Mä tein sen taas............................

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kippuravarvas

Vieras
Mulle kävi pari kuukautta sit näin...http://keskustelu.kaksplus.fi/t871378
No oon ollut sitten toosi varovainen portin kans, en oo loikkinut...
Nyt oltiin olkkarissa ja poika alko taas änkeen kakkia ja minä sankarina loikkasin sohvan yli...ja turvalleni taas :headwall: Tai nyt menin polvi edellä...
On sit niin kipee, et ei oikein liikkeelle pääse |O
Pakko kait mennä päivystykseen huomenna :headwall:

mäkään en ollu tota sun aiempaa nähny... tommosta ei voi sattua muuta ku just sulle!! :headwall: :laugh:

Mutta siis sattuuko sua vielä kovasti ja mihin... voi harmi jos oikeen lekuriin saakka joudut!! :headwall: :hug:

No poika ei ollut tässä mukana, onneks. Juoksin pottaa hakeen, ja se ei sit ees kakannutkaan :kieh: kunhan muuten ähisteli|O
Mutta siis en pysty käveleen yhtään :headwall: Ja töihin pitäs mennä sunnuntaina..taitaa jäädä menemättä :kieh:

Onko joku tosiaan noin hölmö et oman terveytensä kustannuksella pelastaa lattioita tai mattoja p.askalta. ehkä ois terveellisempää antaa paskoa lattialle ja siivota jäljet...toki jokainen tyylillään.

Alkuperäinen kirjoittaja C:
Onko joku tosiaan noin hölmö et oman terveytensä kustannuksella pelastaa lattioita tai mattoja p.askalta. ehkä ois terveellisempää antaa paskoa lattialle ja siivota jäljet...toki jokainen tyylillään.

No sanoppa se...mä en todellakaan tiedä miksi mulle iskee aina kauhee vimma pelastaa matot kakalta :headwall: