Mä teen tosta piskistä kintaat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tirsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tirsku

Aktiivinen jäsen
03.07.2009
4 681
0
36
|O Kävin hakemassa postin, niin sillä välin tuo neropatti oli pelmuuttaanu yhen lankakerän pitkin poikin olkkaria. Joka helkutin kerta sama juttu, se kaahii pitkin pöytiä ja lipastoja saadakseen ne kerät hampaisiinsa. Jos ei niillä ole, niin se menee ompelukorille ja avaa kannen ja nappaa sieltä tekemistä itelleen. Kuinkakohan monet bambupuikot se on silpunnu elämänsä aikana? Liian monet, on vastaus. Mulla ois muutakin tekemistä kun setviä noita keriä sen jäljiltä :headwall:

Anteeksi nyt vaan, mutta mua vähän naurattaa :) Meidän kissa oli eilen aamulla puoli kuudelta mennyt vessaan, tiputtanut ikean kuvaston hyllyltä ja istunut sen päällä repimässä sivuja kun mies meni vessaan ;)

Ihan kiva paperisilppu oli vastassa kun heräsin..

Tuli tuosta kirjoituksestasi mieleen,että meillä oli joskus samanmoinen ongelma.
Ostin kehitysmaakaupasta sellaisen kauniin pyöreän korin joka ripustettiin kattoon kivalla luonnonkuitu amppelilla.
Siellä oli aina langat jotka olivat työnalla...samoin puikot.Tilaa säästäväkin ratkaisu.
Sitten tuli kissojakin taloon joten se siitä ratkaisusta....kissat omivat korin =)

Joista tulee kummastakin kohta muutama pari kintaita!!! Täällä kanssa tuhotaan vaikka mitä maan ja taivaan välillä. Kaikki lasten hiekkalelut on pureskeltu, roskikset levitellään, kakkavaipat tongitaan roskiksista ja syödään ja silputaan, korit laitetaan päreiksi, lista on siis LOPUTON!!!! Ja vaikka kuinka yrittää ennalta ehkäisyä, niin aina on jokin tavara miehen tai lasten jäljiltä koirien tuhottavana...

Hitto, kun otta nuo piskit päähän!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mies vaan lällyttää niitä ja tietysti koirien tuhot on lähes aina mun vika (tai ainakin siitä minulle kiukutellaan), kun en ole korjannut tavaroita niiden ulottuvilta pois!!!

Meidän koira rakastaa ihan valmiita villasukkia... yhtäkkiä se saattaa porhaltaa olohuoneeseen "saalis" suussa ja retuuttaa sukkia hurjasti NIIN onnellisena =)

Jostain oli käynyt pummimassa ;)

No kun meillä on kissojakin, ja ne roikkuu muutenkin noissa amppeleissa, niin se siitä ratkasusta. Enkä mä yksinkertaisesti muista joka kerta kattoo, että kaikki käsityöt on pois silmistä, kun pihalla käväsen. Mä en nytkään ollu kun pari minuuttia pihalla, ja sillä aikaa täystuho oli jo kerenny. Viimeks se natusti kesken olevasta palapelistä varmaan 50 palaa, kun ne oli pakasterasiassa (kiinni olevassa) tos pöydällä, ei käyny mielessäkään, että se sitä rasiaa siitä blokkais.

Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
No kun meillä on kissojakin, ja ne roikkuu muutenkin noissa amppeleissa, niin se siitä ratkasusta. Enkä mä yksinkertaisesti muista joka kerta kattoo, että kaikki käsityöt on pois silmistä, kun pihalla käväsen. Mä en nytkään ollu kun pari minuuttia pihalla, ja sillä aikaa täystuho oli jo kerenny. Viimeks se natusti kesken olevasta palapelistä varmaan 50 palaa, kun ne oli pakasterasiassa (kiinni olevassa) tos pöydällä, ei käyny mielessäkään, että se sitä rasiaa siitä blokkais.

Meillä pelas tässä kohtaa yhteistyö: kissa pudotti palaset pöydältä ja koira odotti vieressä ja pureskeli ne palat tuusan p*skaks. :D
Koira kuljettelee myös kenkiä, tossuja ym. Välillä ehkä vähän maistaakin, samoin lakanoita. Kissa taas rei'ittää paitoja ja jyrsii villasukkia ja -paitoja ikenet verillä jos ne jättää sen paikalle kiikkuun.

mun rakas koira repi vuokra kämpän lattian,puri betoni kaiteesta palasen,söi lämpömittarin,pääsi kissan kans yhteen ja samalla sen 5min aikana ku ajatti kissaa repi kissan 50e pedin,hajotti kiipeily telineen ja kissan ruokakupin. tällästä kesti noin puoltoista vuotta,paitsi pitkän hiljais elon jälkeen söi mun uudet 100e saappaat. nyt ei onneks muuta ku salaa nukkuu sohvalla ja söi pellillisen joulutorttuja,hih.

Laita lappu siihen lankakorin päälle: EI KOIRILLE!
Tai sitten voit kirjoittaa siihen: Ei koirien ulottuville. Näin käyttäjä ymmärtää nostaa korin niin ettei koira yletä siihen ;)

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Tai sitten voit kirjoittaa siihen: Ei koirien ulottuville. Näin käyttäjä ymmärtää nostaa korin niin ettei koira yletä siihen ;)

no mutta kun se käyttäjä olen minä itse :ashamed: ja pitäis kannellisen korin pidätellä, mutta ei näköjään tuota luupäätä.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:

no mutta kun se käyttäjä olen minä itse :ashamed: ja pitäis kannellisen korin pidätellä, mutta ei näköjään tuota luupäätä.

Juu, ymmärsin kyllä :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Meillä pelas tässä kohtaa yhteistyö: kissa pudotti palaset pöydältä ja koira odotti vieressä ja pureskeli ne palat tuusan p*skaks. :D
Koira kuljettelee myös kenkiä, tossuja ym. Välillä ehkä vähän maistaakin, samoin lakanoita. Kissa taas rei'ittää paitoja ja jyrsii villasukkia ja -paitoja ikenet verillä jos ne jättää sen paikalle kiikkuun.

Heh :) joo, yhdellä tutulla viime jouluna kissa avasi jääkaapin oven, meni kaappiin ja tiputtu paistin lattialle. Koira sitten kävi paistin kimppuun ja hetken päästä oli todella tyytyväinen koiran ja kissan omistaja keittiössä katsomassa tuhoa... ;)

Että näin se yhteispeli rulettaa :)

Yhteistyössä