Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Vai niin, mä taas oon sitä mieltä että karaoke on nimenomaan kaikille. Ne jotka oikeasti osaavat laulaa pääsevät oikeille estradeille![]()
onononon...Sitä varten se on vissiin kehitettykin :| .
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Vai niin, mä taas oon sitä mieltä että karaoke on nimenomaan kaikille. Ne jotka oikeasti osaavat laulaa pääsevät oikeille estradeille![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Katoppas mitä se sun tiimarin vihkos tietää..Alkuperäinen kirjoittaja kuule pintelin:Rehellisesti:miten usein juot ja juotko känniin itsesi lastesi nähden?![]()
Niin muutes oli.. :snotty: :/Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Katoppas mitä se sun tiimarin vihkos tietää..Alkuperäinen kirjoittaja kuule pintelin:Rehellisesti:miten usein juot ja juotko känniin itsesi lastesi nähden?![]()
Mun vihko muistaa että sun salkku on aamulla täydempi kuin mun![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Niin muutes oli.. :snotty: :/Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Katoppas mitä se sun tiimarin vihkos tietää..Alkuperäinen kirjoittaja kuule pintelin:Rehellisesti:miten usein juot ja juotko känniin itsesi lastesi nähden?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja miksi et vastaa pintelin:Vastaa nyt kun kysytään..miten usein juot ja juotko lasten edessä?
Mulla on kuules jo kovat treenit päällä.. :snotty: Ja muista säkin ottaa tiimarin vihko mukaan sit lahteen.. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Niin muutes oli.. :snotty: :/Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Katoppas mitä se sun tiimarin vihkos tietää..Alkuperäinen kirjoittaja kuule pintelin:Rehellisesti:miten usein juot ja juotko känniin itsesi lastesi nähden?![]()
Sulla vaan on harjoittelukautta jonnin verran vähemmän takana. Nyt kannattaa panostaa tehotreeneihin ennen Lahden kisoja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mulla on kuules jo kovat treenit päällä.. :snotty: Ja muista säkin ottaa tiimarin vihko mukaan sit lahteen.. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Niin muutes oli.. :snotty: :/Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Katoppas mitä se sun tiimarin vihkos tietää..Alkuperäinen kirjoittaja kuule pintelin:Rehellisesti:miten usein juot ja juotko känniin itsesi lastesi nähden?![]()
Mulla alko tänään tehotreenit, ehkä sunnuntaina enää verryttelen![]()
Sulla vaan on harjoittelukautta jonnin verran vähemmän takana. Nyt kannattaa panostaa tehotreeneihin ennen Lahden kisoja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:asian vierestä, mikä oli mun salkun kohtalo?
Ööh mä otin sen mukaani.. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:asian vierestä, mikä oli mun salkun kohtalo?
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Ööh mä otin sen mukaani.. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:asian vierestä, mikä oli mun salkun kohtalo?
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Ööh mä otin sen mukaani.. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:asian vierestä, mikä oli mun salkun kohtalo?
eli ei tyhjä![]()
En kai mä nyt pelkkää tyhjää salkkuakaan olis mukaani ottanut..Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Ööh mä otin sen mukaani.. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:asian vierestä, mikä oli mun salkun kohtalo?
eli ei tyhjä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:En kai mä nyt pelkkää tyhjää salkkuakaan olis mukaani ottanut..Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Ööh mä otin sen mukaani.. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:asian vierestä, mikä oli mun salkun kohtalo?
eli ei tyhjä![]()
Ei vaan
Oli siellä vähemmän ku mulla,mut enempi ku honolla..
![]()
Sieni.. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:En kai mä nyt pelkkää tyhjää salkkuakaan olis mukaani ottanut..Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Ööh mä otin sen mukaani.. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:asian vierestä, mikä oli mun salkun kohtalo?
eli ei tyhjä![]()
Ei vaan
![]()
:saint: :saint: :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Sieni.. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:En kai mä nyt pelkkää tyhjää salkkuakaan olis mukaani ottanut..Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Ööh mä otin sen mukaani.. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:asian vierestä, mikä oli mun salkun kohtalo?
eli ei tyhjä![]()
Ei vaan
![]()
:saint: :saint: :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Katoppas mitä se sun tiimarin vihkos tietää..Alkuperäinen kirjoittaja kuule pintelin:Rehellisesti:miten usein juot ja juotko känniin itsesi lastesi nähden?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:En kai mä nyt pelkkää tyhjää salkkuakaan olis mukaani ottanut..Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Ööh mä otin sen mukaani.. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:asian vierestä, mikä oli mun salkun kohtalo?
eli ei tyhjä![]()
Ei vaan
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:En kai mä nyt pelkkää tyhjää salkkuakaan olis mukaani ottanut..Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Ööh mä otin sen mukaani.. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:asian vierestä, mikä oli mun salkun kohtalo?
eli ei tyhjä![]()
Ei vaan
![]()
hono nyt on sieni :xmas:
mistä sitä tietää vaikka tyhjiä kantelisit mukanas siellä kylilläsais akat vaan puhetta enemmän