

Kiitos kaikille vastanneille, mä meen nyt nukkumaan! Laitan tuon netti-ilmoituksen mietintään :)

Onnea matkaan ja hyvää yötä! :)

Musta sekin jo auttaa, kun tekee konkreettisesti jotain asialle. Ja tosiaan saahan pelkästä viestittelystäkin jo vipinää elämään!

Nettideittailu muuten vie yllättävän paljon aikaa, kannattaa huomioida se, kun miettii milloin julkaisee ilmoituksensa. Siis jos meinaa muutamallekin kiinnostavimmalle vastata ja kirjoitella heidän kanssaan senverran että vähän tutustuu ennenkuin tekee mitään päätöksiä tapaamisista. Monissa palveluissa naiset saavat kamalasti vastauksia (suurin osa pervoilta, jotka postittavat samat jutut jokaiselle naiselle) joten jo niiden lukeminen ja asiallisten seulominen joukosta vie aikaa.

No jos sinulla on koira niin sinullahan siis on harrastus jonka parista on mahdollisuus löytää samanhenkisiä sinkkumiehiä. Siitä vain menoksi, koira-aiheisiin tapahtumiin tai koulutuksiin, lenkkipolulle hieromaan tuttavuutta muiden koiranulkoiluttajien kanssa, jäseneksi koira-aiheisille keskustelufoorumeille, aktiivijäseneksi rotuyhdistykseen jne. Eivät ne miehet kotoa tule hakemaan ja varmimmin samanhenkistä seuraa löytää sellaisista tilanteista ja paikoista joissa itsekin viihtyy.

Alkuperäinen kirjoittaja Kifa:
No jos sinulla on koira niin sinullahan siis on harrastus jonka parista on mahdollisuus löytää samanhenkisiä sinkkumiehiä. Siitä vain menoksi, koira-aiheisiin tapahtumiin tai koulutuksiin, lenkkipolulle hieromaan tuttavuutta muiden koiranulkoiluttajien kanssa, jäseneksi koira-aiheisille keskustelufoorumeille, aktiivijäseneksi rotuyhdistykseen jne. Eivät ne miehet kotoa tule hakemaan ja varmimmin samanhenkistä seuraa löytää sellaisista tilanteista ja paikoista joissa itsekin viihtyy.

Mullakin on ollut koira, mut täytyy sanoa, että yhteenkään mieheen en kyllä sen kautta ole onnistunut tutustumaan. Ei siellä koirapuistoissa ja lenkkipolulla jutteluhaluja osoita muut kuin mummot ja mammat, miehistä enintään reilusti keski-ikäiset, senverran tilannetajua nyt mullakin, etten ihan mitä tahansa aasinsiltaa käyttäen semmoisen miehen juttusille änge, jota se ei selvästi kiinnosta. Jotenkin semmoinen mielikuva, ettei aktiiveissakaan hirveämmin sinkkumiehiä ole, pariskuntia tai naisia enimmäkseen.

Muutenkin musta vähän moraalitonta muita harrastajia kohtaan mennä jonnekin harrastusporukkaan pääasiallisena motiivina löytää mies sieltä. Kyllä niiden harrastusten pitäisi enemmän lähteä kiinnostuksesta kyseistä asiaa kohtaan. Ei kaikkia koirallisia kiinnosta hirveästi kuitenkaan harrastaa koiran kanssa tuollaisia sosiaalisempia juttuja, eikä se kaikkien koirien kanssa edes onnistu.

Mie olen vielä kohtalaisen tuore sinkku, mutta uutuudenviehätys on kyllä jo mennyt. En kaipaa seurustelusuhdetta, arkea jonkun kanssa... mutta ns entisenä rakkausriippuvaisena (hakee jatkuvaa ihastumisen tunnetta) tulee niitä heikkoja hetkiä kun tahtoisi vain tuntea sen mielettömän fiiliksen kun tapaa jonkun uuden ja ihanan.

Ennen lapsia pystyi luomaan sellaisia tilanteita mutta nykyään totuus on se että minä olen äiti. Äitiys on sitä että välillä juostaan päivät pitkät pesemättä hiuksia, unet on vähällä ja säärikarvat on sitä luokkaa että sinne eksyisi. Siis kaukana siitä glamourista mitä tuolla baarissa on.

Olen tullut siihen tulokseen että mieluummin käytän tämän ajan lasteni palvomiseen, opiskeluun - ja nautin siitä että voin tuon ajan ulkopuolella tehdä niitä asioita mitkä miellyttää vain minua itseäni! Ja jos jonain kauniina päivänä tulee vastaan joku sellainen, kuka ymmärtää kaiken tämän, ja hyväksyy minut ja lapseni juuri tällaisina kuin ollaan, niin mikäs siinä.

Rakkaus ei kuitenkaan tule etsien, ensin pitää rakastaa itseään ja rakentaa oma elämä.

Yhteistyössä