Ne sais olla max 60cm korkeita. Eilen illalla juoksin kuin heikkopäinen mokomien muovikasojen takia :headwall:
Mut mä tarviin |O
Mut mä tarviin |O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:Hong kong.....tai tuu hakee meiltä...lojuu tuolla varaston nurkas muutama :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja abloom:Ainakin Jyskissä on ollut pieniäkin kuusia... ja ehkä cittarissa. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:Hong kong.....tai tuu hakee meiltä...lojuu tuolla varaston nurkas muutama :wave:
Kaarinan honkkarissa ei ollu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:En tiedä, kuinka siellä päin, mut täällä meidän suunnalla on nähnyt sellasia ainakin Jyskissä ja . Ohlsonilla
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:Hong kong.....tai tuu hakee meiltä...lojuu tuolla varaston nurkas muutama :wave:
Kaarinan honkkarissa ei ollu![]()
Ai...no kokeile siitä mikä o siin myllyn vieres.....tai kaarinakirpputorilta...sielhän on yleensä joulun alla ollu muovikuusia....
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Jos löydät, niin kerro mullekin mistä ostit.
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:En tiedä, kuinka siellä päin, mut täällä meidän suunnalla on nähnyt sellasia ainakin Jyskissä ja . Ohlsonilla
Ohlsonillakaan en käyny kun on ihan keskustassa, niin ja tää idea tuli eilen illalla.
Mä haluun ne kuuset kattoon, latva alaspäinvalot ja koristeet ostin niihin jo eilen. Mulla kun ei oo olkkarissa tilaa kuuselle eikä kattolamppuja niin aattelin sitten tempasta kuuset valoineen kattoon.
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Jos löydät, niin kerro mullekin mistä ostit.
JooTarviikko säkin tollasen snadin?
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:En tiedä, kuinka siellä päin, mut täällä meidän suunnalla on nähnyt sellasia ainakin Jyskissä ja . Ohlsonilla
Ohlsonillakaan en käyny kun on ihan keskustassa, niin ja tää idea tuli eilen illalla.
Mä haluun ne kuuset kattoon, latva alaspäinvalot ja koristeet ostin niihin jo eilen. Mulla kun ei oo olkkarissa tilaa kuuselle eikä kattolamppuja niin aattelin sitten tempasta kuuset valoineen kattoon.
Hieno idea!! :xmas:
Plantagenissa oli kans pieniä kuusia. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Jos löydät, niin kerro mullekin mistä ostit.
JooTarviikko säkin tollasen snadin?
Joo, tai voi se pikkaisen isompikin olla.