Mä oon selvästi tulossa vanhaksi (tuli vähän sanottua jollekin pojanklopille kielenkäytöstä kaupassa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja abcdefghijk1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

abcdefghijk1

Aktiivinen jäsen
12.09.2009
6 136
0
36
Kamala miten nuo teinit puhuu nykyään. Oltiin kaupassa ja nuoria istui siinä kassan jälkeen. Yks niistä pojista alkoi haukkua yhtä tyttöä näin: "mitä v*ttua sä siinä teet s**tanan tynnyri. Mee nyt v*ttuun siitä läski. V*ttu mee v*tun himaas siitä ja oo v*ttu kerranki syömättä. S**tanan läski ajattelisit vähän.." Tuota samaa jatkoi varmaan päälle minuutin. Ensin vaan tuijotin sitä poikaa ihan suu auki ja sitten tajusin että meidän 3v tyttö seisoo vieressä ja kuuntelee mitä se poika sanoo. Meinasi vielä aloittaa uudestaan sen v*tun ja s**tanan hokemisen kun sitten sanoin sille että katsoo vähän ensi kerralla mitä puhuu ja keitä on ympärillä. Meni poika aika nolon näköiseksi.

Siis olenko mä oikeasti tulossa vanhaksi vai onko tuo nyt ihan normaalia käytöstä nykyään?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hyvä, oikein teit! eipä ne nuoret aina ajattele mitä sanovat, eivät kyllä aikuisetkaan...

Kyllä siis itselläkin välillä ärräpäitä pääsee mutta oli tuo ihan järkyttävää kuunneltavaa. Varsinkin kun toista haukkui vielä noin kamalasti.

Meidän alakerran äpärät heitteli käpyjä ja keppejä toistensa päälle kun mentiin neidin (4,5v) kanssa ohi siitä. Kysyin ihan nätisti, voisivatko pojat siirtyä vähän etäämmälle. "Ei voida", oli vastaus. Asia selvä. Olenkohan mä ainoa mutsi Suomessa joka edes yrittää saada lastaan kuriin ja järjestykseen...

iltamassa olin tuon kaksivuotiaan kanssa leikkikentällä laskemassa mäkeä ja siinä oli kaksi 7-8 vuotiasta poikaa jotka räkivät ja hokivat perkele-vittua joka käänteessä. Olin sanoa, mutta annoin olla. Joskus olen samaisille pojille sanonutkin. Inhotti ihan miten ilkeävätkin.

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
onhan tuollainen ikävän kuuloista, mut ei tuossa nyt kyllä ne kirosanat se pahin asia ollut :/

Ei ollut ei. Kiva vaan kun tuo 3v muutenkin toistaa kaikkea mitä sille sanoo. Saa nähdä alkaako huomenna sitten tulla vittua, saatanaa ja haukkua muita läskiksi. :/

Ihan oikein teit! Mä ainakin sanon heti suoraan jämäkästi, että mitäs tuo tuollainen käytös on. Mikään sellainen "anteeksi nyt, mutta voisitko vähän katsoa mitä puhut pienten kuullen" ei toimi, vaan suoraan suurin piirtein armeijatyyliin asiallisesti täytyy ilmoittaa, mikä on vialla. Tähän asti ei olla tultu nenille hyppiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Crishel :
Meidän alakerran äpärät heitteli käpyjä ja keppejä toistensa päälle kun mentiin neidin (4,5v) kanssa ohi siitä. Kysyin ihan nätisti, voisivatko pojat siirtyä vähän etäämmälle. "Ei voida", oli vastaus. Asia selvä. Olenkohan mä ainoa mutsi Suomessa joka edes yrittää saada lastaan kuriin ja järjestykseen...

Älä kysy ensi kerralla, vaan sano rumalla äänellä toivotukset painua muualle!

Kuka palstalainen se kerran kerto et oli kuullu sellaisen keskustelun et, oli leveätakapuolinen lihava nainen menny kauppaan ja pojanklopit oli huudellu jotain leveestä perseestä niin tämä nainen oli menny poikin tykö ja huutanu takas et on sitä persettä teillekki asti jos haluutte. Pojat oli hävinny vähin äänin.

Kuka palstalainen se kerran kerto et oli kuullu sellaisen keskustelun et, oli leveätakapuolinen lihava nainen menny kauppaan ja pojanklopit oli huudellu jotain leveestä perseestä niin tämä nainen oli menny poikin tykö ja huutanu takas et on sitä persettä teillekki asti jos haluutte. Pojat oli hävinny vähin äänin.

:laugh:

:laugh:

Yhteistyössä