Mä oon varmaan tulossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja APUA!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

APUA!

Vieras
HULLUKS! Mulla on niin huono itsetunto etten kestä edes sitä jos telkkarissa on joku kaunis vähäpukeinen nainen ja mies katsoo sitä ohjelmaa! Siis ihan tavallinen ohjelma! Mulle tulee tosi paha olla siitä. Mitä mä teen? mistä mä saan apua? Ei kai kukaan tällasta akkaa kestä katella?! En minä itse ainakaan!

Miten asian esität? Alatko miehelle äyvästään, vai kihisetkö vain hiljaisesti itseksesi?

Itse inhoan sitä kun mies vahtaa netissä sitä True Beauty-ohjelmaa. Aina kuittailen vihaisena: 'Taasko sä vahtaat tuota sontaa!'.
Minua ärsyttää, että mies vahtaa niitä kauniita ihmisiä, vaikka ne ilmeisesti laukookin siellä ihan naurettavuuksia.
Silti inhottaa ja ärsyttää kun ne ovat niin paljon paremman näköisiä kuin minä, röllykkämahoineni ja huonoine vinossa olevine hampaineni. Ja mulla on lisäksi pienet rinnat.

Itsetunnon kohotus olisi paikallaan mullakin.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Miten asian esität? Alatko miehelle äyvästään, vai kihisetkö vain hiljaisesti itseksesi?

Itse inhoan sitä kun mies vahtaa netissä sitä True Beauty-ohjelmaa. Aina kuittailen vihaisena: 'Taasko sä vahtaat tuota sontaa!'.
Minua ärsyttää, että mies vahtaa niitä kauniita ihmisiä, vaikka ne ilmeisesti laukookin siellä ihan naurettavuuksia.
Silti inhottaa ja ärsyttää kun ne ovat niin paljon paremman näköisiä kuin minä, röllykkämahoineni ja huonoine vinossa olevine hampaineni. Ja mulla on lisäksi pienet rinnat.

Itsetunnon kohotus olisi paikallaan mullakin.

Mä kyllä sanon mitä mieltä olen, tai sitten alan vain mököttämään. Lapsellista...siltä musta aina tuntuu sitten jälkeenpäin. Mutta se tuntuu niiiiin pahalta juuri sillä hetkellä. Ja mies ei sitä voi ymmärtää. Mä haluaisin olla kans täydellinen! Mä oon kans aina vihannut mun rintoja! LIIAN PIENET! Jos minä saisin ylimääräistä rahaa niin tämä akka lähtis kyllä kauneusleikkaukseen! Ehkä lapsellista mutta helpottaisi aika paljon minun elämääni!