mä oon niin yksin:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "surusilmä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"surusilmä"

Vieras
Ihan oikeesti,mulla ei oo juuri kavereita,on niitä pari kolme mut ei oikeen sellasia todellisia bestis ystäviä.Nyt kun tää ero tuli ja kaikkea ni kukaan ei OIKEESTI tiedä miltä musta tuntuu kun eivät itse ole tulleet jätetyiksi vaan ovat olleet itse jättäjiä ja yleensä jonkun toisen takia.Pitkä suhde meni ja olen nyt ihan ulapalla ollu siitä asti,olen purkanut tunteita muutamalle mut ei ne oikeesti tunnu ymmärtävän,mihinkään teraputille ym en menen koska tk:ssa niistä ainakin tulee merkintä papereihin enkä muutenkaan halua puhua vieraille.Kohta muilla alkaa työt ja mulla ei oo sitäkään,olen hakenut muutamiin paikkoihin mut ei oo vielä kuulunu vastausta koska palaavat asiaan vasta syksyllä.En saa aikaaani kulumaan mitenkään,lorvin päivät pitkät kylillä mut ei se mitään auta kun kotiin tulen ni yksinäisyys iskee päin naamaa.
Olen vielä huono tutustumaan uusiin ihmisiin.

[QUOTE="surusilmä";24287152]en haluaisi kertoa koska joku voi tunnistaa...pieni paikka ja silleen.[/QUOTE]

Juu, tuollai sä pysyt yksin jatkossakin :D juuri sulle tarjottiin seuraa, mutta tyrmäsit heti alkuunsa :D

[QUOTE="noniin";24287205]Juu, tuollai sä pysyt yksin jatkossakin :D juuri sulle tarjottiin seuraa, mutta tyrmäsit heti alkuunsa :D[/QUOTE]

no en mä nyt tyrmänny mut voisihan sitä kertoa itse ensin mistäpäin on kun kerta samaa kysyy.

Yhteistyössä