mä pelkään oikeesti jääväni yksin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "onneton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"onneton"

Vieras
etten tapaa enää ketään.Tää on ihan kamala tunne tällänen
En mä nyt just nyt ketään haluakaan kun entinen vielä mielessä ja varmaan on vielä jonkun aikaa mutta mä otan hirveitä paineita siitä että yksin jään.

Missä mä ketään tapaisin ees? Baareissa ei kiinnosta käydä eikä sieltä varmaan ketään löydä tosimielessä ja muualle sitten yksin varmaan joutuu mennä kun ei niitä kavereita ole kun se pari kappaletta ja ne on suhteissa joten ei niitä paljon kiinnosta lähteä minnekään .

Mä en vaan halua yksin elää elämääni,haluan jonkun joka rakastaa mua ja haluaa jakaa elämänsä mun kanssa.

Ja en siis todellakaan ole sitä miestä nyt haluamassa mutta kuitenkin jossain välissä.

Tää on niin väärin että mä jäin yksin! Kun ei ees ollu mun vikakaan.

[QUOTE="äiti";24593582]Esim. netistä voi löytää ihan hyvän miehen, ainakin mä löysin.[/QUOTE]

mä olen aina ajatellu että se on säälittävyyden huippu etti netistä miestä,että sieltä vaan rumat ihmiset ettii toisiaan kun ei tosielämässä muuten saa suhdetta.Mutta musta taitaa tulla varmaan samanlainen sitten joskus.
Enkä oo ees mikään rumakaa:) ihan tavallinen kiva ja mukava nainen.

Enkä tarkota tällä loukata ketään näillä mielipiteilläni mutta suurin osa varmaan ajattelee näin.

[QUOTE="äiti";24593704]No onhan siellä tietysti huonojakin tarjolla mutta mä löysin sen oikean sieltä. Ihan hyvän miehen.[/QUOTE]

kai niitäkin sitten on mutta mä en kestä jos täytyy monia miehiä treffata ja siltikään ei osu kohidille se oikea.

Mä niin pelkään et yksin jään vaikka kaikki sanoo et kyllä mä vielä löydän sen oman kullan.Mä olin jo luullut löytäväni hänet mutta.....

Mä en vaan tässä iässä(pian 31) enää jaksais aloittaa sitä ettimistä alusta...tai ylipäänsä mitään alusta.

Moni mun ystävä on löytänyt netistä elämänsä miehen! Miestä en baarista lähtisi hakemaan, pillua ne vaan siellä jahtaa.

Olisiko sinulla mahdollisuutta käydä tanssipaikoissa? Siellä on mukavaa porukkaa. Lavatanssit jne. Tai aloita joku tanssiharrastus, siel on aina pula naisista.

• Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
[QUOTE="Hippi";24593804]Moni mun ystävä on löytänyt netistä elämänsä miehen! Miestä en baarista lähtisi hakemaan, pillua ne vaan siellä jahtaa.

Olisiko sinulla mahdollisuutta käydä tanssipaikoissa? Siellä on mukavaa porukkaa. Lavatanssit jne. Tai aloita joku tanssiharrastus, siel on aina pula naisista.[/QUOTE]

No baarista en todellakaan lähde etsimään siellä niitä vonkaajia.
Ehkä sitten ensikesänä voisi käydä jossain tanssipaikassa katsomassa meininkiä vaikka tanssia en osaa askeltakaan:D

On vaan niin vaikea lähteä yksin vaikka sillon ehkä voisi paremmin tutustua ihmisiin mutta kun on tälläinen ettei uskalla/halua yksin mennä.

Menen ehkä asioiden edelle kun vielä vanha suhde vahvasti taustalla kummittelee mutta pakostakin ajattelen kaikenlaisia.

[QUOTE="onneton";24593731]
Mä niin pelkään et yksin jään vaikka kaikki sanoo et kyllä mä vielä löydän sen oman kullan.Mä olin jo luullut löytäväni hänet mutta.....

Mä en vaan tässä iässä(pian 31) enää jaksais aloittaa sitä ettimistä alusta...tai ylipäänsä mitään alusta.[/QUOTE]

Sinä joudut elämässäsi aloittamaan vielä monen monta kertaa monta asiaa alusta. Ihan vain siksi, että koko elämäsi on vasta alussa.

Tosiaan, kannattaa mennä yksin! Miehet lähestyy mielellään, kuka uskaltaa lähestyä kikattavaa akkalaumaa ;)

Yksin vaan, hymy huuleen ja jo on ukkoja jonossa pöytääs ;)

tai sitten mun elämälleni oli varattu vaan yksi ihminen ja useampi vuosi hänen kanssaan ja loppuelämä yksin.
Ihan itku tulee kun ajattelenki että hyvässä lykysssä vielä 50 vuotta ja enmmän täällä sitten yksin tallaan näitä polkuja.

Ja kun itse tiedän olevani aivan ihana ja se joka mut saa ,saa olla tosi onnellinen että on munkaltasen löytänyt.Inhottaa vaan että ex ei sitä sitten tajunnu.
Olenkohan mä vähän katkera sille...

[QUOTE="onneton";24593942]tai sitten mun elämälleni oli varattu vaan yksi ihminen ja useampi vuosi hänen kanssaan ja loppuelämä yksin.
Ihan itku tulee kun ajattelenki että hyvässä lykysssä vielä 50 vuotta ja enmmän täällä sitten yksin tallaan näitä polkuja.

Ja kun itse tiedän olevani aivan ihana ja se joka mut saa ,saa olla tosi onnellinen että on munkaltasen löytänyt.Inhottaa vaan että ex ei sitä sitten tajunnu.
Olenkohan mä vähän katkera sille...[/QUOTE]

tuleppa tänne niin kaappaan kainaloon ja annan vähä hellyyttä.

[QUOTE="onneton";24593566]etten tapaa enää ketään.Tää on ihan kamala tunne tällänen
En mä nyt just nyt ketään haluakaan kun entinen vielä mielessä ja varmaan on vielä jonkun aikaa mutta mä otan hirveitä paineita siitä että yksin jään.

Missä mä ketään tapaisin ees? Baareissa ei kiinnosta käydä eikä sieltä varmaan ketään löydä tosimielessä ja muualle sitten yksin varmaan joutuu mennä kun ei niitä kavereita ole kun se pari kappaletta ja ne on suhteissa joten ei niitä paljon kiinnosta lähteä minnekään .

Mä en vaan halua yksin elää elämääni,haluan jonkun joka rakastaa mua ja haluaa jakaa elämänsä mun kanssa.

Ja en siis todellakaan ole sitä miestä nyt haluamassa mutta kuitenkin jossain välissä.

Tää on niin väärin että mä jäin yksin! Kun ei ees ollu mun vikakaan.[/QUOTE]

Miksi sitten jäit yksin???

[QUOTE="onneton";24593942]tai sitten mun elämälleni oli varattu vaan yksi ihminen ja useampi vuosi hänen kanssaan ja loppuelämä yksin.

Olenkohan mä vähän katkera sille...[/QUOTE]

olin itse suunnilleen samassa tilanteessa viisi vuotta sitten. Löysin sitten elämäni miehen ihan baarista, ei ollut vain sitä vailla jne. Kaikki vaan osui kohdalleen, nyt ollaan naimisissa ja 3. lapsi tulossa :) Olen siis 36v.

Ja usko pois, elät nyt vaan elämääsi ja teet kaikkea mistä SINÄ nautit, harrastat, matkustat, askartelet tai muuta ja sitten kun se mies tulee niin tulee! Olet sopivan ikäinen, enimmät hörhöilyt elänyt ja valmis nauttimaan loppuelämästä. Olet vielä joskus samaa mieltä kuin minäkin: näinhän tämän piti mennäkin. Ja varmasti löydät hyvän miehen rinnallesi! Itse ainakin olen tänä päivänä tyytyväinen, että kävi näin ja löysin tämän mieheni, olen varmasti onnellisempi kuin mitä olisin ollut entisen poikaystäväni kanssa. En vain tajunnut sitä silloin. Ota tämä mahdollisuutena tutustua itseesi.

Kaikki on vaan sattumista kiinni, tämä miehenikään ei tavallisesti kulje baareissa, oli siellä sattumalta kavereidensa houkuttelemana/pakottamana :) En vaan tiedä, olisinko törmännyt häneen yhtään missään, jos en sinä iltana siellä :)

Minä olin kolme vuotta yksin ja ajattelin ei kukaan halua tälläistä kolmen pojan yh:ta.
En mä etsinytkään ketään.
En käynyt baarissa tai ei ollut ilmoituksia netissä.

Nykyisen miehen löysin parkkipaikalta :D

• Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
Minäkin löysin omani parkkipaikalta:D Ja tosiaan pidemmän,2 lapsen yh:na vietettyn ajan jälkeen! Minäkin pelkäsin yksinjäämistä pitkään kunnes huomasin miten rohkean ja itseänikunnioittavan naisen yksinolo minusta teki kun lakkasin pelkäämästä sitä,ryhdyin vihdoin opiskelemaan haaveilemaani alaa,hankin mieluisan kodin,vietin hyvää elämää lasten kanssa ja kun ajattelin ettei asiat voi enää olla paremmin löysin vielä rakkaankin:) Tsemppiä sinulle!

[QUOTE="Vieras";24594362]AP, minkä ikäinen olet? Tarkoitan vain, että todella monet jo hieman vanhemmatkin naiset (ja miehet) ovat yksin vasten tahtoaan.[/QUOTE]

olen pian 31v

Sitten kun aika on kypsä, ilmoittele palstalla missäpäin asustelet. Kyllä me sulle sulho järkätään! ;-)

(Ainakin saat paljon treffejä, kun ainahan jokaisen tuttavapiiristä joku poikamies löytyy...Mun veli erosi hiljattain...hmmm...)

Yhteistyössä