K
kiirus koko ajan
Vieras
Kaikki kaatuu niskaan.
-Neiti 1v ei nuku kunnolla. minä nukun jonkun 4-5h öisin
-Huushollin kaikki hommat on mun vastuulla. talossa 3 kerrosta
-Piha pitäis siivoo juhlat kun on tulossa
-Ikkunat pitäis pestä
-pyykkiä pitäis pestä
-lasten huoneet siivoo kun eivät suostu mitään tekeen tällä hetkellä
-isäntä luuraa illat missä lie
Päivän kulku
aamulla 7:00-10.00 koirien ruokinta ja ulos vienti 1v koko ajan mukana.
10-11 neidin kanssa seurustelu samalla kun siivoaa keittiötä.
11.30 neidin ruokinta. 11.30-12.00 neidin nukutus. 12-13 koirat
13.30 jälkeen lapset tulee koulusta ja sitten autan läksyissä ym.....
16.00 ruuan teko
koko ilta menee siivotessa aina lasten sotkuja ja koirien sotkuja
pyykin pesussa. no klo 20.00 alkaa neiti kitiseen unille eli iltapalat hampaat ja muksut maate no kello onkin jo sitten 21. sitten neidin nukutus helposti kello on 22 ja sitten koira hommat taas ni kello onkin sitten jo 24.00 kun kaikki on hoidettu. no sitten herääkin jo neiti taas ja siinä menee sitten taas puol tuntii. sitten pääsen itse iltapalalle ja kello on 01 kun pääsen itse vällyjen alle. välillä hiljaisuudessa yöllä katson sitten lemmen viemän joskus en jaksa ja kello on helposti 2 kun adrealiini laskee ja tulee uni... no neitihän herää seuraavan kerran 4 paikkeilla 6 paikkeilla ja 7 ylös.......
ai nii ja isäntä tulee töistä noi 17.00 käy kotona ja häviää pihalle ja yleensä poikkeilee pari kertaa illan aikana sisällä ja sitten 21.00 tulee vasta tuaan kokonaan jolloin kaikki ovat jo menossa nukkumaan.....
onko kellään muulla tälläistä tohinaa koko päivä ja joka päivä..
kiitos jos joku jakso lukea tämän pitkän vuodatuksen
-Neiti 1v ei nuku kunnolla. minä nukun jonkun 4-5h öisin
-Huushollin kaikki hommat on mun vastuulla. talossa 3 kerrosta
-Piha pitäis siivoo juhlat kun on tulossa
-Ikkunat pitäis pestä
-pyykkiä pitäis pestä
-lasten huoneet siivoo kun eivät suostu mitään tekeen tällä hetkellä
-isäntä luuraa illat missä lie
Päivän kulku
aamulla 7:00-10.00 koirien ruokinta ja ulos vienti 1v koko ajan mukana.
10-11 neidin kanssa seurustelu samalla kun siivoaa keittiötä.
11.30 neidin ruokinta. 11.30-12.00 neidin nukutus. 12-13 koirat
13.30 jälkeen lapset tulee koulusta ja sitten autan läksyissä ym.....
16.00 ruuan teko
koko ilta menee siivotessa aina lasten sotkuja ja koirien sotkuja
pyykin pesussa. no klo 20.00 alkaa neiti kitiseen unille eli iltapalat hampaat ja muksut maate no kello onkin jo sitten 21. sitten neidin nukutus helposti kello on 22 ja sitten koira hommat taas ni kello onkin sitten jo 24.00 kun kaikki on hoidettu. no sitten herääkin jo neiti taas ja siinä menee sitten taas puol tuntii. sitten pääsen itse iltapalalle ja kello on 01 kun pääsen itse vällyjen alle. välillä hiljaisuudessa yöllä katson sitten lemmen viemän joskus en jaksa ja kello on helposti 2 kun adrealiini laskee ja tulee uni... no neitihän herää seuraavan kerran 4 paikkeilla 6 paikkeilla ja 7 ylös.......
ai nii ja isäntä tulee töistä noi 17.00 käy kotona ja häviää pihalle ja yleensä poikkeilee pari kertaa illan aikana sisällä ja sitten 21.00 tulee vasta tuaan kokonaan jolloin kaikki ovat jo menossa nukkumaan.....
onko kellään muulla tälläistä tohinaa koko päivä ja joka päivä..
kiitos jos joku jakso lukea tämän pitkän vuodatuksen