Mä sain sen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ninaTT
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ninaTT

Aktiivinen jäsen
13.09.2007
18 922
0
36
Viidennet häät kolmen vuoden sisään ja vihdoinki mä nappasin sen kimpun :flower: . Nyt perkl sitä naimaonnea, mähän menen ens kesänä naimisiin. Pitäis viel vaa se mies löytää :kieh:

Istuin myös morsiussaunassa ekana morsiamen pepun paikalle, siitäki kuulemma pitäis herua vähän flaksia... :)

Hei siinä on oikeasti taikaa :xmas: Mä sain morsiuskimpun mun serkun häissä, sitä ei edes heitetty vaan oltiin ringissä ja morsiamen silmät oli peitetty. Musiikin tahdissa pyörittiin ympyrää ja kun musiikki taukosi niin morsian toi kimpun suoraan mun syliin. Seuraavat häät olikin sitten omani :heart:

Oih! Onnea <3 Minäkin sain kesällä 2006 serkkuni vaimon kimpun, mutta joku lehmä repäisi sen mun käsistä niin että mulle jäi käteen varret ja se akka repi kaikki terälehdet irti. Mut joo, pääsinpähän keväällä 07 naimisiin :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oih! Onnea <3 Minäkin sain kesällä 2006 serkkuni vaimon kimpun, mutta joku lehmä repäisi sen mun käsistä niin että mulle jäi käteen varret ja se akka repi kaikki terälehdet irti. Mut joo, pääsinpähän keväällä 07 naimisiin :D

**reps**

Myös multa jäi ns. varret käsiin v.06 vauhdikkaamman (ja huom. kauniimman) naisen syöksyttyä kiinni kimppuun. Pidin itseäni siti voittajana, oli tukeva ote varsista.. ja minä menin naimisiin 1/08, tämä toinen hankkii kissanpentuja kotiinsa ja jatkaa ikuista kihlaustaan :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

:o :o :laugh: :laugh: Jestas sentään. Oliko se edes kännissä?

Yhteistyössä