Vaikuttaa huomattavasti paremmilta.... :xmas: Tommoset pyörät mullakin on ollu yksissä vaunuissa ja hyvin kulkevat...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:mitähän hintaluokkaa on kaksostenrattaat? Hyvät. missä kaikki säätö mahdollisuudet jne
Meillä on Brion tuplat. Kummankin selkänojan saa makuuasentoon, työntöaisan saa käännettyä, renkaat on erinomaiset ja ei nyt tule valitettavaa mieleen. Leveäthän ne on ja painavat, mutta niin monet tuplat on. On ne myös sitten sellaset tukevat. Hobby hallin kuvastossa taisi olla pikkasen alle 500e ja siihen hintaan olen niitä muutenkin nähnyt tarjouksissa. Normaalihinta on jotain yli 650e.
Mä en ota yksiäkään brioja enää ikinä. Ja leveät ne ei saa olla (kovin ) eikä kauheen painavatkaan, kun mä roudaan ne tänne sisään yöksi..
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Vai sittenkin tää mun eka vaihtoehto? Minkä mä hylkäsin jo?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:EI ne kääntyvät pyörät oo loppupeleissä yhtään sen helpommat kun kääntymättömät. Mut voin kertoo että noi pikkupyörät on AIVAN tolkuttoman surkeet ainakin suomen talvessa... Oli ne sitten edessä tai takana niin ne on aivan täynnä sitä sohjop..skaa ja lumipaakkuja ja loppujen lopuks sä istut lumihangessa ja mietit että miten hitossa tuli oltua niin typerä että moiset vemputtimet meni ostamaan.... :headwall: Minullako muka kokemusta.... POIS se minusta :xmas:
Siis eli sä suosittelisit mielummin jotain tavallista?
Esim vaikka seuraavia:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja aapelikaapeli:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:EI ne kääntyvät pyörät oo loppupeleissä yhtään sen helpommat kun kääntymättömät. Mut voin kertoo että noi pikkupyörät on AIVAN tolkuttoman surkeet ainakin suomen talvessa... Oli ne sitten edessä tai takana niin ne on aivan täynnä sitä sohjop..skaa ja lumipaakkuja ja loppujen lopuks sä istut lumihangessa ja mietit että miten hitossa tuli oltua niin typerä että moiset vemputtimet meni ostamaan.... :headwall: Minullako muka kokemusta.... POIS se minusta :xmas:
Esim vaikka seuraavia:
![]()
meillä tällaiset mut eriväriset. tosi hyvä työntää.
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja aapelikaapeli:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:EI ne kääntyvät pyörät oo loppupeleissä yhtään sen helpommat kun kääntymättömät. Mut voin kertoo että noi pikkupyörät on AIVAN tolkuttoman surkeet ainakin suomen talvessa... Oli ne sitten edessä tai takana niin ne on aivan täynnä sitä sohjop..skaa ja lumipaakkuja ja loppujen lopuks sä istut lumihangessa ja mietit että miten hitossa tuli oltua niin typerä että moiset vemputtimet meni ostamaan.... :headwall: Minullako muka kokemusta.... POIS se minusta :xmas:
Esim vaikka seuraavia:
![]()
meillä tällaiset mut eriväriset. tosi hyvä työntää.
No voi nyt kettu.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:suosittelen noita herquleksia!!! ainakin jos aiot kaupoissakin kulkea... kääntyvät etupyörät on kapeilla käytävillä ehdottomat! ollaan oltu tyytyväisiä muutenkin!
Alkuperäinen kirjoittaja tuplis:http://www.lastenturva.fi/kauppa/product_info.php?cPath=108_109&products_id=174
Mitäs oisit näistä mieltä? On ainakin kapeat ja etupyörät kääntyy. Hintakaan ei paha.
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Vaikka tuntuukin, että vain kotona olette ja koiria lenkitätte, tulee monta kohtaa, kun kulku on minuuttipeliä: isomman hoidosta haku, neuvolaan ehtiminen ym. Ota semmoiset, jotka mahtuu ulko-ovesta sisään ja joilla pääsee sohjossa.