Mä tiesin, et tää tulee oleen vaikeeta, mut... (äidin asioista taas)

Moon Vaan Melonit

Aktiivinen jäsen
10.11.2005
8 352
0
36
Et näin vaikeeta!
Asioiden hoitaminen meinaan, ekaks mä olen ihan ummikko kun pitäs kuoleman jälkeen hoitaa asioita... Ja toiseks äidin miesystävä on ollu kännissä äidin kuolemasta asti ja nyt hän on päättäny et mä olen se paha tyyppi.

Enkä mä nyt voi mennä äidin luota hakemaan mitään papereita, kun avokki on siellä todella kännissä, valmiina kaatamaan kaiken paskan mun niskaan.
Onneks sen poika on siellä, poika sit yrittäny auttaa mua parhaansa mukaan ja pahoittelee isänsä puolesta.

Yhden äidin koirista avokki oli jo lähettäny kasvattajalle, mitään meiltä kysymättä.

Alkanut polttaa sisällä ja poika ei uskalla jättää isäänsä yksin, ettei polta itteänsä ja koko taloa!

Tää on jotain ihan liikaa!

No jopas! Ei tuommoista enää tarviis kestää, mutta nähtävästi kuolema ottaa sielläkin todella lujille. Älä ota henkilökohtaisesti, koska ei se missään tapauksessa sun syytäsi ole.
Toivottavasti tilanne rauhoittuu pian. :hug:

Nyt on varmaan laihaa lohtua sanoa, että tuossa tilanteessa sanotut ja tehdyt ylilyönnit kannattaa yrittää unohtaa. Ihmiset ovat järkyttyneitä ja käyttäytyvät irrationaalisesti, syyntäkeettomasti etenkin jos juovat suruunsa. En puolustele kenenkään käytöstä, mutta ajattelisin että voisi olla helpompaa sinulle kestää tilannetta jos ajattelisit niin.

Alkuperäinen kirjoittaja jonna:
Hautaustoimistot on hyviä tossa hommassa. Mä menin ihan ekana semmoseen. Ne tietää niin paljon, ettei paljon tarvi itte enää ottaa selville! Tsemppiä

Sinne suunnistetaan huomenna veljen kans.
Veljen kans onneks ollaan samoilla linjoilla kaikesta!

Tuo avokki aiheuttaa kaikkea ylimäärästä stressiä, kun saa pankkiin ja asianajajalle soitella, et voiko se tehdä noin tai näin.

Alkuperäinen kirjoittaja Viipale:
Nyt on varmaan laihaa lohtua sanoa, että tuossa tilanteessa sanotut ja tehdyt ylilyönnit kannattaa yrittää unohtaa. Ihmiset ovat järkyttyneitä ja käyttäytyvät irrationaalisesti, syyntäkeettomasti etenkin jos juovat suruunsa. En puolustele kenenkään käytöstä, mutta ajattelisin että voisi olla helpompaa sinulle kestää tilannetta jos ajattelisit niin.

Tuota mä yritän tolkuttaa itelleni ja kaikki muutkin yrittää samaa.
Mut sen verran ämmää mussa asuu etten vaan pysty siivuuttaa et joku väittää mun ajattelevan vain rahaa sinä päivänä kun mun äitini kuoli. :/

Ja oikeusaputoimistoon yhteys että saatte perunkirjat tehtyä! He saa hommattua kaiken tarpeellisen paperin, ite huomasin sillon kun noita asioita hoitelin et kännykkäliittymän sulkeminen oli vaikeinta..

Yhteistyössä