H
hormonimormoni
Vieras
Ei oikeesti naurata itteeni yhtään. Mua ei pelota tuleva synnytys,imetys lapsen saanti yms,odotan sitä innolla mutta olen sivusta seurannut miten muutama ihminen on muuttunut aivan totaalisesti. Ennen lapsen saantia he ovat olleet mustan huumorin ystäviä,kovapintaisia ja itsenäisiä naisia jotka huolehtivat itsestään. En tarkoita nyt laittatumisella meikaamista yms. Vaan siis siistejä. Nyt he eivät kestä pientäkään vitsiä mistään ja saattavat vetää herneet nenään asioista joille ennen naurettiin maha kippurassa. Toiseen meni välit kun hän oli kuullut jostain että en pidä muiden vauvoista. Hän alkoi syyttää minua että olen haukkunut hänen vauvaansa yms älytöntä. Toisen kanssa pidetään satunnaisest yhteyksiä,mutta hän tuntuu olevan niin herkkänahkainen että en uskalla edes puhua. Yhtäkkiä heistä on tullut perhe-aktivisteja ja he kulkevat vain toisten äitien kanssa..toisaalta tunnen sitten ihmisiä jotka eivät ole muuttuneet juurikaan lapsen saannin jälkeen luonteeltaan.Mua oikeasti pelottaa että musta on tulee tuollainen hormonieukko joka menettää kaikki kaverinsa eikä nää kun oman napansa. Tottakai vauva-aika on rankkaa ja hormonit jyllää mutta tän toisenkin lapsi alkaa olla jo iso. Menettääkö nainen aina minuutensa kun saa lapsia?