Mä oon tainnu pilata mun mahkut yhteen mieheen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nita

Vieras
Keskiviikkona olin paikallisessa juomassa muutaman oluen. Tämä ihana, mukavan olonen mies rupes juttelemaan ja juteltiinkin sitten monta tuntia. Mä join vielä muutaman kaljan, ja tulin pikku hiprakkaan,mies 2 kun oli autolla.

Vei mut sitten kotiin. Juteltiin taas mun luona monta tuntia ja juotiin kahvia, lopulta pussailtiin. Ja vaihettiin sitten numerot ja sovittiin että se soittaa mulle seuraavana iltana iltavuoron jälkeen.

Aamulla mä olin ihan varma että se oli vaan pillun perässä, se kun on hirmu hyvän näkönen ja ihana, mä olen 30 kg ylipainonen yh. Ja koska oletin että ei hän soita, niin menin sopimaan menoja.

Ja sitten hän soittikin! Nolona tuumin että mulla on jo muuta (sitä ei enää voinu perua, muuten oisin ) ja hän loukkaantu, sano että tästähän sovittiin jo eilen. Ja enhän mä voinu sanoa että luulin ettet soitakkaan!

Sitten kuitenkin, koitti taas seuraavana iltana soittaa mutten kehannu vastata, en, mä oon niiin epävarma :/

Ja nyt se ei sitten oo torstain jälkeen soittanu enkä mäkään kehtaa :/ voi apua mun kaa taas! Näinkähän on toivoa että hän enää soittaa joskus? :/

No kun mä en ihan oikeasti voi :/ Mun ekat ajatukset on heti että se nauraa vaan mulle ja o täkerö ja mä ällötän sitä ja ja ja... :/

Voi kun mäkin voin olla pässi!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No kun mä en ihan oikeasti voi :/ Mun ekat ajatukset on heti että se nauraa vaan mulle ja o täkerö ja mä ällötän sitä ja ja ja... :/

Voi kun mäkin voin olla pässi!!

Et voi tietää jos et uskalla koettaa. Ajattele, siitä voi kehkeytyä jotain suurta ja hienoa. Tai sit ei. Alku aina (tai ainakin joskus) hankalaa.

no, pitää kattoo jos vaikka joku päivä.. Se kyllä unohti mun luo sytkärin, voin kai mä koittaa tehä tikusta asiaa ja pyytää häntä ne hakemaan :D

Mutta todennäkösesti en, mä en vaan voi ja tääkin loppuu taas ennenkuin alkaakaan :/

no, pitää kattoo jos vaikka joku päivä.. Se kyllä unohti mun luo sytkärin, voin kai mä koittaa tehä tikusta asiaa ja pyytää häntä ne hakemaan :D

Mutta todennäkösesti en, mä en vaan voi ja tääkin loppuu taas ennenkuin alkaakaan :/

Ei joku päivä vaan nyt tai viimeistään huomenna.

Äh, kyllä se vastas :D Alunperin laitoin siis että unohit tules tänne, tuletko hakemaan?

Tai laitto kyllä ekan viestin että sen sytkärin takiako vain haluat mut tavata ja mä vastasin että ei kun muutenkin, tuletko iltakahville? Ja vastaus oli että tulossa jo :) Että mä menen, vähän laittautumaan tai jotain :D

Kiitti kannustuksesta! :)

Äh, kyllä se vastas :D Alunperin laitoin siis että unohit tules tänne, tuletko hakemaan?

Tai laitto kyllä ekan viestin että sen sytkärin takiako vain haluat mut tavata ja mä vastasin että ei kun muutenkin, tuletko iltakahville? Ja vastaus oli että tulossa jo :) Että mä menen, vähän laittautumaan tai jotain :D

Hienoa, oikein mukavaa myöhäisiltaa teille! :wave: ;)

ihanaa :) hauskaa oltaa teille!

Yhteistyössä