Mulle määrättiin moniteholasit |O :headwall: |O |O :headwall: :headwall: :snotty: :snotty: :snotty: :snotty: :snotty: :snotty: B)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Mun faija meinas saada halvauksen n. 6 vuotta sitten, kun se oli edellisenä päivänä käynyt silmälääkärillä ja kuullut tarvitsevansa silmälasit. Sitten mä seuraavana päivänä marssin ilmoittamaan, että nyt olis sitten päätettävä, haluaako olla ukki, vaari vai pappa![]()
Mutta se on toipunut järkytyksestä ihan hyvin, ja tänään pidetään railakkaat 50v.-juhlat. :heart:
Kyllä säkin varmasti opit elämään asian kanssa :hug:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Mun faija meinas saada halvauksen n. 6 vuotta sitten, kun se oli edellisenä päivänä käynyt silmälääkärillä ja kuullut tarvitsevansa silmälasit. Sitten mä seuraavana päivänä marssin ilmoittamaan, että nyt olis sitten päätettävä, haluaako olla ukki, vaari vai pappa![]()
Mutta se on toipunut järkytyksestä ihan hyvin, ja tänään pidetään railakkaat 50v.-juhlat. :heart:
Oon mä laseihin tottunu, ne mulla on ollu jo30 vuotta, mutta monitehot :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Mun faija meinas saada halvauksen n. 6 vuotta sitten, kun se oli edellisenä päivänä käynyt silmälääkärillä ja kuullut tarvitsevansa silmälasit. Sitten mä seuraavana päivänä marssin ilmoittamaan, että nyt olis sitten päätettävä, haluaako olla ukki, vaari vai pappa![]()
Minäki hain kuukausi sitten kaksteholasit, 41v. täällä! =)Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Mulle määrättiin moniteholasit |O :headwall: |O |O :headwall: :headwall: :snotty: :snotty: :snotty: :snotty: :snotty: :snotty: B)
Alkuperäinen kirjoittaja Ellida:Minäki hain kuukausi sitten kaksteholasit, 41v. täällä! =)Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Mulle määrättiin moniteholasit |O :headwall: |O |O :headwall: :headwall: :snotty: :snotty: :snotty: :snotty: :snotty: :snotty: B)
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Moi mummi :wave:
Joko ne sun karvaiset lapsenlapset ovat nähneet päivänvalon?![]()