Mä tahdon ton Nordican tehosekoittimen, pinkin tai limen

Kotiäiti Narniasta

Aktiivinen jäsen
14.01.2008
1 869
0
36
Tosta pinkistä rikkaimurista tuli mieleeni, että tommosen ostan kyllä. En oo ikinä omistanu mitään tommosta härveliä ja toi on sopuhintanen. Yhteishyvässä hinta 37,90. Ja niin ihanan värinen... en tiä kumpi noista on ihanampi. Ehkä toi lime menee paremmin läpi miehelle. =)

Mutta onko kellään käyttökokemusta? Vauvan soseita tarttee ainakin tehdä ja pirtelöt sun muut herkut ois tietty kans jees. Tähän asti käyttäny ihan vaan perinteistä sauvasekotinta.

Mäkin oon hinkunu sitä limenväristä :D
Ei vaan tarvita edes vauvansoseisiin... Mut pirtelöihin ja mansikkamargaritoihin tarvisin. Ja smoothieihin. Niitä kun teenkin niiiiin usein... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Mäkin oon hinkunu sitä limenväristä :D
Ei vaan tarvita edes vauvansoseisiin... Mut pirtelöihin ja mansikkamargaritoihin tarvisin. Ja smoothieihin. Niitä kun teenkin niiiiin usein... :whistle:

Tuntuu että noi tehosekottimet maksaa aina ihan hitosti, mutta toi on hyvän hintanen ja raaskii jopa ostaakin. Pitää mieheltä kysästä, että oisko se sit toi lime.....

Hee, miul on se lime :D :D

Mutta pittää sannoo, että meillä se on ollu turha ostos niiiiin ihanasta ulkonäöstä huolimatta. Meiltäkin löytyi ennestään sellainen ikuvanha ja ruma sauvasekoitin, siihen olen tottunut ja sillä näköjään jyrryytän edelleen. Ihana Lime kattoo vierestä surkeena, kun sitä ei kukkaan käytä :|

Siinä on niin monta pientä ossaa, että menöö pää sekaisin. Jo senkin takia ottaa mielummin esiin Vanhan Jyrsimen.

Mutta ne muutamat kerrat, kun olen Ihanaa Limeä käyttänyt, niin paremmin se sössää kun Vanha Jyrsin.

Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:
Hee, miul on se lime :D :D

Mutta pittää sannoo, että meillä se on ollu turha ostos niiiiin ihanasta ulkonäöstä huolimatta. Meiltäkin löytyi ennestään sellainen ikuvanha ja ruma sauvasekoitin, siihen olen tottunut ja sillä näköjään jyrryytän edelleen. Ihana Lime kattoo vierestä surkeena, kun sitä ei kukkaan käytä :|

Siinä on niin monta pientä ossaa, että menöö pää sekaisin. Jo senkin takia ottaa mielummin esiin Vanhan Jyrsimen.

Mutta ne muutamat kerrat, kun olen Ihanaa Limeä käyttänyt, niin paremmin se sössää kun Vanha Jyrsin.

Apua mitä? Siis mitä pieniä osia siinä on? Mua kyllä oikeesti ärsyttää käyttää tota hiton sauvasekotinta....

Pieniä osia on se terä ja muistaakseni joku rinkula siinä oli ja sitten se kippo ja sen kansi. Ei montaa siis oikeesti, mutta näyttäs olevan liikaa miulle :snotty:

Mutta se vielä pittää sanoa, että luulen Ihanan Limen tulevan tarpeelliseksi sitten kun alkaa pirtelökausi tai kun innostun vähän enemmän sosekeitoista yms. Eli pidän sitä vain hetkellisesti tarpeettomana.

Yhteistyössä