mä oooon niin väsyny.............

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiirus koko ajan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiirus koko ajan

Vieras
Kaikki kaatuu niskaan.
-Neiti 1v ei nuku kunnolla. minä nukun jonkun 4-5h öisin
-Huushollin kaikki hommat on mun vastuulla. talossa 3 kerrosta
-Piha pitäis siivoo juhlat kun on tulossa
-Ikkunat pitäis pestä
-pyykkiä pitäis pestä
-lasten huoneet siivoo kun eivät suostu mitään tekeen tällä hetkellä
-isäntä luuraa illat missä lie

Päivän kulku
aamulla 7:00-10.00 koirien ruokinta ja ulos vienti 1v koko ajan mukana.
10-11 neidin kanssa seurustelu samalla kun siivoaa keittiötä.
11.30 neidin ruokinta. 11.30-12.00 neidin nukutus. 12-13 koirat
13.30 jälkeen lapset tulee koulusta ja sitten autan läksyissä ym.....
16.00 ruuan teko
koko ilta menee siivotessa aina lasten sotkuja ja koirien sotkuja
pyykin pesussa. no klo 20.00 alkaa neiti kitiseen unille eli iltapalat hampaat ja muksut maate no kello onkin jo sitten 21. sitten neidin nukutus helposti kello on 22 ja sitten koira hommat taas ni kello onkin sitten jo 24.00 kun kaikki on hoidettu. no sitten herääkin jo neiti taas ja siinä menee sitten taas puol tuntii. sitten pääsen itse iltapalalle ja kello on 01 kun pääsen itse vällyjen alle. välillä hiljaisuudessa yöllä katson sitten lemmen viemän joskus en jaksa ja kello on helposti 2 kun adrealiini laskee ja tulee uni... no neitihän herää seuraavan kerran 4 paikkeilla 6 paikkeilla ja 7 ylös.......

ai nii ja isäntä tulee töistä noi 17.00 käy kotona ja häviää pihalle ja yleensä poikkeilee pari kertaa illan aikana sisällä ja sitten 21.00 tulee vasta tuaan kokonaan jolloin kaikki ovat jo menossa nukkumaan.....

onko kellään muulla tälläistä tohinaa koko päivä ja joka päivä..

kiitos jos joku jakso lukea tämän pitkän vuodatuksen

Se isäntä nyt mukaan edes astiksen täyttöön ja tyhjennykseen.Lapset siivoomaan omat kämppänsä.Meillä alle kouluikäiset osaavat mm.viedä likaiset vaatteet pyykkikoriin,siivota ja järjestelläkkin jo paikkoja.Kovaa kuria se vaatii kaikilta että opettaa ne lapsensa myöskin tekeen jotain.

mutta sinun "kiireeseesi" verrattuna ei mitenkään kovin kiire, koska minulla yleensä mies kotona arkisin viimeistään 16.30 lähtien, eikä todellakaan luuraa "ties missä"...Onko miehesi siis jossain harrastuksissa vai missä? Meilläkin mies rakentaa iltaisin, mutta hän on omalla pihalla rakentamassa ja katsoo isompien lasten perään, kuskailee lapsia tarvittaessa harrastuksiin ja auttaa kotitöissä. Ja vaikka meillä on vauva (8kk), niin öisin saan nukuttua ihan kohtuullisesti (n.8tuntia muutamalla heräämisellä). Onko teillä varaa siivousapuun vaikkapa väliaikaisesti? Meillä kävi kesän alussa siivooja, joka pesi ikkunat päivän aikana. Helpotti kummasti, kun ei itse tarvinnut alkaa sitä hommaa tekemään. Toki siivota pitää muutenkin ja siihenkin voi pyytää tilapäisesti apuja ja mies myös siivoamaa herran jestas, jos juhlat tulossa!!! Älä ala marttyyriksi, vaan ukko hommiin myös ja apuja pyytämään!

Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Se isäntä nyt mukaan edes astiksen täyttöön ja tyhjennykseen.Lapset siivoomaan omat kämppänsä.Meillä alle kouluikäiset osaavat mm.viedä likaiset vaatteet pyykkikoriin,siivota ja järjestelläkkin jo paikkoja.Kovaa kuria se vaatii kaikilta että opettaa ne lapsensa myöskin tekeen jotain.

jos minä en laita astioita niin ei laita sitten ketään. meiiä on kaks murkkua ja en jaksa tapella enää kun eivät suostu tekemään mitään tällä hetkellä. molemmat vaan vääntää vastaan ja mikään ei auta. niiden huoneet on kyllä suht koht kunossa mutta 7v huone on kun pommin jäljiltä ja hänen siivoamisesta ei tule yhtään mitään. vaatteet jää kaikilta just ihan joka paikkaan vaikka kuinka yrittäis saada heitä niitä keräämään ne.......

isäntä ei tee kotona mitään hän ei myöskään tiedä laskuista mitään ja jääkö mitään maksamatta.... kaikki talous on minun harteilla... joku sanoi että älä ala marttyyriksi niin en alakkaan en vaan jaksa enää................ isäntä ei ole missään harrastuksissa vaan huinaa pitkin omaa verstastaan tai on metsässä katselemassa josko näkyisi peurojen jälkiä tai riista pellolla tai tai.... omissa oloissaan kuitenkin ihan yksin... yleensä näpräilee verstaalla jotain kunhan vaan ei tarvitse tulla tupaan jos vaikka joutuu siivoileen tai vahtii pikku neitii

Tuttua!Ja sitten sitä ei osaa tarttua enää mihinkään,kun tuntuu,että kaikki kaatuu päälle.Olenkin nyt opetellut hoitamaan asian kerrallaan loppuun esim.keittiön siivous ja keskittymään vain siihen,vaikka koko muu huusholli olisi kuin pommin jäljiltä.

Sitten kun taas luet tätä, niin laitan vielä kommenttia. En siis voi ymmärtää, että miten miehesi ei nyt tajua SINUN tilannettasi lainkaan. Etkö voi keskustella asiasta miehesi kanssa ja saada muutosta aikaiseksi? Itse en ikinä sietäisi tuollaista tilannetta, että mies saa koko ajan olla omissa oloissaan ja sinä vain raadat ja raadat perheen eteen. No way!!! Älä suostu tuollaiseen ollenkaan. Kyllä sinäkin voi yhtä lailla alkaa toimia noin. Lähde vain omiin juttuihisi, ota vaikka 1v. mukaan ja jätä isommat lapset isänsä hoteisiin. Ihan outoa tuollainen, mutta varmaan kovin yleistä. en tiedä. Itse en päivääkään katselisi tuollaista miestä.

[

isäntä ei tee kotona mitään hän ei myöskään tiedä laskuista mitään ja jääkö mitään maksamatta.... kaikki talous on minun harteilla... joku sanoi että älä ala marttyyriksi niin en alakkaan en vaan jaksa enää................ isäntä ei ole missään harrastuksissa vaan huinaa pitkin omaa verstastaan tai on metsässä katselemassa josko näkyisi peurojen jälkiä tai riista pellolla tai tai.... omissa oloissaan kuitenkin ihan yksin... yleensä näpräilee verstaalla jotain kunhan vaan ei tarvitse tulla tupaan jos vaikka joutuu siivoileen tai vahtii pikku neitii[/quote]

Yhteistyössä