Mä oon niin onnellinen noista meidän mummuloista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

millipilli

Vieras
Noi mummulat on niin kullanarvoinen asia, että en voi olla kuin onnellinen. Nytkin oon ihan katki kun poitsu on ollut pari viikkoa lomalla, uhma kunnolla päällä ja ite oon ihan vaivainen köntys raskauteni kanssa. Mitään ei oikein pysty tekemään ilman että johonkin sattuu. Niin nytpä sitten esim. eilen mun äiti soitti ja pyysi pojan huomenna aamulla sinne leikkimään. Käski laittamaan pojan aamulla isin matkassa mummulaan ja hakea ei saa ennen kuin iltapäivällä. Ja toinen mummula on ihan samanlainen :heart: :heart: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
juu, se tosiaan on helpotus kun on kivat mummolat ja lähellä.

Jeps, kolmen kilometrin säteellä molemmat ja molemmat mummut on vallan kotona. Ja samoin molempien meidän veljet perheineen asuu lähellä ja pojalle löytyy samanikäisiä serkkuja 5kpl

Kuten myös =), tai siis tuosta "mammala-ukkilasta" eli mun vanhemmista. Perjantaina ottivat tytön yökylään, eilen mentiin mamman kanssa luistelemaan (helpompaa jelppiä kahta lasta, kun mukana on kaksi aikuista) ja tänään oltiin pulkkamäessä & jäällä kävelemässä :)

Välimatkaa ehkä kaksi kilsaa.

Toiseen mummolaan onkin sitten tuhansia kilometrejä ja mummo on lapsille tuikituntematon, se hieman surettaa :/

Yhteistyössä