Mä tiedän, että tää on teidän mielestä ihan hirvee (sis. kuvan, kirpparilöytö)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äiti

Vieras
Ensinnäkin toi ei ole reimaTEC (tai joku ticket!), ja sen on lisäks äitiyspakkauksen haalari vuodelta 1991, mutta minä ihastuin tuohon ja ostin sen 10kk pojalle haalariksi kirpparilta :D
Hinta peräti 0,50?.
http://www.aijaa.com/v.php?i=4647033.jpg

Niin oli munkin serkulla, siksi tiedänkin, että se on vuodelta 1991 :).

Eipähän tule jokaisella vauvalla tuollainen vastaan!

(Joo joo, on tuo aika ohut, mutta kyllä se syksyllä menee...on meillä tuolla kaapissa ihan Remukin sitten, ei tartte lastensuojeluun siis soittaa).

Meil on vähän tuon tyylinen 1989 vuoden mallia ja mintunvihreä :D Eikös muuten ennen vanhaan äp:n haalarin saanut ommeltua? tai jollain muulla tavalla muutettua joko pussiksi tai haalarimalliksi?

Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Meidän esikoispojalla vuonna 1991 oli hieman erilainen tuo haalari

Oliko sellainen liila????
Mun alkuvuodesta 1991 syntyneellä serkulla oli vähän vastaava, mutta liila (sellanen aika tumma) ja loppuvuodesta 1991 syntyneellä tälläinen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meil on vähän tuon tyylinen 1989 vuoden mallia ja mintunvihreä :D Eikös muuten ennen vanhaan äp:n haalarin saanut ommeltua? tai jollain muulla tavalla muutettua joko pussiksi tai haalarimalliksi?

Vanhoissa äitiyspakkaushaalareissa sen sai haalariksi tai makuupussiksi vetoketjulla.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Meidän esikoispojalla vuonna 1991 oli hieman erilainen tuo haalari
Sillä onkin varmaan ollut vuoden -90 pakkaus. Noin puolet ikäluokasta saa "väärän vuoden" pakkauksen. :xmas:

saattaa hyvinkin olla...haalari oli pääväriltään violetti ja muistaakseni reunukset oli vihreät

Meiltä löytyy varastosta tuollainen haalari, kun poika sai sen -91 loppuvuodesta. Alkuvuodesta oli jaossa mintunvihreä/vaalealila haalari. Olen säästänyt kaikkien neljän haalarit ja makuupussit äitiyspakkauksista.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Mulla on ollut pojalla tuollainen, sai sen serkkutytöltä. Oma oli aivan karsea, vuoden 1994 mallia.

Millainen oli vuonna 1994?

En löytäny kuvaa, mutta sellainen violetti missä röyhelöinen viirullinen reunus hupussa, aniliinipunaista, violettia ja valkoista. Ihan hirveä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mulla on ollut pojalla tuollainen, sai sen serkkutytöltä. Oma oli aivan karsea, vuoden 1994 mallia.

Millainen oli vuonna 1994?

En löytäny kuvaa, mutta sellainen violetti missä röyhelöinen viirullinen reunus hupussa, aniliinipunaista, violettia ja valkoista. Ihan hirveä.
Meillä oli sini/vihreä ja vuorissa vihreä/valkoinen raidoitus. Ei mikään kaunis sekään, mutta todella paksu ja lämmin oli.

Yhteistyössä