Mä saan kohta sätkyn (kihomatoja?)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen päiväkodissa töissä ja nyt parina iltana, just kun olen nukahtanut, olen herännyt karmeaan kutinaan peräaukolla. Ja tuntuu kuin siellä luikertelis jotain. Hemmetti hermot menee pelkästä ajatuksesta, että mulla on sisuksissani kihomatoja?

En kestä katsoa peilillä, näkyykö mitään. Oikeasti saan sätkyn, jos näen jotain. :(

Olisin hakenut just nyt apteekista Pyrviniä, mutta päivystävä on auki vasta huomenna. ITKU!

Olisko oireisiin olemassa joku muu syy??? Siis sietämätön kutina ja luikerteleva tunne alkuyöstä. On helpottanut, kun olen tuikannut topstikulla vaseliinia, että olen saanut nukuttua yön. :(

Päiväkodilla ei kyllä ole huomattu yhtään tapausta ennen juhannusta. Että jos tämä oiskin jotain muuta?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen päiväkodissa töissä ja nyt parina iltana, just kun olen nukahtanut, olen herännyt karmeaan kutinaan peräaukolla. Ja tuntuu kuin siellä luikertelis jotain. Hemmetti hermot menee pelkästä ajatuksesta, että mulla on sisuksissani kihomatoja?

En kestä katsoa peilillä, näkyykö mitään. Oikeasti saan sätkyn, jos näen jotain. :(

Olisin hakenut just nyt apteekista Pyrviniä, mutta päivystävä on auki vasta huomenna. ITKU!

Olisko oireisiin olemassa joku muu syy??? Siis sietämätön kutina ja luikerteleva tunne alkuyöstä. On helpottanut, kun olen tuikannut topstikulla vaseliinia, että olen saanut nukuttua yön. :(

Päiväkodilla ei kyllä ole huomattu yhtään tapausta ennen juhannusta. Että jos tämä oiskin jotain muuta?

Minulla oli joskus tuollaista tunnetta juuri iltaisin kun KUULIN että lasten kavereilla on kihomatoja...
Lähti ilman lääkettä =)
Kokeileppas miettiä että ryhmäsi lapsilla on täitä... Joko kutisee?

Alkuperäinen kirjoittaja toivottavasti ei:
Minulla oli joskus tuollaista tunnetta juuri iltaisin kun KUULIN että lasten kavereilla on kihomatoja...
Lähti ilman lääkettä =)
Kokeileppas miettiä että ryhmäsi lapsilla on täitä... Joko kutisee?

No kuule just rupes kihelmöimään pitkin käsivarsia! :D Mutta oikeesti mun aikana ei päiväkodissa ole ollut kihomatoja, eikä mulla ole ikinä ollut edes tällaisia oireita. Ihmettelen juuri sitä, että olen tosi sikeä nukkuja, mutta nyt kahtena alkuyönä herännyt siihen sietämättömään kutinaan ja luikertelun tunteeseen. Yököttää pelkkä ajatus madoista. :/

:hug:

Tiiän tunteen, kuinka yököttävää. Itekkään en uskaltais kattoo peilillä. Onks sul miestä joka vois kattoo sun puolesta ja olla kertomatta tuloksesta? Paitsi jos joku tosi paha ni sitte.

Yhteistyössä