Mä varmaan ostan tälläset meidän pienille.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vai sittenkin tää mun eka vaihtoehto? Minkä mä hylkäsin jo?

twin-raptor_1.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:
Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:
mitähän hintaluokkaa on kaksostenrattaat? Hyvät. missä kaikki säätö mahdollisuudet jne

Meillä on Brion tuplat. Kummankin selkänojan saa makuuasentoon, työntöaisan saa käännettyä, renkaat on erinomaiset ja ei nyt tule valitettavaa mieleen. Leveäthän ne on ja painavat, mutta niin monet tuplat on. On ne myös sitten sellaset tukevat. Hobby hallin kuvastossa taisi olla pikkasen alle 500e ja siihen hintaan olen niitä muutenkin nähnyt tarjouksissa. Normaalihinta on jotain yli 650e.

Mä en ota yksiäkään brioja enää ikinä. Ja leveät ne ei saa olla (kovin ) eikä kauheen painavatkaan, kun mä roudaan ne tänne sisään yöksi..

Mun mielestä Brion tuplat on 74cm leveät ja esim. Oran 71cm. Painoa en muista, mutta kyllä ne on hankalat ja painavat nostella mun mielestäni. Mä kanssa niitä saan usein laittaa kokoon ja nostaa sisään (eivät ainakaan meidän ovesta mahdu työntämällä). Että se niiden huonopuoli kyllä on.

Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
EI ne kääntyvät pyörät oo loppupeleissä yhtään sen helpommat kun kääntymättömät. Mut voin kertoo että noi pikkupyörät on AIVAN tolkuttoman surkeet ainakin suomen talvessa... Oli ne sitten edessä tai takana niin ne on aivan täynnä sitä sohjop..skaa ja lumipaakkuja ja loppujen lopuks sä istut lumihangessa ja mietit että miten hitossa tuli oltua niin typerä että moiset vemputtimet meni ostamaan.... :headwall: Minullako muka kokemusta.... POIS se minusta :xmas:

Siis eli sä suosittelisit mielummin jotain tavallista?

Esim vaikka seuraavia:

Emmalj08_TwCityCross_GreyAp.jpg

meillä tällaiset mut eriväriset. tosi hyvä työntää.

Alkuperäinen kirjoittaja aapelikaapeli:
EI ne kääntyvät pyörät oo loppupeleissä yhtään sen helpommat kun kääntymättömät. Mut voin kertoo että noi pikkupyörät on AIVAN tolkuttoman surkeet ainakin suomen talvessa... Oli ne sitten edessä tai takana niin ne on aivan täynnä sitä sohjop..skaa ja lumipaakkuja ja loppujen lopuks sä istut lumihangessa ja mietit että miten hitossa tuli oltua niin typerä että moiset vemputtimet meni ostamaan.... :headwall: Minullako muka kokemusta.... POIS se minusta :xmas:

Esim vaikka seuraavia:

No voi nyt kettu. :D

Alkuperäinen kirjoittaja aapelikaapeli:

Esim vaikka seuraavia:

No voi nyt kettu. :D

mulla myös samanlaiset muuten mutta eri väriset. ei oikeestaan muuta valittamista ku että kapeet ovat. varmaanki talvella voi olla ahdasta talvikamppeet päälle ahdettuna, riippuu tietty minkä ikäsiä ja kokosia sulla on. meillä herrat talvella 1,5 ja 2,5v että saa nähä kuis menee. viime talvena mahtu mut ei ollu kauheen ahdasta mutta eipä juuri tilaakaan. nykyään kyllä kaksosten vaunut on tosi kapeeta mallia.

suosittelen noita herquleksia!!! ainakin jos aiot kaupoissakin kulkea... kääntyvät etupyörät on kapeilla käytävillä ehdottomat! ollaan oltu tyytyväisiä muutenkin!

Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:
suosittelen noita herquleksia!!! ainakin jos aiot kaupoissakin kulkea... kääntyvät etupyörät on kapeilla käytävillä ehdottomat! ollaan oltu tyytyväisiä muutenkin!

No en kyll oo kauheasti ajatellut, mun päivät menee ihan tässä kotonakin kohtuu tehokkaasti...

Lähinnä koirien lenkitys on se oleellisin juttu, mihin näiden pitäisi sopia.

Ja nyt noiden emmaljungien omistajat: voisitteko ystävällisesti mitata niiden leveyden? Pitääkö 77 paikkansa?

Meillä ei oo tuplia ollut, mutta oon työntäny paljon kaverin tuplia:
http://www.pikkupingviini.fi/index.php?id=2&products_action=view&products_id=717

Ihan hirveen kevyet ja näppärät työntää, talvellakin.
Ja menee tosi pieneen tilaan kasattuina!

http://www.lastenturva.fi/kauppa/product_info.php?cPath=108_109&products_id=174

Mitäs oisit näistä mieltä? On ainakin kapeat ja etupyörät kääntyy. Hintakaan ei paha.

Alkuperäinen kirjoittaja tuplis:
http://www.lastenturva.fi/kauppa/product_info.php?cPath=108_109&products_id=174

Mitäs oisit näistä mieltä? On ainakin kapeat ja etupyörät kääntyy. Hintakaan ei paha.

Nää ei käy. Muuten ihan jees, mutta oikeasti ne on pakko saada kulkemaan niinkin päin, että lapset kulkee selkämenosuuntaan: johtuen siitä, että rattaat on niin päin tukevammat, ja kun vien koiria ei kaatumisen riski oo niin suuri vaikka toi isompi vaikka kiskasis tai tapahtuisi jotain. Ei sillä, ettäkö sillä olisi kovasti tapana tuolla temppuilla, mutta se on koira, joten pidän vähän varaa kuitenkin...

Vaikka tuntuukin, että vain kotona olette ja koiria lenkitätte, tulee monta kohtaa, kun kulku on minuuttipeliä: isomman hoidosta haku, neuvolaan ehtiminen ym. Ota semmoiset, jotka mahtuu ulko-ovesta sisään ja joilla pääsee sohjossa.

Kyllä muuten kahden kääntyvän etupyöränkin kanssa pääsee talvella lumessa kunhan katsoo ettei ne ole kauhean pienet! Aiankin meillä ei ole ollut mitään ongelmia. Teutanian funit ja nuo ensimmäiset emmaljngat ei toimi, mutta on niitä ihan toimiviakin. Ja esim kaupungilla kääntyvät etupyörät on kätevät, mutta ei niitä muhun oikein tarvitse -edes kesäkeleillä! Kokemusta on!! :D

Onko sulla kaksosille vaunutarvetta vai pienille sisaruksille?
Omasta kokemuksesta sanon et ei kannata ostaa sisaruksille yhtenäistä koppa osaa. Mulla jätkät 1,6 vuoden ikäerolla ja jalkapeitteiden ja sadesuojan kans on vanhemman kans tappelua.. Eka talvi meni ihan jees,kun vauva oli omassa pehmeessä kopassaan, mut nyt kun nuorin jo vuoden vanha ja esikoinen lähenee 3 vuotta niin syksen sateilla molemmilla repii hermoja toi sadesuoja. Itse ostasin sellaset vaunut missä on omat kopat/ratasosat.. Ja ne saa halutessaan käännettyy vaik toinen kasvot menosuuntaan ja toinen kasvot työntäjää päin. Mulla itellä on oran tuplat ja muuten kyl olen ollut tyytyväinen. Pyörät pyörii hyvin ja sopivan kapeat et kaupassa pääsee menemään. Mut epäilen et talvella eivät mahdu toppavaatteissa. Mahtaa useimmat tuplikset ollakkin kapeita. Seisomalautaa etsiskelen kun alkaa toi kävely jo vanhemmalla enemmän kiinostaa ja jaksaaki :)

JAN_5151-R1-H18.jpg

Laitan tän kuvan ny kuitenkin, vaik tää ei Nasulle käy kun ei saa käännettyä. Meil on nämä ja olen ollu tyytyväinen: kulkee lumessa ja loskassakin kevyesti.
Näis on se huono puoli, ettei saa enää Suomesta. :/
Jane Powertein on kärryjen nimi.

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Vaikka tuntuukin, että vain kotona olette ja koiria lenkitätte, tulee monta kohtaa, kun kulku on minuuttipeliä: isomman hoidosta haku, neuvolaan ehtiminen ym. Ota semmoiset, jotka mahtuu ulko-ovesta sisään ja joilla pääsee sohjossa.

Se ulko-ovi onkin nyt se juttu, siis suurin ongelma. Ihan tarkalleen kulkuleveyttä on 77 senttiä. Eli sama kuin noissa kapeimmissa emmaljungissa. :/

Yhteistyössä