Mä VIHAAN näitä pakkasia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aargh!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aargh!

Vieras
Pääsulake pamahtelee vähän väliä, putket jäätyilee, taloa ei meinaa saada lämpimäksi millään, saati sitten pysymään lämpimänä. Minnekään ei viitsi lähteä, kun auto jäätää ja sitä paitsi talokin jäähtyy jos ei koko aikaa paahda puita takassa.

Mä vihaan tätä kylmyyttä, vihaan, vihaan, vihaan.

Se pääsulake on 25/500.
Enkä mä käsitä, mikä sitä kuormittaa? Pamahtelee vaan näillä kovilla pakkasilla. Otin jo ulkovalon pois päältä, samoin pesukoneet, hellaakaan ei käytetty..

Se pääsulake on 25/500.
Enkä mä käsitä, mikä sitä kuormittaa? Pamahtelee vaan näillä kovilla pakkasilla. Otin jo ulkovalon pois päältä, samoin pesukoneet, hellaakaan ei käytetty..

Talossanne on kolme pääsulaketta ja vain yksi niistä palaa, eiks niin? Okei sitten talonne sähköistyksessä on vinokuormaa ja yksi vaiheista kuormittuu liikaa sen johdosta ja polttaa pääsulakkeen. Selkokielellä yhden pääsulakkeenne takana on liikaa kuormaa ja se ei ole jaettu tasaisesti kaikille kolmelle vaiheelle. Korjausvaihtoehdot ovat vinokuorman tasaaminen tasaisesti kaikille kolmelle vaiheelle tai pääsulakkeiden koon vaihtaminen suuremmaksi.

Onneksi meillä ei poksu sulakkeet, ainakaan vielä. Ja juuri äsken kävi mies sanomassa, että putket ovat sulat ja tulipaloa ei ole näkyvissä ja että minun mieliksi pitää sitä seinää silmällä vähän aikaa.

Tulevan yön pitäisi olla kylmin, sitten alkaa lämpiämään. Ja sitten lämpiämisvaiheessa ne putket alkavat oikeasti poksua.

Yhteistyössä