mä tarviin apua.. ;(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti85

Vieras
olen 3-v pojan äiti, joka odotan toista(rv 32). Lasten isä jätti minut 3viikkoa sitten toisen perheen takia(läysi naisen jolla 2 pientä lasta).

Ikävä on suuri ja tuska ja viha miestä kohtaan, mutta täytyyhän tässä pötkiä eteenpäin, eihän muuta vaihtoehtoa ole. Lapset ovat kaikkeni, joten haluan voida hyvin..

Mistä minun pitäisi aloittaa*? Voinko saada odotusaikana jotain lääkkeitä? Miten pärjään yksin lasten kanssa, voinko saada jotain apua?

käy juttelemassa tilanteestasi neuvolassa tai lääkärillä niin sinut ohjataan sieltä hoitoon, lääkitystä ei kai mielellään aloiteta raskauden aikana, mutta toki tilanteesta riippuen katsotaan mikä on sopivin hoitomuoto.

Jos nyt ensin unohtasit nuo lääke-jutut... Kyllä sä kahdenkans pärjäät, varsinki kun toinen on jo nuinki iso! Asioilla on tapana järjestyä, vaikka ne ensin voiki tuntua varmasti ylitsepääsemättömiltä!

Alkuperäinen kirjoittaja Maikki-Likka:
Mä toivon sydämmeni pohjasta, että tämä on provo... :o

on tämä ihme palsta. jos oikeesti joku hätä niin ei saa kun epäilyjä päälleen. voin antaa miehen numeron sinulle niin saat soittaa ja kysyä mitä meni tekemään.

asutaan Vaasan lähellä, en tarkkaa paikka halua kertoa. tuntuu niin pahalta, mies toisen perheen luona ja me kotona vain, miten joku saattaa tehdä noin ja miten per.kele mä täällä itken perään. hän siinä eniten menettää kun jätti näin ;(

Harmi kun niin kaukana :(

Todellakin, mies siinä menettää, et sinä, tommonen ukko joutaa mennäkin. Sille on kova paikka huomata että ei se uusperheen arkikaan pelkkää onnea ja auvoa ole... Kyllä se arki meinaan vastaan tulee kun alkuhuuma laantuu :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Harmi kun niin kaukana :(

Todellakin, mies siinä menettää, et sinä, tommonen ukko joutaa mennäkin. Sille on kova paikka huomata että ei se uusperheen arkikaan pelkkää onnea ja auvoa ole... Kyllä se arki meinaan vastaan tulee kun alkuhuuma laantuu :kieh:

Niin .(. mutta silti ajatus että toisen perheen kansa viettä aikaa nyt kun vielä kk sitten me oltiin se perhe.. en tiedä, en tiedä miten jaksan

Alkuperäinen kirjoittaja möttö:
Pitäisin huolen että saisin mieheltä kaiken rahan mitä mahdollista enkä antais tavata lapsia.. Elämä kun on nääs valintoja täynnä. :hug:

Siinä samalla eväisit myös lapsilta oikeuden nähdä isäänsä? Vittumainen saa olla, mutta ei lasten kustannuksella...

Pitäisin huolen että saisin mieheltä kaiken rahan mitä mahdollista enkä antais tavata lapsia.. Elämä kun on nääs valintoja täynnä. :hug:

Siinä samalla eväisit myös lapsilta oikeuden nähdä isäänsä? Vittumainen saa olla, mutta ei lasten kustannuksella...

En noin saattaisi tehdä, vaikka luulen että mie ei lapsiaan paljon tapaa. 3 viikkoon hönestä kuulunut 2 kertaa ja toisena kertana sanoi että vaihtaa numeronsa salaiseksi jos yritän soittaa :/

Alkuperäinen kirjoittaja äiti85:

En noin saattaisi tehdä, vaikka luulen että mie ei lapsiaan paljon tapaa. 3 viikkoon hönestä kuulunut 2 kertaa ja toisena kertana sanoi että vaihtaa numeronsa salaiseksi jos yritän soittaa :/

Kuulostaa kovin kypsältä tapaukselta... Voi kiesus. No älä sinä soita, katso koska ottaa itse yhteyttä...
Kiva lapselle, kun iskä yhtäkkiä häviää noin :'(

Kuulostaa kovin kypsältä tapaukselta... Voi kiesus. No älä sinä soita, katso koska ottaa itse yhteyttä...
Kiva lapselle, kun iskä yhtäkkiä häviää noin :'(

Lapse kysellyt tänään koko päivän, millon isä tulee. Tehtiin isän lempiruokaa ja lapsi sanoi että jätetään isille jääkaappiin jos isi sitten tulisi.. en mä tiedä on niiiiiiin kamala olo lapsenkin takia.

voiko toisen lapsia alkaa rakastanmaan enemmän kun omaansa jonka elämässä ollut läsnä 3v ja jonka kanssa kokenut kaiken ;(

No ihmettelen kyllä, jos joku tervepäinen moiseen kykenee...

Tuli tosi paha fiilis tuosta lempiruoka -jutusta :'( Hitto mikä persepäämies, ei voi muuta sanoa |O |O

Yhteistyössä