Mä seuraan Ruusaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LisaMarie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LisaMarie

Aktiivinen jäsen
06.04.2005
21 832
7
38
:wave: :wave:
Eli heipat tulin sanomaan minäkin, vähän eri syistä vaan.-
Tämä palstalla jatkuva roikkuminen kuuluu mun entiseen surkeaan elämääni, mä yksinkertaisesti päätin hankkia elämän, tehä roikkuvat opiskelu jutut valmiiksi, nostaa firman pystyyn ja ruveta ihmiseksi =)
Kerhossa käyn minäkin ja yv:t katon, mutta lupaan itselleni pysyä pois palstallta ja jotta pätös pitäisi, keron sen teillekin.
Kiitos hyvästä seurasta, se oli varsin tarpeeseen, kun sen aika oli, mutta nyt on uusien haasteiden aika ja aika opetella uudet käytäytymismallit, johon ei kuuu pastan avaaminen aamula ekaksi :flower: :wave:

No se on sun valintas ja sulle varmaan oikea jos siltä tuntuu. :hug:

Mutta voin sanoa, että palstailusta huolimatta voi olla elämää, hoitaa opiskeluasiat ja tehdä töitä :D B)

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
No se on sun valintas ja sulle varmaan oikea jos siltä tuntuu. :hug:

Mutta voin sanoa, että palstailusta huolimatta voi olla elämää, hoitaa opiskeluasiat ja tehdä töitä :D B)

Mä en osa säännöstellä palstlla käytettyä aikaa. Ja pahimpina aikoina mä en tehny mitän muuta kuin roikuin täällä, joten tästä on tullu mulle jotenkin sen entisen elämän vertauskuva =) 12 tuntia päiväsä palsatalla on liikaa, ei ihme että siitä masentuu ja ahdistuu. Ja nykyinenkin tahti tuntuu jotenkin latistavan...aamulla kun avaa koneen, ei ahteri nouse tästä ennen puoltapäivää.

Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:
No hitsi... :( Ihan tylsää et sieki lähet..

Pakko...Kun on pää nyt paremmassa järjestyksesä pitää koittaa pitä siitä huolta =)
Mutta saahan mulle YV:tä laitta, kerhoon kirjautessa näkyy jos jollain on ollut ikävä =)

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
mie mietin muuten justiinsa samoja asioita... että mie tekisin myös Ruusat.

Ja kohta tuolla on elämän hankkineiden kerho, jossa palstan jättäneet viettää aikaa yhtä paljon kun ennen palstalla :laugh:
Mut oikeesti...kun täällä roikkuu liikaa, IRL ja palsta alka jotenkin sekoittua...ei enää tiedä kuka ja mikä on.

Alkuperäinen kirjoittaja hyvä idea:

Kyllä sun kannattais.

no kiitos. hyvä kun saapi kannatusta. sielläpä päin taitaa olla joku elämäänsä vittuuntunut akka kommentoimassa... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:

Ja kohta tuolla on elämän hankkineiden kerho, jossa palstan jättäneet viettää aikaa yhtä paljon kun ennen palstalla :laugh:
Mut oikeesti...kun täällä roikkuu liikaa, IRL ja palsta alka jotenkin sekoittua...ei enää tiedä kuka ja mikä on.

no se on hälyttävää kyllä :o

Se on kyllä totta, että tää palsta koukuttaa ja pahasti. Ja tässä vierähtää äkkiä useampikin tunti ihan "harakoille". Onneks mulla alkaa ma taas työt (oon ollut pari viikkoa kesälomalla). Mun kroppa ei enää kestä tässä koneella kököttämistä :(
Selkä ja hartiat on jo ihan jumissa.

Yhteistyössä