Mä pakkasin sitten NIIN fiksusti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wc Ankka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Wc Ankka

Aktiivinen jäsen
23.01.2006
6 238
0
36
Metsästin viime lauantaina niitä pahvilaatikoita ja huonostihan niitä sai...no, sain sitten sellasen pitkänmallisen laatikon, yli metri, ja fiksuna tyttönä pakkasin sen täyteen ja vielä kehuin itteäni kun meni kaikki niin sopivasti, ei tarvi jätesäkeissä pistää matkahuollon kautta.

Ja nyt on matkahuollon poijat tulossa hakemaan noita tavaroita ja mä hoksasin katsoa hintoja valmiiksi...Matkahuollon sivuilla sanotaan että tollasista pitkänmallisista menee korotus kolmella painoluokalla, eli jos se laatikko nyt painaa vaikka 30 kiloa niin mä maksan kuudenkymmenen mukaan vai :o Ja siihen vielä kirjoja täynnä oleva matkalaukku ja tietokoneboxit päälle, sekä noutopalvelu :snotty:

No joo, pakkohan ne on matkaan laittaa että muuttofirma saa huomiseksi eikä tässä voi lähteä enää asialle mitään tekemään, mutta kalliiksi tuli tää muutto :ashamed: :snotty: :D Sitähän olis voinut ottaa ENSIN asioista selvää...

No hemmetti, ei sitä osaa ajatella kun niin iso asia kyseessä kuitenkin ja miljoona asiaa hoidettavana eikä pahemmin kukaan voi auttaa :ashamed: Onn eksi ne hinnat ei nyt NIIN kauheesti nouse mutta kuitenkin, kun muuttofirman setäkin sanoi että olisi pitänyt sellaisiin laatikoihin pakata jotka pystyy yksin nostamaan. Ja eihän tuota painavaa pitkulaa pysty :ashamed: Ei sille kuulemma nyt mitään tarvi tehdä, mutta ihan hieman hävettää :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mut toisaalta, oisko se hinta ollut yhtään halvempi, jos olis ollut monta pientä boksia?

No olishan se, kun enimmäismitta on 80x80x80 ja sen ylimenevästä mitasta menee korotettuna kolmella painoluokalla. Eli jos mulla olisi ollut sopivat laatikot niin olisin maksanut vaan todellisen painon mukaan :snotty:

onko sulla joku työkomennus vai mikä? =) en oo lukenu sun juttuja,niin en tiedä...sori jos utelen :D
paljonko tulee maksamaan että muuttofirma vie tavarat espanjaan asti?

Yhteistyössä