MÄ OON NIIN SURULLINEN...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
...Meillä 2 ystävän kanssa lähes saman ikäiset vauvat, alle vuoden. Elikkäs juurikin oppivat ryömiin, konttaan istuun ym... Nyt yksi ystäväni on tehnyt
tästä kilpailun... Kuinka hänen lapsensa on täydellinen ja niin etevä kun osaa jo kaikkea (vaikka lapsista nuorin). Meille toisille haukkuu meidän lapsia, selän takana tietty ja ihmettelee kun muut ei vielä osaa samoja asioita että täytys käydä tutkituttamassa että onkohan lapsissa jotain vikaa... voi jeesus että mua ottaa päähän tuo käytös. En tietty korvia lotkauta kun tiedän että kaikki oppivat eri aikaan, eikä lapsissa tod. mitään vikaa. Olen vaan niin surullinen, kun luulin että olisi mukava touhuta muksujen kanssa yhdessä ja nauttia äitiyden iloista,jakaa ilot ja surut. En halua mennä edes ystävälle kun tästä tehty kilpailu kuka on paras...Lapsi on aivan ihana mutta muijasta tuli täys per## kun tuli äidiksi!!!
Sori pakko oli tänne mieltä keventää... otti niin aivoon tänään tuo käytös taas!!

Voi-voi. Älä ole hänen kanssaan tekemisissä enää, ennenkuin käytös muuttuu? Voithan ottaa asian puheeksi hänen kanssaan? Minä lähinnä kyllä naureskelisin ja löisin taas tapani mukaan niin pitkään löylyä kiukaalle, että kaveri tajuaisi typeryytensä...

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Voi-voi. Älä ole hänen kanssaan tekemisissä enää, ennenkuin käytös muuttuu? Voithan ottaa asian puheeksi hänen kanssaan? Minä lähinnä kyllä naureskelisin ja löisin taas tapani mukaan niin pitkään löylyä kiukaalle, että kaveri tajuaisi typeryytensä...

Jep, naureskelen kyllä eikä mua sanomiset ärsytä. Vaan juurikin muijan typeryys!! Eikä se ehkä haukkumista niinkään ole mut typerät kommentit että muksuissa jotain vikaa... siis haloo!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:

Jep, naureskelen kyllä eikä mua sanomiset ärsytä. Vaan juurikin muijan typeryys!! Eikä se ehkä haukkumista niinkään ole mut typerät kommentit että muksuissa jotain vikaa... siis haloo!!

Ehkä häneen kannattaisi ottaa hiukan välimatkaa? Voi olla, että hän arvostelee samoin muitakin. Minä en välttämättä jaksaisi olla kuvailemasi kaltaisen ihmisen kanssa tekemisissä.

Mulla myös samanlainen tilanne. Mun vauvahan ei osaa mitään, HÄNEN vauvansa osaa kaiken!!!! Miten muuten tuollaiselle ihmiselle voisi osoittaa sen oman typeryytensä, nykysin jätän huomioimatta mutta kyllä se perkele ärsyttää!

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllonkamala:
Mulla myös samanlainen tilanne. Mun vauvahan ei osaa mitään, HÄNEN vauvansa osaa kaiken!!!! Miten muuten tuollaiselle ihmiselle voisi osoittaa sen oman typeryytensä, nykysin jätän huomioimatta mutta kyllä se perkele ärsyttää!

Voi vaikka sanoa että "etkö sitä tiennyt, että lapset kehittyy eri tahtiin. Jotkut esim. ei konttaa ollenkaan vaan alkaa suoraan opettelemaan kävelyä =) " Menee tätsy sekaisin kun ei tiedä pitäiskö kehuskella lapsen konttaamista vai ei :xmas:

Olenkin ohimennen aina sanonut tota et muksut kehittyy eritahtia ja toinen ystävä myös kommentoinut tyyliin et kaikki erilaisia...mutta ei auta. Olenkin ajatellut ottaa vähän välimatkaa kyseisen ihmiseen, kun en halua tollaiseen mukaan. Kiitos kaikille viesteistä ja "tuesta"

Olenkin ohimennen aina sanonut tota et muksut kehittyy eritahtia ja toinen ystävä myös kommentoinut tyyliin et kaikki erilaisia...mutta ei auta. Olenkin ajatellut ottaa vähän välimatkaa kyseisen ihmiseen, kun en halua tollaiseen mukaan. Kiitos kaikille viesteistä ja "tuesta"

Entäs jos ei sanois ohimennen, vaan joku kerta ihan todella keskeyttää se jutut ja sanoa tuo. Lisätä vaikka perään että eihän me kukaan olla samanlaisia, onneksi.

Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:

Entäs jos ei sanois ohimennen, vaan joku kerta ihan todella keskeyttää se jutut ja sanoa tuo. Lisätä vaikka perään että eihän me kukaan olla samanlaisia, onneksi.

Jep. Taidankin näin tehdä. Kiitos kannustuksesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllonkoamla:
....Viimesin kommentti oli jotta "ompa teidän vauvalla paljon kenkiä vaikkei se edes kävele vielä!" no sukkasillaanko se hiekkalaatikolla on vai????????

no kyl meidän lähes 8kk menee ihan sukilleen. Kengät hankin sitten kun alkaa kävellä, ei niillä sitä ennen mitään tee! :)

Yhteistyössä