Mä pyörryn kohta, varpaasta palanen pois =/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuisku77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tuisku77

Aktiivinen jäsen
16.01.2005
7 497
0
36
Oikean jalan pikkuvarpaasta nimittäin, löin sen listaan. Luulin sen murtuneen mutta kun kurkkasin sukan alle siitä on pala pois kynteen asti. ns. "hattu" pois joka tuossa nyt lerpattaa. Mitä teen sille? Mä oon muutoinkin niin heikko verelle, mun tekee pahaa nyt :x Osittain varvasta jomottaa ja osittain tunto mielestäni pois.

Ja huomenna pitäisi saada häihin korkkarit jalkaan :'(

:x :x :x
Voi ei, tekee ihan sikapahaa sun puolesta, kipristelen myötätunnosta omia varpaitani..

Ota särkylääkettä ja paina sitä jollain kylmällä, näin aluks ainakin...

Mulla ei oo autoa (tuskin silti pystyisin ajamaan), äitini ei pääse sillä on klo 10 aika johonkin hoitoon. Mitä särkylääkettä, kun oon raskaana? Panadolista ei varmaan paljon apuja ole? :'(

Terveyskeskukseen hoitajalle teipattavaksi. Toivottavasti osuu hyvä hoitaja kohdalle, typyn sormen kohdalla ei kovin kummoinen ollut, lääkäri laittoi päivystyksessä sinne, kun ei sitä repsottavaa sormenpäätä voinut tikatakkaan. Ylisuuren laastarin vain viritteli. Omalla terveysasemalla kävin sitten seuraavana aamuna sidottamassa, sain hyvät vinkit sopivan tuppelon tekoon ja vielä sidemateriaalia mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
Mulla ei oo autoa (tuskin silti pystyisin ajamaan), äitini ei pääse sillä on klo 10 aika johonkin hoitoon. Mitä särkylääkettä, kun oon raskaana? Panadolista ei varmaan paljon apuja ole? :'(

Ota 2 Panadolia ja harkitse vakavasti taksin tilaamista.. Ei ole kivaa jos se tulehtuu tms kun on kesäkin ja sulla vissiin huomenna jotku juhlat? EI kukaa kaveri vois tulla kuskaan sua? :/

:hug: vielä..

Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:

Ota 2 Panadolia ja harkitse vakavasti taksin tilaamista.. Ei ole kivaa jos se tulehtuu tms kun on kesäkin ja sulla vissiin huomenna jotku juhlat? EI kukaa kaveri vois tulla kuskaan sua? :/

:hug: vielä..

Mun äiti kävi tuossa kiireellä ja laittoi laastarin siihen. Kyllä sieltä ihan punainen liha näkyi, mutta sanoi että hänen mielestään on vain paksu palkeenkieli. Joo huomenna on miehen serkun häät ja sunnuntaina miehen kummitytön rippijuhlat sekä kaverin pojan 3v juhlat... Ei ole ketään kaveria joka olisi auton kanssa kotona :( Mein äiti sanoi että käyn sit näyttämässä kun mies on tullut, mutta menisiköhän itekseen umpeen hyvin?

Varmaan soittaisin tk:n ensiapuun ihan varmuudeksi... :) Ilkeältä kuulostaa pipisi! :'( Voi olla kipeä vielä pitkään (kai ) ... Auts... :(

Joskus sohasin puukolla peukalon päähän ja jestas, kun oli kosketus herkkä piiiiiitkään... |O

Mie teloin jokunen aika sitten varpaani kun siirsin matkasänkyä. Niin raukkamainen olin, etten uskaltanut kunnolla katsoa, näin vain että jotain lerpatti ja verta tuli paljon. Pistin vain laastaria päälle ja annoin olla. :ashamed: Kyllä se parani sitte, onneksi ei tulehtunut tms.

Oikean jalan pikkuvarpaasta nimittäin, löin sen listaan. Luulin sen murtuneen mutta kun kurkkasin sukan alle siitä on pala pois kynteen asti. ns. "hattu" pois joka tuossa nyt lerpattaa. Mitä teen sille? Mä oon muutoinkin niin heikko verelle, mun tekee pahaa nyt :x Osittain varvasta jomottaa ja osittain tunto mielestäni pois.

Ja huomenna pitäisi saada häihin korkkarit jalkaan :'(

Tuskinhuomenna korkkareita saat jalkaan laitettua!Tai ainakaan kävellä niiden kanssa!

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Mie teloin jokunen aika sitten varpaani kun siirsin matkasänkyä. Niin raukkamainen olin, etten uskaltanut kunnolla katsoa, näin vain että jotain lerpatti ja verta tuli paljon. Pistin vain laastaria päälle ja annoin olla. :ashamed: Kyllä se parani sitte, onneksi ei tulehtunut tms.

Näin taidan minäkin tehdä :ashamed: Raukkamainen olen myös. Hetken tuossa jatkoin pyykkien viikkausta ja heti alkoi tekemään pahaa ja pyörryttämään. Minä liian herkkäkö :saint: Ja joskus vielä kuvittelin olevani terveydenhoitaja (puolen vuoden jälkeen keskeytin opinnot :whistle: )

Kuule. Mene sinne tk:hon tarkistaa tuo varvas, koska siinä voi olla hermovaurioitakin ja ne tulevat vaivaamaan sinua loppuelämän jos nyt jätät asian jollekkin laastarihoidolle.

Alkuperäinen kirjoittaja voi vitsit:
Kuule. Mene sinne tk:hon tarkistaa tuo varvas, koska siinä voi olla hermovaurioitakin ja ne tulevat vaivaamaan sinua loppuelämän jos nyt jätät asian jollekkin laastarihoidolle.

Peesi tähän!!

Et välttämättä koskaan pidä korkkareita jos on jotain "vakavampaa" varpaassa.

Alkuperäinen kirjoittaja voi vitsit:

näimpä...
ite tosin teloin fileerausveitsen kanssa tota sormea..näytti vaan ekaks että siinähän on paksu palkeen kieli ku lerpatti..verta tuli hyry mycket kunnes hitusen hyyty..
mut hertti lertti..oli sitten tirsahtanut hermoihin asti(nykyään tunnoton etusormi).

Että suosittelisin varmuuveksi käymään siellä tk:ssä..etenkin kun olet raskaana ettei tule mitään.

Yhteistyössä