Mä oon tuhlaillu!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vartooja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vartooja

Aktiivinen jäsen
14.05.2004
15 713
0
36
JKL
Ostin eilen Löytötexistä itelleni farkut (19,90?), legginssit (5,90?), kengät (7,90?), feikkicrocsit (4,90?) ja wimpulle alkkareita ja pipon...
Tänään ostin H&Mltä uuden "Humphrey Bogart" hatun (7,90?) ja anttilasta kahet rintsikat kun oli tarjouksessa (10?/2 kpl)...
Niin ja eräältä palstalaiselta ostin jokunen aika sitten kaks tunikaa (20?), huutiksesta peruskorkkarit (17,90?) ja yhet toiset korkkarit (26?)...
Niin ja sillon pohjoosen reissulla mulla meni abaut 50? uusiin vaatteisiin (mekko, housut, toppeja, lippis)...

Johan on päässy ostovimma iskemään :0 En kyl oikeesti muista koska viimeks oisin itelleni paljon mitään ostanu... Että ehkäpä se oli aikakin :D

Noni ja nyt mut sitten ylipuhuttiin tilaamaan Cosmopolitan *heh heh* Kyllä mä oon sitten helppo :D

:laugh:

Taitaa tota shoppailutautia olla täällä meilpäin liikkeel,saman tartunnan oon mäkin saanu :D
Tosin mä oon ostellu kirpparilta vauvan vaatteita,ei kyl puutu(ja jää puuttumaankin) se vauva :laugh: Mut ku ne oli niiiiin ihunia Bamse-vaatteita,oli pakko :D

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
SSMT, no sie se ny vasta pöhkö ootkin :laugh:
Miekin lähin eilen vaan ystäväni seuraks kauppaan :whistle:

Tunnetusti miehän en oo ihan selväjärkinen ollu koskaan :laugh:

Mä nyt elättelen sit toivetta et joku kavereista raskautuu et pääsen niitä vauvoille anteleen...
Eli voisitko mitenkään kaveria auttaa ja raskautua,loppuu kohta säilytystila :laugh: :laugh:

Minä lähden huomenna shoppailemaan. Toivottavasti en mene ihan kohtuuttomuuksiin.
Ainakin kestiksiä käyn kuolaamassa. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
SSMT, no sie se ny vasta pöhkö ootkin :laugh:
Miekin lähin eilen vaan ystäväni seuraks kauppaan :whistle:

Tunnetusti miehän en oo ihan selväjärkinen ollu koskaan :laugh:

Mä nyt elättelen sit toivetta et joku kavereista raskautuu et pääsen niitä vauvoille anteleen...
Eli voisitko mitenkään kaveria auttaa ja raskautua,loppuu kohta säilytystila :laugh: :laugh:

No hitto jos ois mun päätäntävallassa niin raskautuisin vaikka heti :whistle:

Yhteistyössä