Mä pelkään syöpää ihan liikaa..

Tiimarinvihko

Aktiivinen jäsen
11.06.2009
5 650
1
36
Naantali
Mä olen lapsesta asti pelännyt. Jo silloin jos mulla oli vaikka joku paikka kipeä, pelkäsin että oli syöpää.

Nyt multa just leikattiin pari luomea (vajaa viikko sitten) ja ajattelin, että "ihanaa sain mielenrauhan". Nyt mä keksin itseltäni pari luomea lisää missä pelkään olevan syöpää. Mun päänahassa on punanen luomi ja mulla on tapana 'raapia' päänahkaa. Niin ja mun mielestä toi ei aina ole ollut punainen.

Oli vaan pakko avautua. Tää pelko vie multa varmaan järjen.

mä pelkään kohdunkaulansyöpää jatkuvasti ei edes uskalla papaan mennä vaikka vissiin jo olis aika viime kerrasta jo 4v....nii ja luomia myös tarkkailen jatkuvasti onks ne muuttunut jne... tosi raskasta..

Mä pelkään myös. Mietin aina että tuleeko tästä läppäristä (jota nytkin pidän sylissäni) jotain säteilyä. Samoin mietin, että säteileekö päällä oleva mikroaaltouuni niin että aiheuttaa mulle aivokasvaimen...

kävi syksyllä niin että multa irtosi varpaankynsi. Menin lääkäriin ja lääkäri laittoi sieltä erikoislääkärille. Ihmettelin kovin salaperäisyyttä ja sitä että miksi ihotautipolille. Siellä sitten tuli shokkihoitoa kun naislääkäri katsoi jalkaani suurennuslasilla että ei tää syöpää oo vaikka lähetteessä sitä epäiltiinkin. Nyt odotellaan kevättä ja hoidetaan sienenä vaikka sieniviljelyn vastaus oli negatiivinen. Mä oon pelännyt syöpää siitä asti aivan hirveesti ja enkä tiedä mitä tekisin.Keväälle pitää sitten varata uusi aika.Tää on jotenkin kyllä muuttanut mun elämänkatsomusta.

Yhteistyössä