Mä vihaan mun miestä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hemaseva nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hemaseva nainen

Vieras
Herättin lasten kanssa jotain tunti sitten ja kiva ylläri löyty olkkarista! Mun miesystävä ja joku nainen siinä vuodesohvalla perselit paljaana nukkuu!
Mä en osannu sanoo mitään muuta ku painukaa vähän v.tun äkkiä täältä jonnekkin.
Kyl ne lähtiki äkkiä sitte ja lapset kattelee lastenohjelmia nyt eivätkä oo moksiskaan onneks, mut eihän toi p.ska niitten iskä onneks ookkaan.
Tää oli ny viimenen naula arkkuun meijän suhteelle, mä en ala sellasta melaa käyttää mitä on uitettu kolera-altaassa!!!

Jaahas, se on sitte lauantai-aamu taas :xmas:
Mä en oikein taida uskoa tuota. Kukaan mies ei sentään NOIN tyhmä ole...eihän?! Ja vaikka olisikin, niin todennäköisyys että noin tyhmä mies löytäisi noin tyhmän naisen lienee aika nollissa (kuka nainen lähtee jatkoille ja nussimaan miehen olkkariin jos vaimo ja muksut on kotona?).

Mun ex (hyvä painottaa sanaa EX ) toi meille kerran kanssa toisen naisen yöllä, vaikka mä nukuin makkarissa. (Olin raskaana.. ) Se oli siltä vaan sairasta "pilaa", mitään muuta en niin vaikeasti persoonallisuushäiriöiseltä ihmiseltä voinutkaan odottaa. Samana päivänä se hakkas mut, tuhos meidän kodin jne.. Sit siitä tulikin ex.

Sil äijällä ei oo kaikki astiat kyl kaapissa! Sanotaan et ei oo keittiön terävin veitti, mut sillä on iso mela ja hyvä kielitaito niin siks mä sitä jaksoin. Mut joku raja!!!

Itseasiassa tuollaisia "miehiä" todellakin on olemassa. Kaverin ex-poikaystävä teki ihan vastaavasti. kaverini heräsi aamulla ja löysi sohvalta ukkonsa jonku hempukan kanssa alasti koisailemasta. Sit sillä tytsyllä oli sen verran otsaa kun kaverini sarkastisesti kysy, että mahdatko vielä kahvit haluta, niin muija tokas, että kiitos kyllä :/ :/ ja kysy että voisiko mahdollisesti saada pyyhkeen että voi suihkussa käydä!!! kamun huumori ei riittäny ihan niin pitkälle vaan muija sai aika äkäsen lähön ja vaatteet perään, ja hetken kuluttua se ukko lensi vaatteineen perästä. Oi soperrellu jotain sellasta ettei hän olis halunnu sen eukon kanssa olla, mutta kun se pakotti. :laugh: :laugh:
Muoks niin että paahan kiertoon vaan ukkos, ansaitset varmasti parempaa

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Jaahas, se on sitte lauantai-aamu taas :xmas:
Mä en oikein taida uskoa tuota. Kukaan mies ei sentään NOIN tyhmä ole...eihän?! Ja vaikka olisikin, niin todennäköisyys että noin tyhmä mies löytäisi noin tyhmän naisen lienee aika nollissa (kuka nainen lähtee jatkoille ja nussimaan miehen olkkariin jos vaimo ja muksut on kotona?).

Ei kukaan mies ole noin tyhmä, paitsi palstalaisten miehet;-)

..hmmmm...tuli vaan mieleen että yhelle meikän tutulle vois käydä jotakuinkin näin....mutta siis ei hyvä vaikka käviskin...yököttää pelkkä ajatuskin...se siitä....

Alkuperäinen kirjoittaja kukkuu:
Jos pelkän paneskelutaidon perusteella miehestään pitää, niin taitaa olla itse emännälläkin aivot narikassa.

Palstaa kun lukee niin mela ja kielitaito ovat ykköskriteerit miestä valittaessa. Kaikki muu on toissijaista.

Kyllä mä ainakin uskon että tollasia miehiä on. Ja vaikka just tää juttu ei ois totta, niin samanlaisia kavereita löytyy kyllä oikeastikin. Ja tää nyt oli kuitenki aika pieni juttu vielä, kun ajattelee mitä kaikkea sikamiehet voi tehdä ja keksiä. :|
Aika paljon tääl oli sellasii jotka ei usko koko juttua, onks siihen joku syy? Ehkä se on et jengil ei oo mitää kokemuksii tai kuultuja juttuja tai tuttuja lähipiirissä joil ois jotain ongelmii miesten kanssa tai jotain..Jos on aina vaik eläny sellast kauheen suojattua elämää ja kaikki on menny elämässä nappiin ja miehen kanssa hyvin ym..? Tai jotain tällasta..?

Yhteistyössä