Mä söin tänään valkosipulikastiketta, jonka parasta ennen päivä oli maaliskuussa...2009!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Siis semmoista muovipullossa olevaa valmissekoitusta, jota myydään kylmäkaapista. En nyt muista minkä merkkistä, mutta maku oli joku valkosipuli- lime-hässä.

Tosiaan parasta ennen oli viime vuoden maaliskuussa ja purkki oli vielä avattu. Hengissä selvisin kuitenkin :D :D

Omasta jääkaapista? Etkö koskaan ratsaa sitä ja heitä vanhentuneita menemään tai katso että vanhenevat tulee käytettyä ajoissa? Edes muuton yhteydessä tehnyt inventaariota?

Mä olin viikonlopun mun äidin luona ja voi pojat, näkisitte sen jääkaapin ylipäätään!! Ja hän käy hakemassa niitä ruokasäkkejä (säälisäkeiksi niitä kutsuu). Siellä kait oltiin noita purkkeja sitten jaettu. Kuten myös vanhaa jogurttia jne.

Kuinkahan lisäaineilla kyllästettyä voi olla tavara, joka on 1,5-vuotta parasta ennen-päiväyksen jälkeen vielä ihan syötävää...

Mutta joo, en kehdannut kieltäytyä, joten pakko oli kastikkeena käyttää.

Mä olin viikonlopun mun äidin luona ja voi pojat, näkisitte sen jääkaapin ylipäätään!! Ja hän käy hakemassa niitä ruokasäkkejä (säälisäkeiksi niitä kutsuu). Siellä kait oltiin noita purkkeja sitten jaettu. Kuten myös vanhaa jogurttia jne.

Kuinkahan lisäaineilla kyllästettyä voi olla tavara, joka on 1,5-vuotta parasta ennen-päiväyksen jälkeen vielä ihan syötävää...

Mutta joo, en kehdannut kieltäytyä, joten pakko oli kastikkeena käyttää.

Varmasti juuri sitä, lisäaineita täynnä.